Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pur-green

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pur-green


  • #2
    Re: pur-green

    cool, en toch blijf ik zoals steeds (tegen beter weten in) zoeken wat er op de foto staat.

    lekker intrigerend
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: pur-green

      Prachtig
      mvg,
      Ludo V.

      Comment


      • #4
        Re: pur-green

        Weer een mooie Als je ooit een boek uitbrengt met tips en trics mag je er 1 voor mij reserveren.

        Comment


        • #5
          Re: pur-green

          alweer prachtig idee en weergegeven
          groetjes Ingrid

          Comment


          • #6
            Re: pur-green

            Heerlijke kleuren.
            Het is weer het licht dat deze foto voor mij afmaakt.
            Duidelijk de hand van de meester.

            groetjes

            moniq
            groetjes, moniq (BD1321BE)

            A picture paints a thousand words

            Comment


            • #7
              Re: pur-green

              Ik zou hier graag een idee in zien, dat groeit en bloeit en rijpt, maar nog geen weg weet
              met zijn creativiteit. In ieder geval is het simpel en hoopvol zoals elk goed begin.

              Comment


              • #8
                Re: pur-green

                foto ?

                Comment


                • #9
                  Re: pur-green

                  Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                  foto ?
                  Idee.

                  Oude wijsheid: Wie beweert dat iets niet kan, mag degene die ermee bezig is, absoluut
                  niet storen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: pur-green

                    Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                    Idee.

                    Oude wijsheid: Wie beweert dat iets niet kan, mag degene die ermee bezig is, absoluut
                    niet storen.
                    nog een off-topic idee: dat zal helemaal geen oude wijsheid zijn, in de middeleeuwen zijn er genoeg op de brandstapel terechtgekomen om anders te doen of te denken ...

                    on topic: ook deze heeft misschien als basis nog fotografische elementen maar ik noem dit geen fotografie meer, zelfs de TS heeft daar geen probleem mee dacht ik.

                    Maar ik vind het wel een mooi beeld !
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: pur-green

                      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                      nog een off-topic idee: dat zal helemaal geen oude wijsheid zijn, in de middeleeuwen zijn er genoeg op de brandstapel terechtgekomen om anders te doen of te denken ...

                      on topic: ook deze heeft misschien als basis nog fotografische elementen maar ik noem dit geen fotografie meer, zelfs de TS heeft daar geen probleem mee dacht ik.
                      Ho maar, ik heb er ook geen probleem mee, hoor. Maar als het dan geen fotografie is,
                      had ik graag vernomen hoe we dit wel kunnen heten?

                      Comment


                      • #12
                        Re: pur-green

                        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                        nog een off-topic idee: dat zal helemaal geen oude wijsheid zijn, in de middeleeuwen zijn er genoeg op de brandstapel terechtgekomen om anders te doen of te denken ...

                        on topic: ook deze heeft misschien als basis nog fotografische elementen maar ik noem dit geen fotografie meer, zelfs de TS heeft daar geen probleem mee dacht ik.

                        Maar ik vind het wel een mooi beeld !
                        Wil toch even reageren alhoewel dat mijn ding niet is.
                        Fotografeer of werk liever met CS4.

                        Vraag mij af waarom sommige leden van BD zo fel reageren op het feit dat er fotografische bewerkingen op hun site komen.
                        Is het nu ZO belangrijk dat een foto de juiste weergave moet zijn van de werkelijkheid en kan of mag men op BD van die werkelijkheid niet afwijken?

                        Het is toch best mogelijk een creatief forum te openen waar de liefhebbers hun creativiteit kunnen tonen zonder steeds de opmerking te moeten krijgen dat dit geen fotografie meer is....
                        Trouwens het forum waar ik die werken plaats heet toch 'abstract...'

                        Op deze wijze denk ik dat er heel wat leden mooie dingen zullen missen omdat de makers ervan andere oorden opzoeken waar dat wel gewaardeerd wordt.

                        Begrijp mij niet verkeerd want ik vind pure fotografie, het weergeven van de werkelijkheid zoals die is, bijzonder kunstvol en zeker de moeite waard...
                        Doe ik trouwens ook... maar ik toon dit minder...
                        Ik bedank alvast alle personen die komen kijken naar mijn werk en dit ook kunnen waarderen.
                        Met vriendelijke groeten.
                        Gils

                        Comment


                        • #13
                          Re: pur-green

                          Gewoon prachtig
                          Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                          www.cromagnonman.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: pur-green

                            Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk bericht
                            Het is toch best mogelijk een creatief forum te openen waar de liefhebbers hun creativiteit kunnen tonen zonder steeds de opmerking te moeten krijgen dat dit geen fotografie meer is....
                            Trouwens het forum waar ik die werken plaats heet toch 'abstract...'
                            ik vind dit een pracht foto (what's in a name), ik geniet van jouw abstracte werk

                            Comment


                            • #15
                              Re: pur-green

                              gilclaes, Ik zou reacties van de tegenwerkers zoveel mogelijk negeren. Mensen proberen altijd hun "ding" maken van de foto terwijl het helemaal niet correct is.

                              Doe zo voort :>
                              Canon - Youtube slideshow: https://www.youtube.com/watch?v=XtytfbVcV0s

                              Comment

                              Working...
                              X