Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1/4inch UNC draad waar kopen in Belgie?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 1/4inch UNC draad waar kopen in Belgie?

    Hey,

    Weet iemand waar je in belgie 1/4inch UNC draad (engelse schroefdraad) kan kopen? Ik ben hier in de ijzerhandel geweest maar die heeft enkel metrische schroefdraad. Liefst regio Diest/Lummen/Limburg

    Alvast bedankt

  • #2
    Re: 1/4inch UNC draad waar kopen in Belgie?

    Al eens gekeken bij Fabory?
    Fabory is your partner for top quality fasteners, industrial articles, inventory solutions and expert fastening information in the Knowledge Center.


    Hebben verschillende vestigingen, Leuven, Hasselt,...

    Verder kan je ook Wuerth eens proberen
    Het grootste assortiment schroeven, bouten, moeren, pluggen, boren, smeermiddelen, machines en meer. Snelle levering! Technische info. Alles voor de vakman. Wekelijkse promoties!


    Hebben een vestiging in Diest
    Last edited by Passion_Victim; 30 juli 2010, 20:45.

    Comment


    • #3
      Re: 1/4inch UNC draad waar kopen in Belgie?

      Hey bedankt voor de reaktie, kheb net de website van Fabory gecheckt, en daar staat op britisch draad. Zo ik ga daar eens kijken.

      Heel hard bedankt!

      Comment


      • #4
        Re: 1/4inch UNC draad waar kopen in Belgie?

        Dit lijkt me geen camera gerelateerd topic, daarom verplaatst naar chitchat ( indien ik verkeerd ben, graag een seintje )
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: 1/4inch UNC draad waar kopen in Belgie?

          Oorspronkelijk geplaatst door zerocool22 Bekijk bericht
          Hey bedankt voor de reaktie, kheb net de website van Fabory gecheckt, en daar staat op britisch draad. Zo ik ga daar eens kijken.

          Heel hard bedankt!
          Fabory levert-verkoopt normaal gezien niet aan particulieren! Zo was het toch in Hasselt.
          Ik heb me ooit beholpen met naar een Harley-Davidson winkel te gaan en daar schroeven met "Engelse" draad gekocht.
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

          Comment

          Working...
          X