Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macbook PRO 13" of 15" > waar beste koop voor het onderwijs?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Macbook PRO 13" of 15" > waar beste koop voor het onderwijs?

    Ik ben van plan me zo'n toestel aan te schaffen.
    Waar vind ik hem/haar voor de beste prijs?
    En waar vind ik de mooiste korting voor leraren?

    Graag jullie ervaringen

  • #2
    Re: Macbook PRO 13" of 15" > waar beste koop voor het onderwijs?

    Ik ben geen leraar, maar loop eens een Apple store binnen en vraag het hun. Easyware heeft een aantal winkels. Ik weet dat je er ook spullen kan binnenbrengen die onder Apple garantie zijn, maar die je daar niet gekocht hebt. Zal dus wel 1 van de grotere spelers zijn.

    Wat 13" of 15" betreft. Ik heb een 17", maar ben tegenwoordig meer fan van kleine laptopjes omdat het toch wel meer draagbaar is. Het hangt een beetje van het gebruik af. Als je het ding vaak gaat meezeulen, zo licht en zo klein mogelijk. Misschien zelfs de nieuwe mac air 11", maar waarschijnlijk ligt je keuze al vast op 1 van die twee modellen. Succes ermee

    Comment


    • #3
      Re: Macbook PRO 13" of 15" > waar beste koop voor het onderwijs?

      Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
      Ik ben van plan me zo'n toestel aan te schaffen.
      Waar vind ik hem/haar voor de beste prijs?
      En waar vind ik de mooiste korting voor leraren?

      Graag jullie ervaringen
      Die kortingen zijn naar ik dacht voor iedereen hetzelfde en kun je op de officiele pagina van Apple terugvinden. Dus elke winkel die Apple verkoopt zal je die korting geven...
      Al doende leert men...

      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Macbook PRO 13" of 15" > waar beste koop voor het onderwijs?

        Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
        Die kortingen zijn naar ik dacht voor iedereen hetzelfde en kun je op de officiele pagina van Apple terugvinden. Dus elke winkel die Apple verkoopt zal je die korting geven...
        Wat wil zeggen dat ze geen korting geven.
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

        Comment


        • #5
          Re: Macbook PRO 13" of 15" > waar beste koop voor het onderwijs?



          Een switch site waarbij alle prijzen staan afgebeeld voor docenten en studenten.

          "De prijzen op de Switch/edu site zijn enkel geldig voor studenten boven de 18 jaar die studeren aan een universiteit of hogeschool en voor leerkrachten, docenten of onderwijspersoneel."
          [center] Canon EOS 1000D -- Canon 17-85 IS USM, Canon 50mm F1.4 en Sigma 70-300

          Comment


          • #6
            Re: Macbook PRO 13" of 15" > waar beste koop voor het onderwijs?

            Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
            Wat wil zeggen dat ze geen korting geven.
            Die studenten en leraren korting krijg je bij elke verdeler.
            Switch, S&S, Fnac, Saturn, ...

            Voor de rest ligt de prijs overal gelijk.
            Tot sluitertijd, Dirk

            Comment


            • #7
              Re: Macbook PRO 13" of 15" > waar beste koop voor het onderwijs?

              4UCAMPUS - persabonnementen en ICT tot -79% voor studenten, docenten en academisch personeel

              Comment


              • #8
                Re: Macbook PRO 13" of 15" > waar beste koop voor het onderwijs?

                Vergeet niet om te informeren naar de kortingen op de iPod's als je deze koopt.

                Als ik me niet vergis krijg je 160€ korting op een iPod touch. Dus als je de 8GB voor 179€ koopt, dan heb je voor 20€ een iPod er bij.
                Ik heb zelf een Macbook Pro 13 gekocht met een iPod er bij, en de korting staat al op mijn rekening.
                Nu zeggen mijn kinderen dat ik er meer dan één had kunnen bijbestellen. Ik heb het bij de bestelling niet gevraagd, en daar heb ik dik spijt van, want ik had er zelf ook nog één gewild.

                Dus, als je er één of twee te veel bestelt, zit hier iemand die ze wel wil overnemen voor een beetje meer als 20€ per stuk... Stuur maar een PM als je meer wil weten, of wil er een wil doorverkopen.

                Ik heb gewoon telefonisch besteld en betaald met creditcard, en dat is prima gelopen.

                Comment

                Working...
                X