Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Apple modellen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwe Apple modellen

    http://tweakers.net/nieuws/68809/app...a-display.html

    Eindelijk de Ati 5xxxx reeks en ook ssd's in het assortiment Helaas kan ik dit nu niet meer gebruiken in de anti-Apple posts

  • #2
    Re: Nieuwe Apple modellen

    Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
    http://tweakers.net/nieuws/68809/app...a-display.html

    Eindelijk de Ati 5xxxx reeks en ook ssd's in het assortiment Helaas kan ik dit nu niet meer gebruiken in de anti-Apple posts
    De reactie is fantistas
    (even naar beneden bladeren op dezelfde pagina)
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwe Apple modellen

      Die HD+SSD optie is wel geweldig. Volgende maand bestel ik er mij eentje denk ik.
      i7/8GB/1TB+SSD. Wel niet bepaald goedkoop die SSD optie.
      mijn website

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwe Apple modellen

        Oorspronkelijk geplaatst door Powaqqatsi Bekijk bericht
        Die HD+SSD optie is wel geweldig. Volgende maand bestel ik er mij eentje denk ik.
        i7/8GB/1TB+SSD. Wel niet bepaald goedkoop die SSD optie.
        Een goede SSD is tamelijk duur Po
        Voor eentje van 160 giga betaal je snel 450 euro.

        (De cpu van i7 9xxx is ook niet goedkoop.)
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwe Apple modellen

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Een goede SSD is tamelijk duur Po
          Voor eentje van 160 giga betaal je snel 450 euro.

          (De cpu van i7 9xxx is ook niet goedkoop.)
          Ja ik heb het gezien, heb eens gecheckt wat dat los zou kosten (en het er DYI insteken ) en dat kost inderdaad ongeveer hetzelfde of zelfs meer.
          mijn website

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwe Apple modellen

            Weer eventjes dwarsliggen : prijzen zijn weer gestegen tov vorige reeks iMac, maar goed, wie maalt er nu om enkele eurootjes. Ze waren al zo goedkoop.

            En hurray, i3 standaard en i5 op de duurste (met extra betalende optie voor i5 of i7). De goedkoopste iMac kost 1229 euro. Auw, pijnlijk, een desktop in die prijsklasse met een low-end i3 processor.

            Niettemin, het blijven leuke toestellen. Ik heb er zelf één, nog een Core2duo, die ik tweedehands kocht...
            Panasonic Lumix FZ2000

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwe Apple modellen

              Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
              Weer eventjes dwarsliggen : prijzen zijn weer gestegen tov vorige reeks iMac, maar goed, wie maalt er nu om enkele eurootjes. Ze waren al zo goedkoop.

              En hurray, i3 standaard en i5 op de duurste (met extra betalende optie voor i5 of i7). De goedkoopste iMac kost 1229 euro. Auw, pijnlijk, een desktop in die prijsklasse met een low-end i3 processor.

              Niettemin, het blijven leuke toestellen. Ik heb er zelf één, nog een Core2duo, die ik tweedehands kocht...
              OK.
              Geen SSD in de iMacs; jammer.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: Nieuwe Apple modellen

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                OK.
                Geen SSD in de iMacs; jammer.

                Wel in de 27" modellen als optie te verkrijgen.
                https://www.facebook.com/ief.delaender - http://www.iefdelaender.com - http://500px.com/iefdelaender

                Comment


                • #9
                  Re: Nieuwe Apple modellen

                  Ze blijven wel een Pro serie uitrusten met niet al te snelle grafische kaarten. Ik ken geen ander merk dat een (of meerdere) Xeons combineert met dergelijk materiaal... Het geeft natuurlijk wel aan dat Apple in de 3D-wereld bitter weinig potten breekt. In dergelijke toestellen verwacht je toch professionelere toestanden...
                  Groeten,

                  Polleke

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nieuwe Apple modellen

                    Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                    Ze blijven wel een Pro serie uitrusten met niet al te snelle grafische kaarten. Ik ken geen ander merk dat een (of meerdere) Xeons combineert met dergelijk materiaal... Het geeft natuurlijk wel aan dat Apple in de 3D-wereld bitter weinig potten breekt. In dergelijke toestellen verwacht je toch professionelere toestanden...
                    Zoals er kan verwacht worden dat pro gebruikers specificaties en configuratiemogelijkheden kunnen lezen.
                    Dit soort toestellen wordt zelden of nooit standaard gekocht bijna steeds aangepast aan de behoeften van de gebruikers.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nieuwe Apple modellen

                      Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
                      Zoals er kan verwacht worden dat pro gebruikers specificaties en configuratiemogelijkheden kunnen lezen.
                      Dit soort toestellen wordt zelden of nooit standaard gekocht bijna steeds aangepast aan de behoeften van de gebruikers.
                      Klopt : maar een deftige grafische kaart voor zo'n toestel haal je uit de Quadro of Fire reeks van Nvidia of ATI (of iets soortgelijks). Die worden gewoon niet vermeld... Je koopt toch zo geen ding om er een "spelletjes" grafische kaart in te proppen ?

