Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wachten op een prooi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wachten op een prooi

    Dit (kogel?) spinnetje (3-5mm) zat verstopt in dit Spaans Margrietje, wachtend op een prooi.

    Exif: 85mm, F8, 1/8s, ISO200

    Gr. Francois

    BD1769NL, Sony A850, glas 16 - 400mm, Canon G9, statieven, studioflitsset etc. en mijn MacBook Pro I5
    Flickr of Mijn Website

  • #2
    Re: Wachten op een prooi

    Knap!

    Vriendelijke groet,

    Hilde
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Wachten op een prooi

      heel scherp!
      groetjes
      hilde
      groetjes
      hilde

      Comment


      • #4
        Re: Wachten op een prooi

        Prachtig van kleur en scherpte (spin zelf is haast té scherp )
        Een hele mooie

        Grtz,
        K.

        Comment


        • #5
          Re: Wachten op een prooi

          heel mooi scherp maar kijkt een beetje moeilijk vind ik (ik hou er bijna een stijve nek aan over)ik heb hem eens een kwartslag naar links gedraaid en volgens mij was het niet zo vermoeiend ,maar of het beter is weet ik niet

          Comment


          • #6
            Re: Wachten op een prooi

            Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            heel mooi scherp maar kijkt een beetje moeilijk vind ik (ik hou er bijna een stijve nek aan over)ik heb hem eens een kwartslag naar links gedraaid en volgens mij was het niet zo vermoeiend ,maar of het beter is weet ik niet
            Ik ben altijd voorstander van te posten zoals de foto genomen is. Dit is echter de eerste waar ik ook eens mijn laptop voor ondersteboven gehouden heb
            Maar uiteindelijk mag hij zo blijven hoor.

            Grtz,
            K.

            Comment


            • #7
              Re: Wachten op een prooi

              Hij hing inderdaad onderstebove... had 'm zelf ook al gedraaid, maar dan kijkt ie ook niet lekker...en de druppels rechts zouden dan niet meer kloppen, want die liggen op het blaadje...heb er nog een paar vanuit een ander standpunt, zal er van de week nog een posten. Ik vond deze zelf erg gaaf omdat iet zo uit de bloem lijkt te komen, de draadjes houden de bloemblaadjes bij elkaar.

              Gr. Francois
              BD1769NL, Sony A850, glas 16 - 400mm, Canon G9, statieven, studioflitsset etc. en mijn MacBook Pro I5
              Flickr of Mijn Website

              Comment

              Working...
              X