Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2de account op one.com-site

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2de account op one.com-site

    Hoi,

    Klopt het dat ik geen 2de account kan aanmaken voor mijn website die gehost wordt op one.com?

    Ik ben momenteel fotograaf op een evenement en ik kan de foto's niet afleveren, dus ik zou een map of submap aanmaken met persoonlijke inlog gegevens voor die persoon in kwestie...

    Is dit mogelijk of niet? De online chat zei me van niet, maar ik heb meer het vermoeden dat ze niet wist over wat ik het had
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

  • #2
    Re: 2de account op one.com-site

    maak een prive foto album aan!
    poepsimpel
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: 2de account op one.com-site

      Nee het kan niet, ene hun chatters weten heel goed wat ze zeggen hoor.
      Maar doe wat David zegt.


      Grtz, RF
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: 2de account op one.com-site

        Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
        Ik ben momenteel fotograaf op een evenement en ik kan de foto's niet afleveren, dus ik zou een map of submap aanmaken met persoonlijke inlog gegevens voor die persoon in kwestie...

        Is dit mogelijk of niet? De online chat zei me van niet, maar ik heb meer het vermoeden dat ze niet wist over wat ik het had

        Kan toch perfect. Er zijn genoeg scriptjes te vinden op het net.
        Zoals deze: http://www.zubrag.com/scripts/password-protect.php

        Comment


        • #5
          Re: 2de account op one.com-site

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Nee het kan niet, ene hun chatters weten heel goed wat ze zeggen hoor.
          Maar doe wat David zegt.


          Grtz, RF
          Ik heb wel vertrouwen in ze Ik vond het alleen raar, op mijn vorige webspace (bij PCExtreme ofzo) kon ik veel logins maken.

          @ Ruben en David: ik wil geen foto-album of beveiligde webpage... Ik wil gewoon dat een andere persoon via een FTP-programma op mijn server kunnen inloggen om die foto's te downloaden...

          Spijtige zaak dat dit niet gaan
          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
          500px

          Comment


          • #6
            Re: 2de account op one.com-site

            foto's die in een album plaatst kunnen gedownload worden!!!
            das geen probleem, da doe ik hier ook! gaat vlot en makkelijk.
            nikon stuff

            Comment


            • #7
              Re: 2de account op one.com-site

              Aha Bedankt voor de info, ik zal het zeker eens bekijken.

              (Heb totaal geen ervaring met one.com)
              "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
              500px

              Comment


              • #8
                Re: 2de account op one.com-site

                Nu snap ik uw vraag , je maakt een beveiligde pagina aan en heeft de persoon de login en paswoord om in te loggen.

                Grtz, RF
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: 2de account op one.com-site

                  Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  Nu snap ik uw vraag , je maakt een beveiligde pagina aan en heeft de persoon de login en paswoord om in te loggen.

                  Grtz, RF
                  gaat ook, beveiligde sectie maken op uw site.
                  nikon stuff

                  Comment


                  • #10
                    Re: 2de account op one.com-site

                    is iets al rapidshare of megaupload daar niet beter voor geschikt?

                    in de gebruiksvoorwaarden van one.com staat dat het niet als pure dataopslag/transfer gebruikt mag worden als ik het mij goed herinner
                    hoe meer f**k hoe meer vreugd

                    **=ol

                    Comment


                    • #11
                      Re: 2de account op one.com-site

                      Oorspronkelijk geplaatst door Tyrr Bekijk bericht
                      is iets al rapidshare of megaupload daar niet beter voor geschikt?

                      in de gebruiksvoorwaarden van one.com staat dat het niet als pure dataopslag/transfer gebruikt mag worden als ik het mij goed herinner
                      Dat klopt, bij de meeste hosting aanbieders staat dit in de regeltjes, er mag maar een zeer laag percentage van bestanden 'unlinked' zijn, dit wil zeggen dat er geen pagina naar die betreffende beelden of files linkt.

                      Hoe nauw ze dit nemen hangt natuurlijk van host tot host af ... maar meestal wordt dit serieus door de vingers gezien hoor.

                      Mark
                      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                      Comment


                      • #12
                        Re: 2de account op one.com-site

                        Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                        Dat klopt, bij de meeste hosting aanbieders staat dit in de regeltjes, er mag maar een zeer laag percentage van bestanden 'unlinked' zijn, dit wil zeggen dat er geen pagina naar die betreffende beelden of files linkt.

                        Hoe nauw ze dit nemen hangt natuurlijk van host tot host af ... maar meestal wordt dit serieus door de vingers gezien hoor.

                        Mark
                        LOL, 3/4 van mijn bestanden op one.com staat unlinked
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                        Comment

                        Working...
                        X