Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2de account op one.com-site

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2de account op one.com-site

    Hoi,

    Klopt het dat ik geen 2de account kan aanmaken voor mijn website die gehost wordt op one.com?

    Ik ben momenteel fotograaf op een evenement en ik kan de foto's niet afleveren, dus ik zou een map of submap aanmaken met persoonlijke inlog gegevens voor die persoon in kwestie...

    Is dit mogelijk of niet? De online chat zei me van niet, maar ik heb meer het vermoeden dat ze niet wist over wat ik het had
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

  • #2
    Re: 2de account op one.com-site

    maak een prive foto album aan!
    poepsimpel
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: 2de account op one.com-site

      Nee het kan niet, ene hun chatters weten heel goed wat ze zeggen hoor.
      Maar doe wat David zegt.


      Grtz, RF
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: 2de account op one.com-site

        Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
        Ik ben momenteel fotograaf op een evenement en ik kan de foto's niet afleveren, dus ik zou een map of submap aanmaken met persoonlijke inlog gegevens voor die persoon in kwestie...

        Is dit mogelijk of niet? De online chat zei me van niet, maar ik heb meer het vermoeden dat ze niet wist over wat ik het had

        Kan toch perfect. Er zijn genoeg scriptjes te vinden op het net.
        Zoals deze: http://www.zubrag.com/scripts/password-protect.php

        Comment


        • #5
          Re: 2de account op one.com-site

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht