Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shoot voor ipad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shoot voor ipad

    Zijn er hier nog mensen die voorstander zijn om de shootnummers ook aan te bieden als iPad applicatie? Zou toch wat voordelen kunnen hebben...

  • #2
    Re: Shoot voor ipad

    Ik ben voorstander
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

    Comment


    • #3
      Re: Shoot voor ipad

      Dan zijn we toch al met twee

      Comment


      • #4
        Shoot voor ipad

        Met 3 !

        Comment


        • #5
          Re: Shoot voor ipad

          Nog iemand? Zo geraken we er nooit ; Ik denk nochthans dat de foto's in het magazine nog beter tot hun recht zouden komen...

          Comment


          • #6
            Re: Shoot voor ipad

            Ik kan mij voorstellen dat dat inderdaad leuk is, maar het lijkt een moeilijke piste. Sommigen willen een iPad abbo samen met BD krijgen, en anderen een papieren. Dus te veel rompslomp om te organizeren.

            Losstaande daarvan kunnen alle magazines een dergelijke piste wel best eens bekijken.

            Anders volgende jaar samen met het BD lidmaatschap een iPad en een shoot abbo erop
            Maar dat zal helaas nog moeilijker zijn.
            Tot sluitertijd, Dirk

            Comment


            • #7
              Re: Shoot voor ipad

              Te duur speelgoed.
              Wachten tot equivalent en goedkoper versie uitkomt.

              Henri
              lidnummer: BD0435BE

              Comment


              • #8
                Re: Shoot voor ipad

                Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                Te duur speelgoed.
                Wachten tot equivalent en goedkoper versie uitkomt.

                Henri
                (Dit is weer prachtig op topic.)

                ik zou het anders ook wel zien zitten.
                trouwens bij de uitgever hebben ze nu toch al enige ervaring met hun applicatie voor de standaard...

                Comment


                • #9
                  Re: Shoot voor ipad

                  Binnen Minoc is deze er al: http://itunes.apple.com/us/app/fwd-t...381086024?mt=8

                  Comment


                  • #10
                    Re: Shoot voor ipad

                    Ik ben ook voorstander. En waarom niet de abonnees van de papieren versie de kans geven om de e-versie (eventueel niet alleen voor iPad maar ook voor andere e-readers) gratis te downloaden...
                    Jan Akkermans
                    (BD1097BE)
                    Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

                    Comment


                    • #11
                      Re: Shoot voor ipad

                      +1 voor een iPad editie. Foto's komen gewoon veel beter over op zo'n scherm.
                      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                      Comment


                      • #12
                        Re: Shoot voor ipad

                        yep, ben voor...

                        met hoevele zijn we al?
                        ben tel kwijt...

                        't is ook milieubewust hee...
                        (als apple die dingen op milieuvriendelijke manier
                        blijft maken zoals ze beloven)
                        grts Peter
                        BD1754BE / Body & glass

                        Comment


                        • #13
                          Re: Shoot voor ipad

                          Ben er toch ook sterk over aan het nadenken om een iPad te kopen om dan als portfolio te gebruiken bij een eerste gesprek ... als ik dan ook nog Shoot kan lezen waarom niet.

                          Mark
                          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Shoot voor ipad

                            Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                            Ben er toch ook sterk over aan het nadenken om een iPad te kopen om dan als portfolio te gebruiken bij een eerste gesprek ... als ik dan ook nog Shoot kan lezen waarom niet.

                            Mark
                            Dankzij de iPad komen mijn foto's meer tot leven. Bij mij wel vooral familie en vrienden. Maar aan een pc gaan zitten doe je niet als je samen bent. De iPad doorgeven wel. En als je dan nog faces en places gebruikt dan is het helemaal af.
                            Tot sluitertijd, Dirk

                            Comment


                            • #15
                              Re: Shoot voor ipad

                              Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                              Dankzij de iPad komen mijn foto's meer tot leven. Bij mij wel vooral familie en vrienden. Maar aan een pc gaan zitten doe je niet als je samen bent. De iPad doorgeven wel. En als je dan nog faces en places gebruikt dan is het helemaal af.
                              Denk dat ik toch maar eens ga neuzen in het aanbod van de iPad ... welke versie hebben jullie in gebruik ? (ik denk om een wifi versie te nemen, die 3G met dan nog een data abo komt me te duur uit in gebruik vind ik, 15 euro/maand ?)

                              Mark
                              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                              Comment

                              Working...
                              X