Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

We blijven lachen met de Belgen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • We blijven lachen met de Belgen




    HASSELT - Een Belg in de gevangenis van Hasselt heeft een cipier twee weken arbeidsongeschikt geslagen, omdat hij geen mayonaise op zijn frieten kreeg.

    Bron: NU.NL
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

  • #2
    Re: We blijven lachen met de Belgen

    Ik snap niet wat daar grappig aan is. Zeker de cipier zal het niet grappig vinden.

    Ik kan ook vanalle 'grappige' dingen over de Nederlanders vertellen, maar ik zal het maar laten.

    Als Belgie zo'n apenland is, waarom komen de Nederlanders dan allemaal in Belgie op reis of wonen ?
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

    Comment


    • #3
      Re: We blijven lachen met de Belgen

      Ja, NoName, het "recht op mayonaise op frieten" zou imho zelf in de Grondwet moeten opgenomen worden ... maar dan wel "echte" mayonaise hé, niet van die zoete "brol"
      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

      Comment


      • #4
        Re: We blijven lachen met de Belgen

        Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
        Ja, NoName, het "recht op mayonaise op frieten" zou imho zelf in de Grondwet moeten opgenomen worden ... maar dan wel "echte" mayonaise hé, niet van die zoete "brol"
        helemaal mee eens!

        Comment


        • #5
          Re: We blijven lachen met de Belgen

          tja.....:

          De Nederlanders vinden het na jaren uitlachen van de belgen ook wel 's tijd worden dat de Belgen eens om ons kunnen lachen. Dus er ging een Nederlander naar Beatrix en vraagt aan haar of ze misschien een brug in de Sahara wilde bouwen, zodat de Belgen ons een lekker konden uitlachen. Beatrix vond dit wel een goed idee, dus ze laat een brug bouwen in de Sahara. Dus toen de brug klaar was gingen de Nederlanders naar de brug toe om zich te laten uitlachen. Stonden de Belgen daar op de brug te vissen!
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: We blijven lachen met de Belgen

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            tja.....:

            De nederlanders vinden het na jaren uitlachen van de belgen ook wel 's tijd worden dat de belgen eens om ons kunnen lachen. Dus er ging een nederlander naar beatrix en vraagt aan haar of ze misschien een brug in de sahara wilde bouwen, zodat de belgen ons een lekker konden uitlachen. Beatrix vond dit wel een goed idee, dus ze laat een brug bouwen in de sahara. Dus toen de brug klaar was gingen de nederlanders naar de brug toe om zich te laten uitlachen. Stonden de belgen daar op de brug te vissen!
            Grt,bouk.
            Haha
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

            Comment


            • #7
              Re: We blijven lachen met de Belgen

              Belgique, het enige land in de EU, waar nog verschil is tussen arbeiders en bedienden
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

              Comment


              • #8
                Re: We blijven lachen met de Belgen

                Ik vermoed dat de gevangene snel in Tilburg zal landen:



                Nerdi

                Dan kunnen de cipiers aldaar wat lachen

                Smakelijk
                Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                Comment


                • #9
                  Re: We blijven lachen met de Belgen

                  Even een correctie: Het was blijkbaar om dat de gedetineerde vond dat hij te weinig mayonaise had gekregen op zijn frieten.

                  Je kan helaas zowel in België als in Nederland maar beter in het gevang zitten, dan in de bijstand. Gevangen hebben meer luxe dan die mensen en het is nog gratis voor hen ook.
                  Tot sluitertijd, Dirk

                  Comment


                  • #10
                    Re: We blijven lachen met de Belgen

                    Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                    Ik snap niet wat daar grappig aan is. Zeker de cipier zal het niet grappig vinden.

                    Ik kan ook vanalle 'grappige' dingen over de Nederlanders vertellen, maar ik zal het maar laten.

                    Als Belgie zo'n apenland is, waarom komen de Nederlanders dan allemaal in Belgie op reis of wonen ?

                    Johan, ik ken de Belgen als mensen met gevoel voor humor, maar ik krijg hier soms op BD het gevoel als of dat steeds minder word, dus kom op en haal een doosje humor en ik ben het zeker met je eens dat de cipier het niet leuk vindt, waar het mij om ging was de reden waarom dat gebeurde

                    groetjes
                    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                    www.langenacker.nl

                    Comment


                    • #11
                      Re: We blijven lachen met de Belgen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                      Ik vermoed dat de gevangene snel in Tilburg zal landen:



                      Nerdi

                      Dan kunnen de cipiers aldaar wat lachen

                      Smakelijk

                      En die belgen maar afvragen waarom hun eten koud is en de tv het niet doet
                      Sorry kon het niet laten :P

                      Greets rich
                      D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

                      Comment


                      • #12
                        Re: We blijven lachen met de Belgen

                        Iemand arbeidsongeschikt geslagen vind ik niet om mee te lachen.
                        Hopelijk overkomt het TS nooit.
                        Minder glas dan vroeger, maar beter.

                        Comment


                        • #13
                          Re: We blijven lachen met de Belgen

                          kom op mensen laten we het leuk houden hè.

                          over friet gesproken:

                          Hoe maak je een Belg gek?
                          Zet hem in een ronde kamer en vertel hem dat er in de hoek een zakje friet ligt.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: We blijven lachen met de Belgen

                            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            kom op mensen laten we het leuk houden hè.

                            grt,bouk.
                            [MOD RF] Ik moet je gelijk geven Bouk, daarom efkens schoon schip gehouden.[/MOD]
                            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                            Comment


                            • #15
                              Re: We blijven lachen met de Belgen

                              Hoe krijg je twintig Nederlanders in een klein autootje?
                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              .
                              Door een cent op de achterbank te leggen.


                              Grtz, RF
                              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment

                              Working...
                              X