Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Juffer 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Juffer 2



    Bedankt voor het kijken.

    Vriendelijke groet,

    Hilde
    Flickr

  • #2
    Re: Juffer 2

    Heel mooi

    Op het eerste zicht lijken al die juffertjes erg op mekaar maar eigenlijk verschillen ze wel erg, oogjes, tekening, kleur, dikte ... boeiend eigenlijk vooral als je oog hebt voor al die mooie kleine details in de natuur, mij gaat dat alvast niet vermoeien

    frans
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Juffer 2

      Mooi scherp en knap zo tegen die BG.

      groetjes

      moniq
      groetjes, moniq (BD1321BE)

      A picture paints a thousand words

      Comment


      • #4
        Re: Juffer 2

        die oogjes van die beestjes, daar geraak ik niet op uitgekeken...

        groetjes
        hilde
        groetjes
        hilde

        Comment


        • #5
          Re: Juffer 2

          deze sraat er zeer scherp op
          mooie compo en BG
          al zou ik dat stukje links wel wegshoppen al het mogelijk is
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

          Comment


          • #6
            Re: Juffer 2

            Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
            deze sraat er zeer scherp op
            mooie compo en BG
            al zou ik dat stukje links wel wegshoppen al het mogelijk is
            'k Volg Liliane in haar comment
            'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
            Grtjs, Jacky

            Comment


            • #7
              Re: Juffer 2

              Allen, bedankt voor de leuke reacties!

              @Liliane en Jacky, heb geen fotoshop of een ander programma waarmee ik foto's kan bewerken, dus het spijt me, maar kan er niets aan veranderen, maar begrijp jullie reactie wel en moest ik het kunnen, zou ik het ook doen/gedaan hebben.

              Vriendelijke groet,

              Hilde
              Flickr

              Comment


              • #8
                Re: Juffer 2

                Oorspronkelijk geplaatst door Jazzy Bekijk bericht
                Allen, bedankt voor de leuke reacties!

                @Liliane en Jacky, heb geen fotoshop of een ander programma waarmee ik foto's kan bewerken, dus het spijt me, maar kan er niets aan veranderen, maar begrijp jullie reactie wel en moest ik het kunnen, zou ik het ook doen/gedaan hebben.

                Vriendelijke groet,

                Hilde
                Hilde, dat wil dus zeggen dat je je foto's zonder enige bewerking, zo recht uit de cam post ???

                'k Heb een deel van je foto's terug bekeken : chapeau dan hoor !
                'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                Grtjs, Jacky

                Comment


                • #9
                  Re: Juffer 2

                  Fraai hoor en dat zonder PS :-) komt goed uit tegen de mooi gekleurde achtergrond ! Gr. Francois
                  BD1769NL, Sony A850, glas 16 - 400mm, Canon G9, statieven, studioflitsset etc. en mijn MacBook Pro I5
                  Flickr of Mijn Website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Juffer 2

                    @Jacky, omdat ik geen ps heb en er ook geen benul van heb, moet ik dus telkens zorgen dat ik zo sta, dat mijn achtergrond ook zo gaaf mogelijk is. Is niet altijd een lolletje en soms frustrerend, maar dat heeft er voor gezorgd, dat ik meer oog kreeg voor de compo en bg, terwijl ik vroeger in het wilde weg schoot. Alle foto's zijn ook uit de losse hand genomen, omdat met een statief werken bijna niet haalbaar is als je op deze manier moet werken. Denk als je me aan het werk moest zien, dat je je een breuk zou lachen, want ik moet soms rare poses innemen om te verkrijgen wat ik dan ongeveer wil.
                    Nogmaals heel erg bedankt voor het compliment.

                    Vriendelijke groet,

                    Hilde
                    Flickr

                    Comment

                    Working...
                    X