Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eens een fantasieke...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eens een fantasieke...

    ..'k ben bezig met de updates voor mijn webstek, deze kwam ik nog tegen in mijn archiefje

    'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
    Grtjs, Jacky

  • #2
    Re: Eens een fantasieke...

    Wauw, wat een pracht van een plaatje en zeer mooie kleuren!

    Vriendelijke groet,

    Hilde
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Eens een fantasieke...

      Anders dan anders, maar wel leuk om te zien.

      Comment


      • #4
        Re: Eens een fantasieke...

        Leuk !

        Lijkt mij wel een echte spiegeling ?
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

        Comment


        • #5
          Re: Eens een fantasieke...

          Lijkt wel een duo-sprong.
          Heel mooi.

          groetjes

          moniq
          groetjes, moniq (BD1321BE)

          A picture paints a thousand words

          Comment


          • #6
            Re: Eens een fantasieke...

            Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
            Leuk !

            Lijkt mij wel een echte spiegeling ?
            ja, je maakt me nieuwsgierig...is dit dezelfde vlinder maar dan het onderaanzicht? of heb je gespeeld met twee verschillende vlindertjes?
            in elk geval heel knap!

            groetjes
            hilde
            groetjes
            hilde

            Comment


            • #7
              Re: Eens een fantasieke...

              een mooie spiegeling zo op die spiegel
              al heb ik de indruk dat dit beestje de geest reeds had gegeven aan z'n pootjes te zien(samengetrokken)
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

              Comment


              • #8
                Re: Eens een fantasieke...

                schitterend
                https://www.facebook.com/wilfried.solarz.1

                Comment


                • #9
                  Re: Eens een fantasieke...

                  Prachtige foto met heerlijke scherpte en wàt een kleurenpracht!

                  Greets, Lena
                  ---------------------------------------------------------------
                  Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
                  www.lenafotografie.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eens een fantasieke...

                    al heb ik de indruk dat dit beestje de geest reeds had gegeven aan z'n pootjes te zien(samengetrokken)[/QUOTE]

                    Juist niet Liliane, laat ons zeggen dat die 'kakelvers' was.

                    Om het raadsel op te lossen : een vriendin arriveerde hier met een doosje in haar hand : "Ik heb wat voor je : een vlinder die aan 't ontpoppen is !"
                    Als wij dat doosje opendeden wàs die al ontpopt en sprong pardoes op mijn salontafel.
                    Hoe ik aan die BG- kleur kom, is me een raadsel omdat op die tafel een blauwachtig glas ligt als blad.

                    Rap fotoke genomen en buitengezet, een poosje later is hij aan zijn maidenflight begonnen !
                    'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                    Grtjs, Jacky

                    Comment


                    • #11
                      Re: Eens een fantasieke...

                      das een heeeeel specialleke Jacky
                      Groetjes Vicky

                      Comment


                      • #12
                        Re: Eens een fantasieke...

                        Een superverhaal met een superfoto als resultaat !!
                        Geert - A good photo is like a poem, tells a great story in a few lines

                        Comment


                        • #13
                          Re: Eens een fantasieke...

                          Ik vind dit echt een topplaat...bijzonder mooi van kleur...heerlijk zeg. Gr. Francois
                          BD1769NL, Sony A850, glas 16 - 400mm, Canon G9, statieven, studioflitsset etc. en mijn MacBook Pro I5
                          Flickr of Mijn Website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Eens een fantasieke...

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jacky2 Bekijk bericht
                            al heb ik de indruk dat dit beestje de geest reeds had gegeven aan z'n pootjes te zien(samengetrokken)
                            Juist niet Liliane, laat ons zeggen dat die 'kakelvers' was.

                            Om het raadsel op te lossen : een vriendin arriveerde hier met een doosje in haar hand : "Ik heb wat voor je : een vlinder die aan 't ontpoppen is !"
                            Als wij dat doosje opendeden wàs die al ontpopt en sprong pardoes op mijn salontafel.
                            Hoe ik aan die BG- kleur kom, is me een raadsel omdat op die tafel een blauwachtig glas ligt als blad.

                            Rap fotoke genomen en buitengezet, een poosje later is hij aan zijn maidenflight begonnen !
                            [/QUOTE]

                            oef !!!! blij dit te horen dat verklaard waarom zijn pootjes er zo uitzien
                            wist blijkbaar nog niet hoe hij ze moest gebruiken
                            en dan al ommidelijk op zo een gladde ondergrond tja dat verklaard veel hé
                            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Eens een fantasieke...

                              Een fantasieke dat er mag zijn, zeer creatief omgesprongen met de situatie...heel erg mooi Jacky

                              Comment

                              Working...
                              X