Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is zomer...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat is zomer...

    ... warm licht, frisbloeiende plantjes en nog wat cliché's. Het kon wel over de lente gaan

    Maar het blijft toch mooi om in te vertoeven; nog eentje van de plantentuin te Gent. Wel een heel andere sfeer dan de vorige.



    Deze begroeiing was voor mij heel moeilijk qua compositie (heel drukke achtergrond) zodat de uitdaging vooral in het maken van een rustige foto lag. Bijgevolg ben ik benieuwd naar jullie tips en opmerkingen om dit onderdeel te leren beheersen.
    Michaël

  • #2
    Re: Wat is zomer...

    Ik weet niet goed hoe dit plaatje te omschrijven, druk en tegelijk toch rustgevend... Ik hou er wel van.

    Groetjes,
    Jolien
    Canon EOS 70D, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4

    Comment


    • #3
      Re: Wat is zomer...

      Doordat het onderwerp vrij scherp op staat, staat die mooi los van de BG.
      Misschien in Ps de bollekes rechts van het onderwerp wat vervagen om zo een nog rustiger BG te krijgen?


      Grtz, RF
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Wat is zomer...

        ik kan red falcon hier heel goed in volgen....
        kvind het al geslaagd, maar inderdaad, als je die bolletjes rechts nog een beetje meer vervaagd gaat het nog rustiger worden, krijgen de bloemetjes de volle aandacht...heel mooi van kleur vind ik deze wel
        groetjes
        hilde
        groetjes
        hilde

        Comment


        • #5
          Re: Wat is zomer...

          Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
          ik kan red falcon hier heel goed in volgen....
          kvind het al geslaagd, maar inderdaad, als je die bolletjes rechts nog een beetje meer vervaagd gaat het nog rustiger worden, krijgen de bloemetjes de volle aandacht...heel mooi van kleur vind ik deze wel
          groetjes
          hilde
          volg beide
          groetjes Ingrid

          Comment


          • #6
            Re: Wat is zomer...

            Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
            ik kan red falcon hier heel goed in volgen....
            kvind het al geslaagd, maar inderdaad, als je die bolletjes rechts nog een beetje meer vervaagd gaat het nog rustiger worden, krijgen de bloemetjes de volle aandacht...heel mooi van kleur vind ik deze wel
            groetjes
            hilde
            ik volg okk deze
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment

            Working...
            X