Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

palmblad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • palmblad

    De mooie structuren van een palmblad met tegenlicht van de ochtendzon. Graag jullie mening.



    Groeten,
    Geert
    Last edited by Mongogamgee; 26 juli 2010, 15:48.
    Geert - A good photo is like a poem, tells a great story in a few lines

  • #2
    Re: palmblad

    Misschien dat ik reageer uit zelfmedelijden omdat ik weet hoe tergend het kan zijn te moeten twijfelen tussen wachten of zelf omhoog schoppen.

    Ik ben er niet weg van. Maar waarom dat is, lukt mij niet te achterhalen.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #3
      Re: palmblad

      Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
      Misschien dat ik reageer uit zelfmedelijden omdat ik weet hoe tergend het kan zijn te moeten twijfelen tussen wachten of zelf omhoog schoppen.
      Mooi verwoord,
      maar helaas doet dit beeld mij ook niet zoveel.
      De belichting is wel correct, maar misschien iets te gewoontjes om indruk te maken


      greetz
      Cheeta
      Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
      flickr

      Comment


      • #4
        Re: palmblad

        Bedankt voor de reactie en jullie eerlijke mening. Ik heb de foto laten afdrukken op doek om op te hangen als decoratie, en dat valt naar mijn mening wel mee. Als foto kan ik me (achteraf) wel inbeelden dat deze niet echt aanspreekt.

        Toch apprecieer ik enorm de moeite die jullie hebben genomen om toch te reageren

        Groetjes,
        Geert
        Geert - A good photo is like a poem, tells a great story in a few lines

        Comment


        • #5
          Re: palmblad

          Oorspronkelijk geplaatst door Mongogamgee Bekijk bericht
          Ik heb de foto laten afdrukken op doek om op te hangen als decoratie, en dat valt naar mijn mening wel mee.
          Dat is mijns inziens vaak het geval. Een plaat ziet er anders uit op een doorlichtend scherm dan afgedrukt.
          Ook het formaat kan veel bijdragen. Soms is het kleine mooi en een andere keer doet iets het pas goed in reuzenformaat.
          En ja, ik veel gezien op BD dat ik matig vond maar waarbij ik dan dacht (en soms zei) dat het wel ornamenteel was c.q. geschikt was als decoratie.

          Ik wens je nog heel veel plezier met de canvas. Geniet er van, je hebt het zelf gemaakt.
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

          Comment

          Working...
          X