Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beetje groen ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beetje groen ...

    ...tussen het beton en glas in een grote stad.

    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

  • #2
    Re: Beetje groen ...

    Dit is mooi werk
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: Beetje groen ...

      Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk bericht
      Dit is mooi werk
      ja, dit is fotowerk dat niet iedereen echt aanspreekt maar ik hou wel om dit soort banale onderwerpen in een (voor mij dan toch) sterke compositie te wringen.
      Bedankt voor de comment zo weet ik dat er nog zijn die dit ook wel mooi vinden.
      Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

      Comment


      • #4
        Re: Beetje groen ...

        Oorspronkelijk geplaatst door BPVST Bekijk bericht
        ja, dit is fotowerk dat niet iedereen echt aanspreekt maar ik hou wel om dit soort banale onderwerpen in een (voor mij dan toch) sterke compositie te wringen.
        Bedankt voor de comment zo weet ik dat er nog zijn die dit ook wel mooi vinden.
        Ik zou dit misschien wel mooi kunnen vinden, maar dan had dat beetje groen, boompje,
        er wel helemaal mogen opstaan. Waar een te kort aan is, doe je het zelf te kort. Mede
        daarom vind ik het niet zo'n goede compositie.

        Comment


        • #5
          Re: Beetje groen ...

          Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
          Ik zou dit misschien wel mooi kunnen vinden, maar dan had dat beetje groen, boompje,
          er wel helemaal mogen opstaan. Waar een te kort aan is, doe je het zelf te kort. Mede
          daarom vind ik het niet zo'n goede compositie.
          Tussen al dit geweld van beton, glas, staal en architecturaal kunnen, een boompje!
          Dat alleen al door zijn omgeving gedoemd is om nooit door te groeien tot volwassenheid.

          Dit zie ik in dit beeld, en blijf hem daardoor sterk vinden
          mvg,
          Ludo V.

          Comment


          • #6
            Re: Beetje groen ...

            Als ik iets langer naar deze foto kijk, ja hij heeft wel iets...
            "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

            Comment


            • #7
              Re: Beetje groen ...

              @ Ludo, Bedankt voor de comment. Het "beetje groen" sloeg eigenlijk op het geheel doordat er overal enkele tinten van groen inzaten.
              Dat het boompje er niet helemaal opstaat vind ik niet erg. Het doet in deze compo niet echt veel, ook de brug en het gebouw staan er niet volledig op.

              @ Lockdriver, Thanks
              Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

              Comment


              • #8
                Re: Beetje groen ...

                Oorspronkelijk geplaatst door BPVST Bekijk bericht
                ja, dit is fotowerk dat niet iedereen echt aanspreekt maar ik hou wel om dit soort banale onderwerpen in een (voor mij dan toch) sterke compositie te wringen.
                Bedankt voor de comment zo weet ik dat er nog zijn die dit ook wel mooi vinden.
                mooi mooi mooi

                helemaal mijn soort fotografie.

                niet de gemakkelijkste beelden om te appreciëren en daarom minder gesmaakt bij beginnende kijkers.

                Comment


                • #9
                  Re: Beetje groen ...

                  dit is echt heel mooi idd.

                  compo, kleur, details en textuur. perfect

                  en dan nog een heel bevreemdende sfeer, ik vind hem heel speciaal.
                  The Knight That Says Ni...kon

                  Comment

                  Working...
                  X