Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie begrijpt dit

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie begrijpt dit



    [Mod]Lijkt me meer iets voor ChitChat dan voor Algemeen, gezien het onderwerp niet foto-gerelateerd is. Dus verplaatst.[/Mod]
    Last edited by LesC; 23 juli 2010, 23:10.
    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
    www.musicinframe.be

  • #2
    Re: Wie begrijpt dit

    Briljant voorbeeld van Marketing. Of het apparatsjik iets deugd laat ik aan deze v1.0 testers over.

    Nerdi
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: Wie begrijpt dit

      't Zal levensnoodzakelijk zijn zeker.

      Comment


      • #4
        Re: Wie begrijpt dit

        De foto's zien en dan op de radio horen dat het geen stormloop is, wie begrijpt dat ?

        Comment


        • #5
          Re: Wie begrijpt dit

          Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
          Of het apparatsjik iets deugd laat ik aan deze v1.0 testers over.
          Apple en communisme? Ik denk het niet.

          Apparatsjik (Russisch: аппаратчик) is een Russische term uit het alledaagse spraakgebruik voor een fulltime professionele functionaris van de Communistische Partij of de overheid, oftewel een agent van het regerings- of partij-apparaat die iedere mogelijke positie van bureaucratische en politieke verantwoordelijkheid – misschien met uitzondering van de hogere rangen van het overheidsmanagement, de zogeheten nomenklatoera – kon innemen.

          Comment


          • #6
            Re: Wie begrijpt dit

            Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
            Apple en communisme? Ik denk het niet.

            Apparatsjik (Russisch: аппаратчик) is een Russische term uit het alledaagse spraakgebruik voor een fulltime professionele functionaris van de Communistische Partij of de overheid, oftewel een agent van het regerings- of partij-apparaat die iedere mogelijke positie van bureaucratische en politieke verantwoordelijkheid – misschien met uitzondering van de hogere rangen van het overheidsmanagement, de zogeheten nomenklatoera – kon innemen.
            Dank u voor de rechtzetting. eerste bug is al gevonden.
            Actie: Vervang apparatsjik doo; Contraption

            Nerdi
            Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

            Comment


            • #7
              Re: Wie begrijpt dit

              eersteklas marketing en massa-hypnose

              Marketing-machine Apple heeft zijn nut nogmaals bewezen.
              With Canon, I can (or at least try)
              Photastic.be ~ Passion for the picture
              Nieuwe site

              Comment


              • #8
                Re: Wie begrijpt dit

                Is er hier niet iemand van dit forum op en af Amerika gevlogen om als eerste zo'n hebbeding in zijn bezit te hebben?

                Comment


                • #9
                  Re: Wie begrijpt dit

                  Ik heb een tijd geleden met eentje van een collega kunnen 'spelen' ... en het is toch best wel een hebbedingetje hoor.

                  Hij gebruikte hem om pdf's en e-books te lezen, en dat gaat toch lekker vlot hoor, vooral die PDF lezen vond ik best wel handig ... het blijft een klein, plat toestel, dus héél makkelijk mee te nemen.

                  Heb je het nodig ? Niet echt. Kan je zonder ? Tuurlijk. Zou ik het kopen ? Als ik geld genoeg had wel ja ... het blijft een gadget waar een gigantische marketing 'luchtbel' achterzit ... als je mee wilt moet je een iPad en een iPhone hebben, zo simpel is het.

                  Het is elk geval een stuk handiger dan eender welke laptop of notebook ... maar voor die prijs vind ik persoonlijk het te duur, sorry, net zoals de iPhone ... blijf het een handig toestel vinden, maar heb er zelf geen omdat het gewoon te duur is voor wat je krijgt ... maar ja, ze verkopen er toch genoeg aan deze prijzen, dus waarom goedkoper worden ... puur vraag en aanbod ... en Apple is hier heer en meester in

                  Mark
                  Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                  Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wie begrijpt dit

                    Op de radio ook gehoord, iemand van de mediamarkt die vertelde dat ze er op een uur 35 verkocht hebben, dat ze mij eens vertellen welke PC of Laptop ze ooit zo goed verkocht hebben (buiten de Aldi Pc dan, wat een vergelijkingspunt).

