Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zicht op zee

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zicht op zee

    Nog eentje kunnen afwerken van ons recent verblijf aan de Belgische kust. Op dat moment wilde het weer nog niet echt mee, er was nog veel wind, maar die zorgde dan weer voor een beetje spektakel.
    Dank voor alle commentaar.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Zicht op zee

    Goed het aparte sfeertje weergegeven zo typisch aan winderige dagen aan zee. Mooi licht, knappe wolkenpartijen en een geslaagde compositie. Alsof je er zelf staat naar te kijken, je voelt de neveldruppels bijna en proeft het lichte zout. Geslaagd!
    Marleen
    It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
    http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

    Comment


    • #3
      Re: Zicht op zee

      Mooie sfeerplaat
      Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

      Comment


      • #4
        Re: Zicht op zee

        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Op dat moment wilde het weer nog niet echt mee
        meen je dat nou, is toch prachtig fotoweer?
        heel mooie compo.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Zicht op zee

          mooie compositie.

          jammer van het fluffy kadertje.

          Comment


          • #6
            Re: Zicht op zee

            Mooie foto LesC.....maar niet perfect.
            Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
            http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

            Comment


            • #7
              Re: Zicht op zee

              Dank je, mensen, voor de toch wel onverwacht gunstige reacties. 't Viel eigenlijk niet mee me staande te houden, met m'n voeten af en toe in het water, mijn driekwartsbroek nat tot aan de knieën, en toch wel een felle wind. Met die UWA ook teveel foto's willen nemen tegen de zon in, en geen rekening gehouden met de flaregevoeligheid van die lens.
              Dat kadertje is m'n handelsmerk. Een perfecte foto... die moet ik nog maken, maar ik vrees dat ik daar voor de rest van m'n leven mee bezig zal zijn.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Zicht op zee

                Heel mooi sfeerbeeld, en de toeschouwers als toemaatje erbij
                www.damafoto.be
                Facebook Damafoto

                Comment


                • #9
                  Re: Zicht op zee

                  Het is al herfst, denk ik dan maar met een hang en nostalgie naar de voorbije zomer. Naar
                  iets wat ook alweer niet terugkomt. Gelukkig ontwaak ik. Het is nog zomer! Het is maar
                  een foto. Ik wil maar zeggen, hoe mooi ik dit beeld ook vinden mag, het maakt me een
                  beetje bang dat alles alweer voorbij is wat voor mij nog beginnen moet. Ik wil maar zeggen:
                  fotografie kan je zonder pardon op een verkeerd been zetten.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zicht op zee

                    Een foto met een heerlijk sfeertje


                    Groetjes chrit.
                    Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

                    Comment

                    Working...
                    X