                      Ik ga ervan uit dat je die dingen toch gewoon op de site van Apple moet kunnen bestellen aangepast aan de behoeften van de klant ???
                      Groeten,

                      Polleke

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nieuwe Apple modellen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Ief Bekijk bericht
                        Wel in de 27" modellen als optie te verkrijgen.
                        Ah en ok!
                        De Store is dan nog niet aangepast?
                        Last edited by theokus; 28 juli 2010, 16:39.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nieuwe Apple modellen

                          Ik snap niet waarom er telkens begonnen wordt over de triestige kwaliteit van de grafische kaarten in een mac? Waarom zouden er standaard van die supersnelle grafische kaart in een Mac moeten zitten? Die worden toch bijna enkel gebruikt door fanatieke gamers. Professionele gebruikers die een mac gebruiken voor, fotografie, muziekproductie, zelfs video-editing, die hebben zo'n speeltjes toch nergens voor nodig?
                          Iedere tak heeft eigen zo z'n eigen behoeftes een aanpassingen nodig aan zo'n computer. Of dachten jullie nu echt dat een muziekstudio wel tevreden is met die 2 standaard 3.5mm jacks op een Mac-Pro?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nieuwe Apple modellen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Dieter_O Bekijk bericht
                            Ik snap niet waarom er telkens begonnen wordt over de triestige kwaliteit van de grafische kaarten in een mac? Waarom zouden er standaard van die supersnelle grafische kaart in een Mac moeten zitten? Die worden toch bijna enkel gebruikt door fanatieke gamers. Professionele gebruikers die een mac gebruiken voor, fotografie, muziekproductie, zelfs video-editing, die hebben zo'n speeltjes toch nergens voor nodig?
                            Iedere tak heeft eigen zo z'n eigen behoeftes een aanpassingen nodig aan zo'n computer. Of dachten jullie nu echt dat een muziekstudio wel tevreden is met die 2 standaard 3.5mm jacks op een Mac-Pro?
                            Ben ik het mee eens Dieter.
                            Tegenwoordig is het wel zo dat spellen sterk leunen op de grafische kaart.
                            Het spel "Mist" heb ik nog zien draaien op een Mac Pro. Was nog een G4.
                            En dat was bij mijn goede vriend Freddy J. uit H.
                            (sorry dat ik "mijn goede vriend" weer boven haal maar iedereen hier eist bijna
                            bronnen en bewijzen. Iemand op zijn woord geloven is ook bijna verleden tijd )

                            Moeilijke zin.
                            Maar ok , ik versta wat je wilt zeggen.
                            En daar ben ik het ook mee eens.
                            Daarom eigenlijk kies ik voor een pc, die mag ook iets kosten maar ik kan er
                            wel alle mogelijke software op draaien zonder hulpmiddelen.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Re: Nieuwe Apple modellen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Dieter_O Bekijk bericht
                              Ik snap niet waarom er telkens begonnen wordt over de triestige kwaliteit van de grafische kaarten in een mac? Waarom zouden er standaard van die supersnelle grafische kaart in een Mac moeten zitten? Die worden toch bijna enkel gebruikt door fanatieke gamers. Professionele gebruikers die een mac gebruiken voor, fotografie, muziekproductie, zelfs video-editing, die hebben zo'n speeltjes toch nergens voor nodig?
                              Iedere tak heeft eigen zo z'n eigen behoeftes een aanpassingen nodig aan zo'n computer. Of dachten jullie nu echt dat een muziekstudio wel tevreden is met die 2 standaard 3.5mm jacks op een Mac-Pro?
                              Het punt is gewoon dat een Mac gebruiker zegt dat het materiaal in een Apple superieur is aan dat van een pc. De kwaliteit is niet triestig, maar zelfs zeer goed. Op pc kan je echter veel beter materiaal krijgen en bijgevolg altijd een beter en sneller toestel kan maken.

                              Comment

                              Working...
                              X