Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gewiste mails keren telkens terug in Thunderbird?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gewiste mails keren telkens terug in Thunderbird?

    Regelmatig verschijnen in mijn inbox honderden vroeger reeds verwijderde mails terug.
    Ik moet dan telkens heel het boeltje weer opruimen, en tussendoor ook regelmatig weigeren om een leesbevestiging te sturen naar sommige afzenders.

    Iemand een idee hoe dit komt?
    En vooral hoe ik het VOORkom

  • #2
    Re: gewiste mails keren telkens terug in Thunderbird?

    Je moet eens kijken hoe je mailclient ingesteld staat. Bij Pop3 kan je zeggen dat je een copie van de server wil downloaden maar dat je de mail wil laten staan. Je kan eventueel ook een imap connectie gebruiken. Dan blijft alles op de server staan, maar als je iets wist van de server is het ook weg. Downloaden met pop3 en geen copie laten staan is ook een optie, maar is dan ook weer minder veilig als je stommiteit doet

    Het kan ook wel eens voorkomen dat je provider een restore doet van een mailserver en dat je dan alles weer binnenkrijgt. Normaal gezien zou dit niet vaak mogen voorkomen.

    Comment


    • #3
      Re: gewiste mails keren telkens terug in Thunderbird?

      Ook bij Telenet?

      Ik heb dit de laatste tijd ook enkele keren gehad, eigenlijk sinds de update van hun emailsysteem...
      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
      500px

      Comment


      • #4
        Re: gewiste mails keren telkens terug in Thunderbird?

        Same here, ook Telenet...
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment


        • #5
          Re: gewiste mails keren telkens terug in Thunderbird?

          en ook hier van hetzelfde ... ook Telenet
          Dacht al dat ik weer iets verkeerd had ingesteld

          greetz
          Cheeta
          Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
          flickr

          Comment


          • #6
            Re: gewiste mails keren telkens terug in Thunderbird?

            Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
            Je moet eens kijken hoe je mailclient ingesteld staat. Bij Pop3 kan je zeggen dat je een copie van de server wil downloaden maar dat je de mail wil laten staan.
            daar ligt het volgens mij niet aan want "berichten op de server laten" staat AFgevinkt...

            Comment


            • #7
              Re: gewiste mails keren telkens terug in Thunderbird?

              Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
              daar ligt het volgens mij niet aan want "berichten op de server laten" staat AFgevinkt...
              Zaols je collega's hier melden heeft Telenet blijkbaar een restore gedaan. Dan is het "normaal".

              Comment


              • #8
                Re: gewiste mails keren telkens terug in Thunderbird?

                Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                Zaols je collega's hier melden heeft Telenet blijkbaar een restore gedaan. Dan is het "normaal".
                Dan doet telenet om de week zo een "restore", al vier weken op rij?
                toch wel vervelend hoor.
                Ze komen dan best de volgende keer eens tot hier om 400 teruggehaalde mails te sorteren en de achterhaalde ertussenuit te wissen.

                alléé kom, dat is toch niet de normale gang van zaken?

                Comment


                • #9
                  Re: gewiste mails keren telkens terug in Thunderbird?

                  Hey juppekes

                  Ik heb dit ook al eens gehad

                  Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.
                  Bootjes

                  Comment

                  Working...
                  X