Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bravo HP

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bravo HP

    Als het positief is mag het ook wel eens gezegd worden, dus bij deze ...

    Gisterenavond bleek om de één of andere reden plots mijne HP LP 2275W monitor niet meer te werken ( 9 kansen op tien ivm het onweder). Aangezien ik het scherm in Nederland had aangekocht en geen goesting had om naar daar terug te rijden nam ik maar contact op met HP belgium. Ik heb gans mijnen uitleg mogen doen en daarna is er een dossier opgesteld geweest . Daarna is men gaan kijken of die monitor nog in stock was en heeft die mijnheer gezegd dat ze morgen gewoon een nieuwe komen leveren en de oude terug meenemen en dat allemaal zonder het bewijs te moeten leveren dat die monitor nog wel degelijk onder garantie was . Awel chapeau da noem ik nog eens service se en dit alles in nog geen 10 minuten afgewerkt.
    Een van deze weken was het voorzien om nog een monitor bij te plaatsen ... ik weet nu wel zeker welke het gaat worden ( HP LP2475W )
    Ik hou jullie op de hoogte

    Erwin
    Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
    http://album.zoom.nl/user/lindberg/

  • #2
    Re: Bravo HP

    Als het goed is mag het ook eens gezegd worden

    PS: Waarschijnlijk zagen ze wel aan de hand van het serienummer dat er nog garantie was (of is) .

    Comment


    • #3
      Re: Bravo HP

      Wel tot iemand die content is van de service van HP, ik in elk geval niet. Mijn nieuwe computer had een defecte grafische kaart, maar 'k heb dit zelf moeten uitzoeken via het hulpprogramma van Microsoft. Dan een over een weer gemail met de helpdesk van HP van doe dit nog eens ... en probeer dat nog eens tot ze uiteindelijk toch besloten van de grafische kaart te vervangen. Maar dan het ophalen van de computer ... we laten volgende week dinsdag (ze hebben blijkbaar elke dag een andere toer) tussen 8 en 16u30 de computer ophalen, dus heel de dag thuis wachten maar niemand gezien. 'k Heb van miserie (en erg misnoegd) de computer de dag nadien terug gebracht naar de winkel waar ik hem gekocht had en HP laten weten dat ze hem daar moesten ophalen, maar dat was dan weer een week later op dinsdag. Eindelijk na 14 dagen bij HP kreeg ik mijn computer terug maar al de programma's die ik had geïnstalleerd waren verwijderd !!! Dus voor mij geen HP meer.
      Groetjes Vicky

      Comment


      • #4
        Re: Bravo HP

        Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
        Wel tot iemand die content is van de service van HP, ik in elk geval niet. Mijn nieuwe computer had een defecte grafische kaart, maar 'k heb dit zelf moeten uitzoeken via het hulpprogramma van Microsoft. Dan een over een weer gemail met de helpdesk van HP van doe dit nog eens ... en probeer dat nog eens tot ze uiteindelijk toch besloten van de grafische kaart te vervangen. Maar dan het ophalen van de computer ... we laten volgende week dinsdag (ze hebben blijkbaar elke dag een andere toer) tussen 8 en 16u30 de computer ophalen, dus heel de dag thuis wachten maar niemand gezien. 'k Heb van miserie (en erg misnoegd) de computer de dag nadien terug gebracht naar de winkel waar ik hem gekocht had en HP laten weten dat ze hem daar moesten ophalen, maar dat was dan weer een week later op dinsdag. Eindelijk na 14 dagen bij HP kreeg ik mijn computer terug maar al de programma's die ik had geïnstalleerd waren verwijderd !!! Dus voor mij geen HP meer.
        Dat is wel een reden om zelf een pc te laten samenstellen bij de lokale pc boer. Toegegeven, het zal misschien iets duurder zijn, maar die mens leeft normaal van zijn service. Wel eens informeren of het een goede pc boer is.

        Comment


        • #5
          Re: Bravo HP

          Scherm is daarnet toegekomen ! Weet wel nog niet goed of het wel echt een nieuw is ( ben op het werk) want blijkbaar zaten er geen plastiek stripjes rond het scherm en op het beeldscherm ... zal straks wel meer weten.
          Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
          http://album.zoom.nl/user/lindberg/

          Comment


          • #6
            Re: Bravo HP

            Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
            Scherm is daarnet toegekomen ! Weet wel nog niet goed of het wel echt een nieuw is ( ben op het werk) want blijkbaar zaten er geen plastiek stripjes rond het scherm en op het beeldscherm ... zal straks wel meer weten.
            Het zou een "refurbished" kunnen zijn
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Bravo HP

              Normaal kan je in de menu's het aantal "branduren" aflezen. Dat is bij mijn HP toch zo.
              Maar ik weet niet of dat alles zegt : de hersteldienst zal die wel kunnen resetten denk ik...
              Groeten,

              Polleke

              Comment

              Working...
              X