                    Bij de introductie van de stereo platendraaier (zo heette dat toen) verklaarde mijn peter mij ook zot toen ik zei dat ooit de TV ook stereo zou zijn.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wie begrijpt dit

                      Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                      Op de radio ook gehoord, iemand van de mediamarkt die vertelde dat ze er op een uur 35 verkocht hebben, dat ze mij eens vertellen welke PC of Laptop ze ooit zo goed verkocht hebben (buiten de Aldi Pc dan, wat een vergelijkingspunt).

                      Bij de introductie van de stereo platendraaier (zo heette dat toen) verklaarde mijn peter mij ook zot toen ik zei dat ooit de TV ook stereo zou zijn.
                      die platendraaier had iets nieuws: van mono naar stereo. Mijne GSM heeft een even snelle processor, WLAN, bkuetooth, 3G, gps,... en die kost een pak minder. Wat zit er nieuw in een iPad, behalve de hype en de marketing?
                      Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                      www.musicinframe.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wie begrijpt dit

                        Juist
                        t' Zou ook eens tijd worden om de ecologische impact te bekijken en het milieu.
                        Begin maar in Kongo: coltan plus de zwarte medemens die met blote handen het goedje
                        uit de grond peutert en het voor een appel en ei aan de Chinezen moet verkopen.
                        Foxconn in China waar er mensonwaardig gewerkt moet worden.
                        (niet alleen voor Apple, Nokia wordt daar ook gediend, en anderen)
                        Tenslotte belandt de afval terug o.a. in Afrika (of India) op reusachtige vuilnisbelten.
                        (elektronisch afval dus).

                        Allemaal ver van ons bed he mannen en dames
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wie begrijpt dit

                          Idd. ... mijn gsm speelt radio, mp3's en andere muziekbestanden, heeft gps, is een modem of gaat zelf op internet, en ik kan er nog mee bellen ook.
                          Waarom dan al die afzonderlijke apparaten?
                          Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                          www.musicinframe.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wie begrijpt dit

                            Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                            Idd. ... mijn gsm speelt radio, mp3's en andere muziekbestanden, heeft gps, is een modem of gaat zelf op internet, en ik kan er nog mee bellen ook.
                            Waarom dan al die afzonderlijke apparaten?
                            Mensen willen het hebben he.
                            Er is een markt Yourt.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wie begrijpt dit

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Mensen willen het hebben he.
                              Er is een markt Yourt.
                              Er is een doelgroep van mensen die dit kopen (van Apple).
                              Net zoals er altijd een doelgroep is voor kerstkadootjes - je weet nooit zelf wat erin zit, maar je weet dat je blij zal zijn omdat er over nagedacht is en omdat het speciaal voor jou is
                              Apple denkt minder in markten, maar meer in doelgroepen en profielen: wie zou hiervoor 600 euro willen neerleggen? Gaan we weer voor een zeer slank & strak design, eigenlijk een grote iPod Touch en ten koste van functionaliteit..... of geven we onze Applefan een toestel waar alles mee mogelijk is, terwijl het toch draagbaarder is dan een laptop, maar dat dan in het vaarwater van onze MacBook Air komt? Blijkbaar hebben ze gewed op het eerste: design en style. En hype. En het werkt, niet geheel onverwacht. Maar ik denk niet dat het mainstream gaat aanslaan.


                              Nuja, ivm het apparaat zelf, alles is al gezegd geweest. Zoals te verwachten is de Belg gelukkig iets nuchterder is er inderdaad geen stormloop. Afwachten wat de andere fabrikanten op de markt brengen. De HP Slate - een ontwerp dat eigenlijk van vóór de iPad stamt, terwijl Applefans HP uitlachen en verwijten van clonen - richt zich nu op de zakelijke markt blijkbaar. Asus komt binnenkort ook met een tablet, op basis van hun EEE pc, maar met Windows 7 of opvolger van Windows CE (Windows Phone 7).
                              LG komt dan weer met een Android 3.0 gebaseerde tablet. Dus net als de iPad een op mobile OS gebaseerde software, zal alvast wat soepeler en zuiniger lopen (met de multitouch)


                              Feit is, moest ik geld hebben ik zou het nog niet kopen. Ik zou mij belachelijk voelen, daarmee op een bank zitten in het stad en "een pdfje lezen" .... nee ik zie het mij niet doen. Zou ook elk moment verwachten dat Spock op mijn schouder komt tikken en vraagt hoe het met mijn rapport ivm de nieuwe photontorpedo's zit

                              Comment

                              Working...
                              X