Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kunststof terrasplanken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kunststof terrasplanken

    Vraag mij af of je de balkjes waar de je planken moet aan vast vijzen met klipsen moet vastzetten op de vloer , dat kan niet omdat daaronder een kelder is en ik de dichting niet mag doorboren.
    Dus blijft alles mooi liggen alleen vastgezet op onderliggers .

    Mvg

    Manos

  • #2
    Re: Kunststof terrasplanken

    Normaal gezien blijft het mooi liggen, zonder bevestiging aan de vloer eronder. Maar let op dat je balkjes niet gaan vervormen oiv vocht - als ze niet vasthangen kunnen je terrasplanken ook vervormen...

    Comment


    • #3
      Re: Kunststof terrasplanken

      Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
      Normaal gezien blijft het mooi liggen, zonder bevestiging aan de vloer eronder. Maar let op dat je balkjes niet gaan vervormen oiv vocht - als ze niet vasthangen kunnen je terrasplanken ook vervormen...
      Kunststof zal niet veel problemen hebben met vocht, de balkjes zullen dus niet kromtrekken door vocht.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Kunststof terrasplanken

        liggers worden nooit vastgeschroefd omdat er al heel vaak dichtingsmaterialen voor terras/dak etc onder ligt,
        als alle liggers aan elkaar geschroefd worden vormt dit netjes een geheel en loopt deze niet weg.

        wel letten op afwatering , dat je de "weg" niet versperd, en rondom ruimte laten voor uitzetting van je kunststof.
        Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

        Comment


        • #5
          Re: Kunststof terrasplanken

          Zo ,nu weet ik al wat meer , bedankt

          Comment

          Working...
          X