Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

explorer probleempje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • explorer probleempje

    een vreemd probleempje waar ik al een tijd mee zit is het volgende...
    in explorer kan ik niks downloaden van het net, een bijlage in mijn email openen of downloaden lukt ook niet ....

    met chrome lukt dat allemaal wel zonder problemen....als ik nu iets moet downloaden of openen in mijn mail doe ik dat wel via chrome maar zou toch eens graag willen weten hoe dat kan en waar het probleem dan zit in explorer....
    ik ben niet echt zo een computerman, ik gebruik dat ding gewoon , meer niet...
    bij mijn weten heb ik niks veranderd of ingesteld.....

    iemand een idee hoe dit op te lossen?
    http://www.jvs-photography.be/

  • #2
    Re: explorer probleempje

    Ik denk dat je beveiliging te hoog staat.
    extra - internet opties - tabblad beveiliging
    klik op het internet symbool (de wereldbol en zet de regelaar op normaal.

    Comment


    • #3
      Re: explorer probleempje

      Bij mij is het omgekeerd.
      Ik slaag er niet in om programma's te downloaden met Firefox (foto's wel), met IE lukt dat wel.
      Ik be het nu al gewoon, als ik een progje wil, dan open ik even IE.
      Maar ik blijf het eigenaardig vinden.

      Comment


      • #4
        Re: explorer probleempje

        Op elke computer die ik gebruik (dagelijks toch 3) surf ik met firefox en heb ik geen enkel probleem om bestanden te downloaden.
        Wat zijn de instellingen in extra-opties-tabblad algemeen? Op deze Pc is dat (*) downloadbeheer tonen aangevinkt (*) sluiten wanneer voltooid aangevinkt (*) bestanden opslaan in map ingesteld. Op mijn werk-laptop is dat idem. Een downloadmanager is niet geïnstalleerd (wel privé). Verder zie ik niet in wat er kan schelen.

        Comment


        • #5
          Re: explorer probleempje

          de beveiligingsopties zijn niet de oorzaak , heb alles al zowat geprobeert....

          degoutant....
          http://www.jvs-photography.be/

          Comment


          • #6
            Re: explorer probleempje

            Je moet eens kijken als je iets download verschijnt er een gele balk en daar moet je toestemming geven om het binnen te halen, waar je dat uitschakelt weet ik niet zo snel.
            D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

            Comment


            • #7
              Re: explorer probleempje

              Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
              Je moet eens kijken als je iets download verschijnt er een gele balk en daar moet je toestemming geven om het binnen te halen, waar je dat uitschakelt weet ik niet zo snel.
              ja ken ik , maar is niet de oorzaak....heb het eerlijk gezegd al opgegeven....
              http://www.jvs-photography.be/

              Comment


              • #8
                Re: explorer probleempje

                Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                Bij mij is het omgekeerd.
                Ik slaag er niet in om programma's te downloaden met Firefox (foto's wel), met IE lukt dat wel.
                Ik be het nu al gewoon, als ik een progje wil, dan open ik even IE.
                Maar ik blijf het eigenaardig vinden.
                Hetzelfde hier 'k snap het ook ( soms) niet
                zero

                Comment

                Working...
                X