Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPhone 4 news

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iPhone 4 news

    Tromgeroffel ... de prijzen.

  • #2
    Re: iPhone 4 news

    Peu-eu-eu-eut.... Prijzen weg...

    Maar... Bij ZDNet waren ze wel rap genoeg:
    http://www.zdnet.be/news/118749/mobi...jzen-iphone-4/
    ~~~~ Bezoek mijn fotoblog op http://www.woutervoet.com ~~~~
    Nikon D7000 | Nikon D80 | Nikkor DX 18-200mm VR II | Sigma 135-400mm | Nikkor 50mm 1.4 | Nikkor 105mm 2.8 Macro | SB-28 | SB-600 | SB-800 | SB-900 | en nog wat strobist stuff...

    Comment


    • #3
      Re: iPhone 4 news

      Toch veel geld voor een GSM

      mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

      Comment


      • #4
        Re: iPhone 4 news

        Sterk, ik heb ze nog gezien, maar geen screenshot genomen. Mjah, wat is veel geld. Smartphones zijn nu eenmaal niet goedkoop.

        Comment


        • #5
          Re: iPhone 4 news

          Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
          Toch veel geld voor een GSM

          mir
          Dit is ook niet zomaar een GSM ...

          Comment


          • #6
            Re: iPhone 4 news

            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: iPhone 4 news

              Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
              Dit is ook niet zomaar een GSM ...
              Het is er eentje met een stuk fruit op ...
              My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

              Comment


              • #8
                Re: iPhone 4 news

                Oorspronkelijk geplaatst door Bottie Bekijk bericht
                Het is er eentje met een stuk fruit op ...
                één stuk?
                Daar is in gebeten jong
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: iPhone 4 news

                  Ik heb vandaag de 4G besteld . . . kan natuurlijk nog wel een tijd duren vooraleer deze beschikbaar wordt...... er waren volgens de verkoper in de winkel al meer dan 100 vooraf bestellingen.
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: iPhone 4 news

                    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Ik heb vandaag de 4G besteld . . . kan natuurlijk nog wel een tijd duren vooraleer deze beschikbaar wordt...... er waren volgens de verkoper in de winkel al meer dan 100 vooraf bestellingen.
                    Mijn collega's hebben er vandaag 3 bij de mobistarwinkels besteld, en een confirmatie mail gekregen voor afhalen nu vrijdagochtend tussen 7 en 10 met ontbijt...Ondertussen zijn ze weer allemaal op. Volgende levering zou 8 weken duren?
                    En ondertussen heeft ook Proximus de microsims (wel op aanvraag).

                    Comment


                    • #11
                      Re: iPhone 4 news

                      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Ik heb vandaag de 4G besteld . . . kan natuurlijk nog wel een tijd duren vooraleer deze beschikbaar wordt...... er waren volgens de verkoper in de winkel al meer dan 100 vooraf bestellingen.
                      Mijn collega's hebben er 3 besteld, confirmatie mail gekregen voor afhalen nu vrijdagochtend tussen 7 en 10...Volgende levering zou 8 weken duren?
                      En Proximus heeft ook de microsims (weliswaar op aanvraag).

                      Comment


                      • #12
                        Re: iPhone 4 news

                        Allé : nu beginnen ze ook al te zagen over de Ipad...link.

                        Vraag me wel af, welk elektronisch ding niet oververhit raakt in de zon (hoewel mijn E-30 kan er nog redelijk tegen )...
                        Groeten,

                        Polleke

                        Comment


                        • #13
                          Re: iPhone 4 news

                          Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                          Allé : nu beginnen ze ook al te zagen over de Ipad...link.

                          Vraag me wel af, welk elektronisch ding niet oververhit raakt in de zon (hoewel mijn E-30 kan er nog redelijk tegen )...
                          Ja, vind ik ook wat onzin.
                          Mijn voordeel is wel dat ik geen strand-toerist ben.
                          Uren in de zon liggen? Neen dank u.
                          Zowel vroeger als nu gebruik ik die dingen binnenshuis.
                          Beter gezegd: niet in volle daglicht.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: iPhone 4 news

                            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Ja, vind ik ook wat onzin.
                            Mijn voordeel is wel dat ik geen strand-toerist ben.
                            Uren in de zon liggen? Neen dank u.
                            Zowel vroeger als nu gebruik ik die dingen binnenshuis.
                            Beter gezegd: niet in volle daglicht.
                            Mijn iPad is zelfs niet te gebruiken in de zon, je ziet niks op dat scherm, veel te glossy. Maar dat is voor veel schermen zo, enkel mijn MacBook air was nog goed in de zon. Mja, in de zon zie ik toch niet zoveel nut voor een dergelijk device.

                            Comment


                            • #15
                              Re: iPhone 4 news

                              Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                              Maar dat is voor veel schermen zo, enkel mijn MacBook air was nog goed in de zon. Mja, in de zon zie ik toch niet zoveel nut voor een dergelijk device.
                              Juist Rudy.
                              Ik denk ook aan het comfort van gebruik op verplaatsing.
                              Daarom "vloog" ik ergens in een (rustige)café binnen
                              (gegevens in de laptop inbrengen, of foto's overzetten, even wat opzoeken enz.)
                              Meestal dorpscafés waar altijd een paar mensen aan de toog zaten
                              (daar hebben we ooit wat afgelachen met enkel zien en luisteren he )
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment

                              Working...
                              X