Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voice mail als bewijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voice mail als bewijs

    Ik zou graag een 10 -tal voice mail berichten op mijn vaste telefoon willen behouden als bewijs van . . . ( serieuze intimidatie van mijn werkgever) Niet leuk, maar zou ze nog wel eens nodig kunnen hebben , graag tips hierover . . . ik heb ze bewaard op mijn vast toestel, maar zou deze berichten met meer zekerheid willen bewaren . Ik heb de Scarlet one , en vind op hun site niet direct tips of hulp hierover

    HELP Maddy.
    zero

  • #2
    Re: Voice mail als bewijs

    Oorspronkelijk geplaatst door rooman Bekijk bericht
    Ik zou graag een 10 -tal voice mail berichten op mijn vaste telefoon willen behouden als bewijs van . . . ( serieuze intimidatie van mijn werkgever) Niet leuk, maar zou ze nog wel eens nodig kunnen hebben , graag tips hierover . . . ik heb ze bewaard op mijn vast toestel, maar zou deze berichten met meer zekerheid willen bewaren . Ik heb de Scarlet one , en vind op hun site niet direct tips of hulp hierover

    HELP Maddy.
    Ze op een of andere manier opnemen met een micro die je tegen de telefoon houd terwijl je ze afluistert ?
    mijn website

    Comment


    • #3
      Re: Voice mail als bewijs

      Wat voor gsm heb je? Ik heb op mijn gsm (Nokia N900) een programmaatje die een gsm gesprek kan opnemen. Rec klikken en dan je voicemail bellen dus.

      Comment


      • #4
        Re: Voice mail als bewijs

        Oorspronkelijk geplaatst door Powaqqatsi Bekijk bericht
        Ze op een of andere manier opnemen met een micro die je tegen de telefoon houd terwijl je ze afluistert ?
        Had ik ook al in mijn gedachte
        zero

        Comment


        • #5
          Re: Voice mail als bewijs

          Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
          Wat voor gsm heb je? Ik heb op mijn gsm (Nokia N900) een programmaatje die een gsm gesprek kan opnemen. Rec klikken en dan je voicemail bellen dus.
          Op mijn GSM ( simple samsung) heb ik een paar niet beantwoorde oproepen, hou ik vast, maar tel nr staat er niet op dan .
          Maar dat vast toestel he , kan ik zo maar niet mee nemen naar . . .
          en het is écht **** hoor ( na 30 jaar dienst )
          Last edited by rooman; 27 juli 2010, 20:20.
          zero

          Comment


          • #6
            Re: Voice mail als bewijs

            *****
            Last edited by Guest13; 23 augustus 2010, 23:47.

            Comment


            • #7
              Re: Voice mail als bewijs

              Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
              heb wat google gedaan, en de enige oplossing : nen vaste telefoon met freehand : dus met een luidspreker. en dan gewoon opnemen met een microfoon in je pc, en met het programma "audacity" , je kan geen toestel vast aan je pc hangen, want een telefoon werkt met 60 volt. als hij belt ( je geluidskaart aan diggelen ) en zakt dan als je opneemt naar de spreek spanning, dus dat is onmogelijk..
              ( er is nog wel een manier heb ik gelezen, maar die kost je direct een 600 ... 700 eurokes, en das nogal veel vind ik )
              Dus een telefoon met luidspreker, en een microfoon in je pc, zijn de enige betaalbare manieren ( denk ik toch).
              Ga ik proberen Thanks

              Tjonge tjonge , het klinkt hier al naar rus praktijken maar ik heb het er voor over
              Recht is recht
              zero

              Comment


              • #8
                Re: Voice mail als bewijs

                Oorspronkelijk geplaatst door rooman Bekijk bericht
                Ga ik proberen Thanks

                Tjonge tjonge , het klinkt hier al naar rus praktijken maar ik heb het er voor over
                Recht is recht
                Niet dat ik die intimidatie wil minimaliseren, maar zijn opnames rechtsgeldig?
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                Comment


                • #9
                  Re: Voice mail als bewijs

                  *****
                  Last edited by Guest13; 23 augustus 2010, 23:47.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Voice mail als bewijs

                    Toch wel hoop ik, als telkenmale " de ingesproken boodschap" en daarna uur en data vermeld wordt door voice mail van scarlet ?
                    zero

                    Comment


                    • #11
                      Re: Voice mail als bewijs

                      Misschien eens naar scarlet bellen (of Belgacom ? want Scarlet is toch van hen als ik mij niet vergis) en vragen of je bestanden kan krijgen van die voicemail? Het gaat toch over een voicemail die bij hen is opgeslagen of eentje dat op je eigen toestel staat ?
                      Desnoods via een advocaat ofzo. Aangezien het om jou eigen voicemails gaat doen ze het misschien wel.
                      Dit is natuurlijk niet iets dat je waarschijnlijk aan de eerste de beste helpdeskmedewerker kan vragen. Je zult verder moeten geraken.

                      En nog iets: volgens mij kan je een nummer bellen en dan met een pincode en soort van login je voicemails beluisteren via een andere telefoon. Dus als je ze ergens anders wilt laten horen (rechtbank of weet ik veel wat) dan zou dat mogelijk zijn. Maar ik weet niet of die functionaliteit nog bestaat.
                      Last edited by Powaqqatsi; 27 juli 2010, 21:28.
                      mijn website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Voice mail als bewijs

                        *****
                        Last edited by Guest13; 23 augustus 2010, 23:47.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Voice mail als bewijs

                          Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                          Wat voor gsm heb je? Ik heb op mijn gsm (Nokia N900) een programmaatje die een gsm gesprek kan opnemen. Rec klikken en dan je voicemail bellen dus.
                          Misschien eerst eens lezen wat TS vertelt voordat je begint te schrijven ?

                          Er zijn inderdaad nog "zonderlingen" die vaste telefoon hebben.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #14
                            Re: Voice mail als bewijs

                            Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                            Niet dat ik die intimidatie wil minimaliseren, maar zijn opnames rechtsgeldig?
                            Dat zou toch moeten omdat het hier geen stiekem opgenomen telefoongesprekken betreft. Wie een boodschap inspreekt op voice mail weet dat het wordt opgenomen en gaat daarmee dus akkoord.
                            Moest de (advocaat van de) werkgever beweren dat de opname die jij meebrengt naar de rechtbank gemanipuleerd werd of zo, dan kan je altijd nog voorstellen dat de rechter zelf (of een deurwaarder) komt luisteren naar de originele voice mails.
                            Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Voice mail als bewijs

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
                              Dat zou toch moeten omdat het hier geen stiekem opgenomen telefoongesprekken betreft. Wie een boodschap inspreekt op voice mail weet dat het wordt opgenomen en gaat daarmee dus akkoord.
                              Moest de (advocaat van de) werkgever beweren dat de opname die jij meebrengt naar de rechtbank gemanipuleerd werd of zo, dan kan je altijd nog voorstellen dat de rechter zelf (of een deurwaarder) komt luisteren naar de originele voice mails.

                              En ik zou mij moeten haasten, want het schijnt dat de bewaarde voice mails niet bewaard blijven ( bij Belgacom of Scarlet )
                              En voor mij is het serieuze werk nu begonnen, vakbond gaat er een collectieve zaak van maken, na 4 meldingen Ikke wil persoonlijk mijn respect terug, na serieuze valse beschuldigingen,; én twee niet betaalde dagen, én dringend ontslag bij volgend "misdrijf" ! Nota bene, ik werk in de sociale sector en ben héél elastiek geweest al 30 jaar De rek is eruit, not burn out
                              zero

                              Comment

                              Working...
                              X