Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dauwtocht in de Biesbossen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dauwtocht in de Biesbossen

    Afgelopen week zijn we op fietskamp vertrokken richting Nederland.
    Tijdens deze toch kwamen we onder andere voorbij de Biesbossen


    Nikon D200
    F/3.5
    1.5sec
    Iso-200
    18mm

    Commentaren zijn zeker welkom!

    Groeten
    Natan
    Last edited by Natan-Bolckmans; 29 juli 2010, 18:34. Reden: Verkeerde link
    Flickr
    Pagina op Facebook

  • #2
    Re: Dauwtocht in de Biesbossen

    Mooie kleurtje, en vrij goede compositie

    Wat minder is : de boot had er volledig moeten opstaan voor een goede compo, maar vooral had deze foto scherp moeten zijn. Het bootje is waarschijnlijk onscherp doordat het wat bewoog, dat is nog aanvaardbaar, maar de achtergrond lijkt ook niet scherp.
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      Re: Dauwtocht in de Biesbossen

      Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
      Mooie kleurtje, en vrij goede compositie

      Wat minder is : de boot had er volledig moeten opstaan voor een goede compo, maar vooral had deze foto scherp moeten zijn. Het bootje is waarschijnlijk onscherp doordat het wat bewoog, dat is nog aanvaardbaar, maar de achtergrond lijkt ook niet scherp.
      Ja, ik had eigenlijk het grief (statief) niet mee op kamp. Het is uit de hand genomen. Inderdaad vond ik het nogal spijtig en iets dat als statief zou kunnen gediend hebben was ook niet in de buurt.
      Bedankt voor je commentaar
      Flickr
      Pagina op Facebook

      Comment


      • #4
        Re: Dauwtocht in de Biesbossen

        Dat verklaart veel, maar 1.5s uit de hand, is niet evident, zelfs niet met beeldstab.

        Oorspronkelijk geplaatst door Natan-Bolckmans Bekijk bericht
        Ja, ik had eigenlijk het grief (statief) niet mee op kamp. Het is uit de hand genomen. Inderdaad vond ik het nogal spijtig en iets dat als statief zou kunnen gediend hebben was ook niet in de buurt.
        Bedankt voor je commentaar
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

        Comment


        • #5
          Re: Dauwtocht in de Biesbossen

          Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
          Dat verklaart veel, maar 1.5s uit de hand, is niet evident, zelfs niet met beeldstab.
          Inderdaad . Maar ik wou eigenlijk mijn Iso niet meer hoger zetten, aangezien ik nu al veel ruis heb.
          Groet
          Flickr
          Pagina op Facebook

          Comment


          • #6
            Re: Dauwtocht in de Biesbossen

            heel mooi , alleen zoals de rest al zegt beetje onscherp en bootje beter er helemaal op .
            je had eingelijk door de knieen moeten gaan en in perspectief moeten nemen want nu staat het bootje precies recht op . grtjes
            Photography is a way to see the world in detail.
            Fotograaf op rust

            Comment


            • #7
              Re: Dauwtocht in de Biesbossen

              mooi hoor
              voor de rest volg ik men voorgangers
              ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
              *BD1034BE

              Comment


              • #8
                Re: Dauwtocht in de Biesbossen

                Hmmmm... foto kan mij niet bekoren.
                Je had een mooi moment te pakken
                Maar de ongelukkige kadering, de wringende compo en de bewegingsonscherpte verlagen de kwaliteit van dit beeld.
                Greetz, Kariboe
                * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                Comment


                • #9
                  Re: Dauwtocht in de Biesbossen

                  Het idee van de verdeling en inhoud van dit landschap zit wel goed .....maar de afwerking door gebrek aan het juiste gerief is spijtig genoeg ondermaats. Misschien eens terug langs gaan na het fietskamp ...maar dan met het juiste materiaal.
                  Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                  http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dauwtocht in de Biesbossen

                    Daarjuist keek ik nog even op mijn camera en zag dat deze foto was achter gebleven.
                    Het is bijna dezelfde als de vorige alleen nu iets scherper.
                    Beter zo?
                    Groeten
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                    Hmmmm... foto kan mij niet bekoren.
                    Je had een mooi moment te pakken
                    Maar de ongelukkige kadering, de wringende compo en de bewegingsonscherpte verlagen de kwaliteit van dit beeld.
                    Greetz, Kariboe
                    Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
                    Het idee van de verdeling en inhoud van dit landschap zit wel goed .....maar de afwerking door gebrek aan het juiste gerief is spijtig genoeg ondermaats. Misschien eens terug langs gaan na het fietskamp ...maar dan met het juiste materiaal.
                    Oorspronkelijk geplaatst door wanka tanka Bekijk bericht
                    mooi hoor
                    voor de rest volg ik men voorgangers
                    Oorspronkelijk geplaatst door corre1980 Bekijk bericht
                    heel mooi , alleen zoals de rest al zegt beetje onscherp en bootje beter er helemaal op .
                    je had eingelijk door de knieen moeten gaan en in perspectief moeten nemen want nu staat het bootje precies recht op . grtjes
                    Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                    Mooie kleurtje, en vrij goede compositie

                    Wat minder is : de boot had er volledig moeten opstaan voor een goede compo, maar vooral had deze foto scherp moeten zijn. Het bootje is waarschijnlijk onscherp doordat het wat bewoog, dat is nog aanvaardbaar, maar de achtergrond lijkt ook niet scherp.
                    Flickr
                    Pagina op Facebook

                    Comment

                    Working...
                    X