Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe laptop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuwe laptop

    Mijn oude laptop start niet meer op. Ik ga nog proberen de data (van het grootste deel wel BU) over te zetten van de harde schijf maar na 3,5 jaar is het wel eens tijd voor een nieuwe.

    De laptop wordt louter privé gebruikt: voornamelijk internet en fotografie (bewerking).

    Het merk is mij eender. Wel graag een goed scherm (15" of 17"), aparte numpad en 500Gb.
    Maximum 1000€.

    Wat raden jullie aan?

    Wat denken jullie hiervan? http://www.aios.be/productendetail.cfm?p=3194&s=92
    Last edited by Moa; 26 juli 2010, 14:09.

  • #2
    Re: nieuwe laptop

    ******
    Last edited by Guest13; 23 augustus 2010, 23:56. Reden: ******

    Comment


    • #3
      Re: nieuwe laptop

      Ik heb de zoekfunctie hier doorlopen en ook het internet een beetje afgeschuimd. Het is zoals je zegt; door het enorme aanbod dat te raadplegen is, kan je moeilijk nog vergelijken.

      Ondertussen mijn laptop weer aan de praat gekregen. Met het oog op de volgende crash zoek ik wel een nieuwe, al heb ik nu wat meer tijd om uit te kijken.

      Comment


      • #4
        Re: nieuwe laptop

        Dell Inspiron of Dell Studio, beiden in 15" of 17", Windows 7 Home Premium, Office Starter 2010 inbegrepen ; Office 2010 Home en Student (90 euro extra), of Adobe Photoshop Elements (50 euro extra) of bundel Adobe Photoshop Elements/Premiere Elements (80 euro).

        Talloze configuratiemogelijkheden mogelijk die binnen jouw budget passen...

        Dell provides technology solutions, services & support. Buy Laptops, Touch Screen PCs, Desktops, Servers, Storage, Monitors, Gaming & Accessories
        Panasonic Lumix FZ2000

        Comment


        • #5
          Re: nieuwe laptop

          Merci!

          Ik was ondertussen ook bij Dell terecht gekomen. Het zal een Inspiron worden met i5 processor, 4 ram en 500gb.

          Comment


          • #6
            Re: nieuwe laptop

            Veel plezier ermee !
            Panasonic Lumix FZ2000

            Comment

            Working...
            X