Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Bescheiden" Wijnchateau

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • "Bescheiden" Wijnchateau

    Ja die wijnboeren in Frankrijk! It's a hard life hoor!


  • #2
    Re: "Bescheiden" Wijnchateau

    leuke bewerking maar waar komt die schaduw op het grasveld vandaan?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: "Bescheiden" Wijnchateau

      ik vind de bewerking maar niets.

      de compositie vind ik wel mooi, heel rustig beeld en die schaduwen in dat gras geven het toch wat dynamiek en geven heel mooi aan naar waar we moeten kijken.

      Ik zou er graag een originele van zien, of toch een met een pak minder bewerking. Dit lijkt meer op 'ik kan niet schilderen, maar hou van schilderijen dus zal ik mijn foto's op een schilderij doen lijken'. Maar ik ben nu eenmaal een minimalist in nabewerking.
      The Knight That Says Ni...kon

      Comment


      • #4
        Re: "Bescheiden" Wijnchateau

        Ik weet het nog zo niet. Het lijkt alsof het kasteel zijn eigen wolken en eigen schaduwen
        produceert.

        Comment


        • #5
          Re: "Bescheiden" Wijnchateau

          Denk niet dat het schaduw is maar gewoon de richting van de grasmaaier.
          van stempvoort bedrijfs nacht en huizen fotografie Middelburg Nachtfotografie Canon EOS 5D MII, EOS 400D, Canon 17-40mm f/4L, 18-200mm IS, 18/55mm, 55-200mm, 50mm f1.8, Manfrotto 055 XDB, monopod.

          Comment


          • #6
            Re: "Bescheiden" Wijnchateau

            Beetje teveel HDR naar mijn bescheiden mening.
            Homo Sapiens Pentaxiensis

            Comment


            • #7
              Re: "Bescheiden" Wijnchateau

              De zgn schaduw in het gras is inderdaad de richting van de grasmaaier.

              Ik ben mij er ook volledig van bewust dat dit een zware HDR bewerking is en dat dit niet bij iedereen in de smaak zal vallen.
              Zeggen dat je niet van HDR houdt of een "nabewerking-minimalist" bent zou ik graag vergelijken met een vegetariër die zegt dat hij geen vlees eet. Vrij voor de hand liggend dus, maar dat wilt niet zeggen dat ik geen vlees eet ;-) als je snapt wat ik bedoel. No offence hé ;-)

              Comment


              • #8
                Re: "Bescheiden" Wijnchateau

                Ik vind 'm iniedergeval wel mooi, maar misschien moet je voor die minimalisten eens een ldr maken.
                van stempvoort bedrijfs nacht en huizen fotografie Middelburg Nachtfotografie Canon EOS 5D MII, EOS 400D, Canon 17-40mm f/4L, 18-200mm IS, 18/55mm, 55-200mm, 50mm f1.8, Manfrotto 055 XDB, monopod.

                Comment


                • #9
                  Re: "Bescheiden" Wijnchateau

                  Mooi kasteel, maar de bewerking is er voor mij ook iets over

                  Comment

                  Working...
                  X