Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VOIP telefonie en Gigaset

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • VOIP telefonie en Gigaset

    Ik bel nogal regelmatig via Poivy, een VOIP telefoonaanbieder. (wegens een zoon in USA).
    Ik bel zo nadat ik 10 euro beltegoed koop drie maand gratis, zelfs naar zijn GSM, na die drie maand betaal ik 1,5 cent/min tot mijn beltegoed op is. Na opnieuw 10 euro beltegoed heb ik weer 3 maand gratis enz....
    Ik gebruik dat ook frekwent om mijn andere zoon op zijn GSM te bellen (in België). Dat kost me dan +- 10 cent per minuut, ongeveer 50% van wat ik betaal als ik hem met mijn GSM toestel opbel. Absurd eigenlijk, en ik zit dan nog bij één van de goedkoopste operatoren (Simyo)

    Nu ben ik in de gelegenheid geweest om de C470 Gigaset van Siemens te testen,een draadloze set die aangesloten wordt op je router. Dat werkt dus prima. De koper (een kennis) heeft het aangekocht via Voipdepot.be.
    Voor wie deze oplossing zou overwegen: die onlineshop is een echte openbaring: je belt voor een inlichting, je krijgt daar rechtstreeks een "mens" aan de lijn,en je wordt ook nog prima geholpen. Voor één keer niet de eindeloze reeks keuzetoetsen en dan een call-center-robotje aan de lijn.
    Als mijn huidige telefoonset het laat afweten, weet ik dus waarheen en voor welk toestel.

    Als het goed is mag het ook eens gezegd worden vind ik.

    Nog anderen met positieve (of negatieve) ervaringen met VOIP telefonie ?
    Last edited by nete; 24 juli 2010, 16:45.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye


  • #2
    Re: VOIP telefonie en Gigaset

    Wij hebben ook al meer dan en jaar die c470 set van Siemens tesamen met voipBuster en da werkt echt perfect en goedkoop !
    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

    Comment


    • #3
      Re: VOIP telefonie en Gigaset

      Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
      Wij hebben ook al meer dan en jaar die c470 set van Siemens tesamen met voipBuster en da werkt echt perfect en goedkoop !
      Heb jij al ontdekt hoe je het welkomst bericht van het antwoordapparaat kan wijzigen? Ik vind dat niet terug in de manual.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment

      Working...
      X