Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lid worden van de VZW of niet....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lid worden van de VZW of niet....

    post verwijderd
    Last edited by tommmm; 10 januari 2011, 19:07.

  • #2
    Re: Lid worden van de VZW of niet....

    Je hebt zelf al aangegeven waarom je het wel zou doen. En dat is al reden genoeg.
    De "zevers" en ruziemakers zul je overal wel hebben, bij elke club en vereniging. Ik stoor me daar soms ook aan maar doe aan dat soort discussies niet mee.
    Ik stoor me ook aan agressie in het verkeer maar daarom blijf ik nog niet thuis.

    Gewoon doen, zoals je al zei; je steunt het "goede doel" en het is goed voor de motivatie van de mensen die zich hier elke week belangeloos een pak uren mee bezig houden.

    Groeten, Bert
    Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
    www.bertofotografie.be

    Comment


    • #3
      Re: Lid worden van de VZW of niet....

      Hey Tommmm,

      Ik volg Berto in zijn reactie. Heb me ook al dikwijls geërgerd aan de "trollen" op dit forum maar ondertussen geleerd dat hen negeren de beste oplossing bied.

      Dus ik citeer: Gewoon doen !
      Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

      BD1614BE

      Comment


      • #4
        Re: Lid worden van de VZW of niet....

        @ Tomm

        Soms heb ik hetzelfde gevoel. Maar voor die 30€ moet je het zeker niet laten. Servers draaiende houden kost ook geld veronderstel ik, dus ...

        En sommige discussies zijn veeeeeel beter dan een soap
        Comfortably numb with my Pentax

        Comment


        • #5
          Re: Lid worden van de VZW of niet....

          Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
          Aan de ene kant zou ik mij lid willen maken van de VZW, 't is voor mij wel een blijver, dat fotograferen, ik kan geen dag zonder eens te piepen op dit forum... Ik heb hier al meer geleerd dan enig welk tijdschrift of boek...En zo steun ik de "goeie zaak" en voel ik me op een manier wat meer verbonden met ... de leden ...

          Maar ... Er wordt hier z o v e e l ruzie gemaakt, en zitten hier zoveel posters die hier volgens mij alleen maar zitten om te stoken en kwatsch te verkopen dat ik aan de andere kant zit te denken om gewoon mijn account te deleten en alle berichten die ik ooit gepost heb gewoon te verwijderen en mijn tijd wat meer te spenderen op Flickr of zo... Men kan wel zeggen, blijf dan weg van de chit chat, of weg van de zeurders en betweters topics, maar ja.... 't is een totaalpakket hé ... BD....

          Haal mij eens over de streep...
          Voor dezelfde goede redenen heb ik mij ook lid gemaakt.

          Wat die zever betreft : is eigenlijk nog een reden om je lid te maken. Ik probeer er steeds de humor in te zoeken en ik moet zeggen : "ik heb me hier al te pletter gelachen"

          greetz
          Cheeta
          Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
          flickr

          Comment


          • #6
            Re: Lid worden van de VZW of niet....

            Ik vrees dat je die ruzies overal tegenkomt. Noem eens 1 forum waar dat niet zo is?
            Het is iets van deze tijd vrees ik.
            Tot sluitertijd, Dirk

            Comment


            • #7
              Re: Lid worden van de VZW of niet....

              Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht

              Haal mij eens over de streep...

              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Lid worden van de VZW of niet....

                Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                Ik vrees dat je die ruzies overal tegenkomt. Noem eens 1 forum waar dat niet zo is?
                Het is iets van deze tijd vrees ik.
                Je moet niet alleen bij de fora zijn om ambras tegen te komen. Ook bij de fotoclubs ten lande... Het is eigenlijk allemaal "des mensens" !
                Sluit je maar alras aan bij BD !

                Comment


                • #9
                  Re: Lid worden van de VZW of niet....

                  Loop ook al een tijdje rond met die vraag, maak ik mij nu lid of wat doe ik er nu mee? Van ruzies en dwaze opmerkingen moet je je gewoon distantiëren, er gewoon niet op ingaan, daarvoor zal ik het zeker niet laten.
                  Ben dan Bouk zijn link eens gevolgd en stel mij hierbij de vraag want dit houdt mij tegen!
                  dit is wat er onderaan vermeld staat:
                  Vzw-leden krijgen een gratis abonnement op het tijdschrift SHOOT, een Belgisch fotomagazine. (geldig indien ingeschreven voor 10 januari 2010)
                  zoals dat er nu staat moet ik ervan uitgaan dat nieuwe leden NA 10 januari 2010 niet van dit voordeel kunnen genieten, waarom? Dit is toch discriminatie onder de leden?
                  Groetjes Marieke
                  Canon EOS 50 D met Sigma DC 18-200mm f/3.5-6.3 OS Canon
                  - Compact Camera Olympus U850SW

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lid worden van de VZW of niet....

                    Oorspronkelijk geplaatst door poezemarieke Bekijk bericht
                    Vzw-leden krijgen een gratis abonnement op het tijdschrift SHOOT, een Belgisch fotomagazine. (geldig indien ingeschreven voor 10 januari 2010)
                    zoals dat er nu staat moet ik ervan uitgaan dat nieuwe leden NA 10 januari 2010 niet van dit voordeel kunnen genieten, waarom? Dit is toch discriminatie onder de leden?
                    Ik denk dat dit geen discriminatie maar louter een administratieve maatregel, je moet toch ergens een lijn trekken.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lid worden van de VZW of niet....

                      Oorspronkelijk geplaatst door poezemarieke Bekijk bericht
                      Dit is toch discriminatie onder de leden?
                      Nee hoor, dit is discriminatie onder de NIET-leden.

                      Ik denk dat dit limited time offer gedaan is om organisatorische redenen. Het heeft mijn besluit indertijd versneld.
                      Van waardering geniet ik.
                      Van kritiek leer ik.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lid worden van de VZW of niet....

                        De prijs is ook verschillend voor en na 1 juli
                        verschillend voor studenten (-25 jaar) en anderen
                        Kortingen, voordelen, solden en koopjes zijn allen periodiek!
                        Discriminatie

                        Comment


                        • #13
                          Re: Lid worden van de VZW of niet....

                          Er zijn voor iedere goede reden om lid te worden misschien wel honderd redenen om dit
                          niet te doen. Inderdaad heb je veel gezever, nonsens, ruzies, weet ik veel wat. Maar ik
                          heb ooit van een wijs man gehoord dat je om een schaduw te laten verdwijnen er licht op
                          moet werpen.
                          Zie je dan zelf maar als dat licht. Want het is beter een kaars te ontsteken dat te klagen
                          over de duisternis. Welkom.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Lid worden van de VZW of niet....

                            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                            Want het is beter een kaars te ontsteken dat te klagen
                            over de duisternis. Welkom.
                            Wijs ! Zeer wijs !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Lid worden van de VZW of niet....

                              Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
                              Wijs ! Zeer wijs !
                              Boeddha?
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X