Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Secondenwerk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Secondenwerk

    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

  • #2
    Re: Secondenwerk

    Knappe plaat
    Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.

    MVG FLOWER Canon7D

    Comment


    • #3
      Re: Secondenwerk

      De vreemde brekingslijnen aan de secondenwijzer (en de doorverkleuring) zijn precies het resultaat van een slechte bewerking?
      Het concept en de fosforgroene kleur vind ik wel knap. Is er iets mis gegaan met die secondenwijzer, of was dit de opzet?

      Grtz,
      K.

      Comment


      • #4
        Re: Secondenwerk

        Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
        De vreemde brekingslijnen aan de secondenwijzer (en de doorverkleuring) zijn precies het resultaat van een slechte bewerking?
        Het concept en de fosforgroene kleur vind ik wel knap. Is er iets mis gegaan met die secondenwijzer, of was dit de opzet?

        Grtz,
        K.
        Bij mij gaat nooit iets mis. Soms lukt het anders.
        Dit was opzet overigens.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

        Comment


        • #5
          Re: Secondenwerk

          voor mij: die secondewijzer top, maakt de foto

          Comment


          • #6
            Re: Secondenwerk

            Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
            Bij mij gaat nooit iets mis. Soms lukt het anders.
            Dit was opzet overigens.
            En kan je ons ook verklaren hoe je dit opzet voor mekaar hebt gekregen?
            Mij lijkt het namelijk alsof hier iets serieus mis is gegaan en dat je dat probeert te verkopen. Niet zozeer als kritiek bedoeld, maar als achtergrond van mijn vraagstelling.

            Comment


            • #7
              Re: Secondenwerk

              iets totaal anders..flitsende kleurtjes

              groetjes
              hilde
              groetjes
              hilde

              Comment


              • #8
                Re: Secondenwerk

                Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                En kan je ons ook verklaren hoe je dit opzet voor mekaar hebt gekregen?
                Mij lijkt het namelijk alsof hier iets serieus mis is gegaan en dat je dat probeert te verkopen. Niet zozeer als kritiek bedoeld, maar als achtergrond van mijn vraagstelling.
                Voor je eerlijke bedenkingen bij deze plaat heb ik het volste begrip.
                Ik zal aanstaande vrijdag vertellen hoe ik hiertoe ben gekomen.
                Eerst wil ik nog wat commentaar en vragen verzamelen.
                Even geduld dus nog.
                Van waardering geniet ik.
                Van kritiek leer ik.

                Comment


                • #9
                  Re: Secondenwerk

                  Je maakt het wel spannend he !

                  Heb nog niet gereageerd, weet niet zo goed wat hierop te zeggen...
                  Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                  Voor je eerlijke bedenkingen bij deze plaat heb ik het volste begrip.
                  Ik zal aanstaande vrijdag vertellen hoe ik hiertoe ben gekomen.
                  Eerst wil ik nog wat commentaar en vragen verzamelen.
                  Even geduld dus nog.
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment


                  • #10
                    Re: Secondenwerk

                    Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                    Je maakt het wel spannend he !
                    Nog één nachtje slapen.
                    En dan gaat de wekker.
                    Van waardering geniet ik.
                    Van kritiek leer ik.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Secondenwerk

                      zou het kunnen één opname per seconde ,(miss ben ik hier geslaagd voor het examen)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Secondenwerk

                        Ik denk dat zijn klokje verschoven is tijdens het scannen
                        www.damafoto.be
                        Facebook Damafoto

                        Comment


                        • #13
                          Re: Secondenwerk

                          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                          zou het kunnen één opname per seconde ,(miss ben ik hier geslaagd voor het examen)
                          Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                          Ik denk dat zijn klokje verschoven is tijdens het scannen
                          Allebei in de buurt maar net niet helemaal raak.

                          De navolgende getallen zijn wat afgerond voor het gemak.

                          Mijn scanner doet bij 1200 dpi ongeveer 200 seconden over 300 millimeter.
                          Mijn wekkertje meet 60 mm dus voor de hele wekker waren 40 seconden nodig.
                          De secondenwijzer blijft maar 1 seconde op dezelfde plek staan.
                          In die ene seconde verplaatst de scanner zich over 1,5 mm.
                          Het deel waarin (delen van) de secondenwijzer is te zien meet ongeveer 10 mm.
                          Over die 10 mm deed de scanner 6 seconden en een beetje.
                          Daarom zie je ook zo ongeveer 6 'schijngestalten' van die secondenwijzer.

                          Ik was gewoon erg nieuwsgierig naar het resultaat van de beweging van de secondenwijzer bij een scan. Zoals lange sluitertijd in de avond bij een snelweg, maar dan anders.

                          Nu broed ik op een geschikt loopbeestje. Slakken zijn te langzaam. Zoiets uiteraard met open klep.
                          Van waardering geniet ik.
                          Van kritiek leer ik.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Secondenwerk

                            Leuk idee en uitvoering, maar ehhh
                            Ik wil hier niet de spelbreker zijn hoor, maar dit is de tweede 'scan' die ik hier hier van jou tegen kom, wat mij betreft zijn ze best eigenzinnig en origineel en kunnen gerust onder de noemer 'kunst' geplaatst worden
                            Maar of dit nog onder 'fotografie' valt? Daar heb ik mijn twijfels over

                            Anderzijds zal het altijd zo blijven dat de ware vooruitstrevende kunstenaar niet begrepen wordt door het grote publiek. Het zijn zij, die afwijken van de de platgetreden paden, en zich begeven door braakliggende kunstuitingen, en hier hun eigen creativiteit laten gelden in plaats van de regels die gangbaar zijn.

                            Bravo voor je ideeen en uitvoering! En vervolg je eigen weg, en laat een spoor in het braakliggende land achter, waarover de kijker zijn weg voorzichtig mag banen naar je werk.
                            ---------------------------------------------------------------
                            Don't blame the Canon, blame the canonnier!!!
                            www.lenafotografie.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Secondenwerk

                              Oorspronkelijk geplaatst door Lena shoot Bekijk bericht
                              Leuk idee en uitvoering, maar ehhh
                              Ik wil hier niet de spelbreker zijn hoor, maar dit is de tweede 'scan' die ik hier hier van jou tegen kom, wat mij betreft zijn ze best eigenzinnig en origineel en kunnen gerust onder de noemer 'kunst' geplaatst worden
                              Maar of dit nog onder 'fotografie' valt? Daar heb ik mijn twijfels over

                              Anderzijds zal het altijd zo blijven dat de ware vooruitstrevende kunstenaar niet begrepen wordt door het grote publiek. Het zijn zij, die afwijken van de de platgetreden paden, en zich begeven door braakliggende kunstuitingen, en hier hun eigen creativiteit laten gelden in plaats van de regels die gangbaar zijn.

                              Bravo voor je ideeen en uitvoering! En vervolg je eigen weg, en laat een spoor in het braakliggende land achter, waarover de kijker zijn weg voorzichtig mag banen naar je werk.
                              Dank voor uw complimenten en aanmoediging.

                              Ik zie het wel degelijk als fotografie.
                              't Is natuurlijk wel een beetje anders met een bewegende sensor en een vast diafragma met vaste scherptediepte.
                              Van waardering geniet ik.
                              Van kritiek leer ik.

                              Comment

                              Working...
                              X