Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macbook PRO 13" of 15" > waar beste koop voor het onderwijs?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Macbook PRO 13" of 15" > waar beste koop voor het onderwijs?

    Ik ben van plan me zo'n toestel aan te schaffen.
    Waar vind ik hem/haar voor de beste prijs?
    En waar vind ik de mooiste korting voor leraren?

    Graag jullie ervaringen

  • #2
    Re: Macbook PRO 13" of 15" > waar beste koop voor het onderwijs?

    Ik ben geen leraar, maar loop eens een Apple store binnen en vraag het hun. Easyware heeft een aantal winkels. Ik weet dat je er ook spullen kan binnenbrengen die onder Apple garantie zijn, maar die je daar niet gekocht hebt. Zal dus wel 1 van de grotere spelers zijn.

    Wat 13" of 15" betreft. Ik heb een 17", maar ben tegenwoordig meer fan van kleine laptopjes omdat het toch wel meer draagbaar is. Het hangt een beetje van het gebruik af. Als je het ding vaak gaat meezeulen, zo licht en zo klein mogelijk. Misschien zelfs de nieuwe mac air 11", maar waarschijnlijk ligt je keuze al vast op 1 van die twee modellen. Succes ermee

    Comment


    • #3
      Re: Macbook PRO 13" of 15" > waar beste koop voor het onderwijs?

      Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
      Ik ben van plan me zo'n toestel aan te schaffen.
      Waar vind ik hem/haar voor de beste prijs?
      En waar vind ik de mooiste korting voor leraren?

      Graag jullie ervaringen
      Die kortingen zijn naar ik dacht voor iedereen hetzelfde en kun je op de officiele pagina van Apple terugvinden. Dus elke winkel die Apple verkoopt zal je die korting geven...
      Al doende leert men...

      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Macbook PRO 13" of 15" > waar beste koop voor het onderwijs?

        Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht