Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Facebook-vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Facebook-vraagje

    Het gebeurt soms dat ik iemand wil toevoegen op Facebook. Als ik het profiel van die persoon eerst wil vinden via de zoekfunctie van Facebook, dan lijkt die niet te bestaan.
    Als ik dan diezelfde persoon z'n naam in Google invoer, dan vind ik in de listing -meestal bovenaan- meteen een link naar die persoon z'n Facebookpagina.

    Weet iemand hoe dit komt en hoe dit te verhelpen valt?

    Mvg,
    Frederic

  • #2
    Re: Facebook-vraagje

    Ik heb ook al wel ondervonden dat het soms nuttig kan zijn de voor- en achternaam om te wisselen omdat sommige personen dit verkeerd ingeven bij de registratie.
    Ik weet niet of dit jouw probleem zal oplossen, maar ik heb op die manier al enkele mensen kunnen vinden.
    Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

    Comment


    • #3
      Re: Facebook-vraagje

      Oorspronkelijk geplaatst door Quinck Bekijk bericht
      Ik heb ook al wel ondervonden dat het soms nuttig kan zijn de voor- en achternaam om te wisselen omdat sommige personen dit verkeerd ingeven bij de registratie.
      Ik weet niet of dit jouw probleem zal oplossen, maar ik heb op die manier al enkele mensen kunnen vinden.
      Zelfs omwisselen gaf geen resultaat. Nog gekker zelfs: als m'n vriendin een search doet op dezelfde naam, dan wordt die wél gevonden. Sommige namen vind ik dan weer, terwijl zij die niet kan vinden...

      Mvg,
      Frederic

      Comment


      • #4
        Re: Facebook-vraagje

        Is er op facebook niet zo'n optie waar je kan aanvinken dat men je profiel niet kan terugvinden in de zoekreultaten op facebook? In dat geval zal je zijn/haar profiel dus niet vinden via facebook zelf...

        Comment


        • #5
          Re: Facebook-vraagje

          Bij facebook kan je bij uw privacy options verschillende zaken instellen. Standaard staat het ingesteld op "my networks + friends of friends". Kan dus zijn dat de TS zijn vriendin vrienden van vrienden heeft van de persoon in kwestie of dat ze beide in het "belgium" netwerk zitten ...

          Jos
          [ nick gewijzigd - was vroeger joxyD ] Canon stuff.

          Comment


          • #6
            Re: Facebook-vraagje

            Oorspronkelijk geplaatst door joxyD Bekijk bericht
            Bij facebook kan je bij uw privacy options verschillende zaken instellen. Standaard staat het ingesteld op "my networks + friends of friends". Kan dus zijn dat de TS zijn vriendin vrienden van vrienden heeft van de persoon in kwestie of dat ze beide in het "belgium" netwerk zitten ...

            Jos
            Exact wat ik bedoelde Jos, alleen verwoord jij het wat duidelijker denk ik

            Comment


            • #7
              Re: Facebook-vraagje

              Oorspronkelijk geplaatst door joxyD Bekijk bericht
              Bij facebook kan je bij uw privacy options verschillende zaken instellen. Standaard staat het ingesteld op "my networks + friends of friends". Kan dus zijn dat de TS zijn vriendin vrienden van vrienden heeft van de persoon in kwestie of dat ze beide in het "belgium" netwerk zitten ...

              Jos
              Ok, begrepen.

              Wel een totaal onnuttige functie, als je weet dat je ze via Google allemaal vindt...

              Mvg,
              Frederic

              Comment


              • #8
                Re: Facebook-vraagje

                Bijkomende vraag: hoe kan je lid worden van het netwerk Belgium?

                Toen ik me registreerde werd ik automatisch lid van dit netwerk. Tijdens wat prutsen met de instellingen heb ik mezelf uit het netwerk verwijderd.
                Daarna heb ik gemerkt (zoals hierboven vermeld) dat ik sommige personen niet meer kan vinden, profielen van niet-vrienden niet meer kan zien,...
                Nu wil ik dus terug lid worden van het Belgium netwerk maar dat bestaat dus niet meer in de lijst met netwerken. Nieuwe Facebook-gebruikers worden ook niet meer automatisch lid van dit netwerk.

                Comment

                Working...
                X