Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

stretto Piemonte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • stretto Piemonte


  • #2
    Re: stretto Piemonte

    Prachtige kleuren en compo gils.

    groetjes

    moniq
    groetjes, moniq (BD1321BE)

    A picture paints a thousand words

    Comment


    • #3
      Re: stretto Piemonte

      Laten we het een gedachte noemen. Zoiets dat je overvalt terwijl je ergens op weg naar
      nergens bent. Een beetje weemoedig lanterfanten waarbij plots, heel even, alles schoon
      is. Niet duidelijk maar schoon. Een gedachte die zich een weg spint door heel je lichaam.
      En je hoopt vurig om hem met iemand te delen. Maar dat gaat niet. Ze lost zich op omdat
      je er de woorden niet voor hebt, en alles valt weer samen met je trieste verder sloffen.

      Comment


      • #4
        Re: stretto Piemonte

        Héél knap!
        --- Panasonic FZ 50---
        ---Canon Eos 450D---

        Comment


        • #5
          Re: stretto Piemonte

          Ja! Het heeft wat!

          groeten,
          Helen
          vriendelijke groeten, Helen
          Updated WWW.HELENICA.NL
          ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

          Comment


          • #6
            Re: stretto Piemonte

            prachtig schilderij...ik zie dus echt een groot fotoboek voor me...links jouw foto's...rechts doudeke's bedenkingen....

            groetjes
            hilde
            groetjes
            hilde

            Comment


            • #7
              Re: stretto Piemonte

              Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
              prachtig schilderij...ik zie dus echt een groot fotoboek voor me...links jouw foto's...rechts doudeke's bedenkingen....

              groetjes
              hilde
              Ode aan Doudeke zou ik zeggen.
              Wat heeft Louis toch een bizonder vermogen aan fantasie en talent om dit telkens zo treffend en beeldend te verwoorden...
              Dank voor je appreciatie. Doet me blozen...
              groet.
              Gils

              Comment


              • #8
                Re: stretto Piemonte

                Ja, dat klopt.
                En wat heb jij toch een groot talent om al deze prachtige foto's te maken.
                Ik geniet er echt van.

                groetjes

                moniq
                Last edited by moniq; 22 juli 2010, 08:46.
                groetjes, moniq (BD1321BE)

                A picture paints a thousand words

                Comment


                • #9
                  Re: stretto Piemonte

                  Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk bericht
                  Ja, dat klopt.
                  En wat heb jij toch een groot talent om al deze prachtige foto's te maken.
                  Ik geniet er echt van.
                  Ja, dat klopt. Ik ben op zoek naar een woord om dit prachtige oeuvre mee te omschrijven.
                  Een mooi, elegant er vrouwelijk woord, dat ik ter dans zou vragen en dat al mijn andere
                  woorden de ogen uitsteekt, ze lamlegt als een fabriekje dat allang niet meer winstgevend
                  is, me overbodig maakt.
                  Maar voorlopig moet ik het stellen met de armoe waar ik aan geketend lig...

                  Comment


                  • #10
                    Re: stretto Piemonte

                    Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
                    prachtig schilderij...ik zie dus echt een groot fotoboek voor me...links jouw foto's...rechts doudeke's bedenkingen....
                    Dank u wel, Hilde. Maar doudeke weet veel te goed dat zijn fijn uitgekozen zinnetjes,
                    zijn netjes gekamde rijen woordjes, slechts bedenksels zijn, opgeraapt uit zijn eigen
                    tristesse, bij elkaar geschraapt in diepe melancholie, uit zijn verwijfde verlangen naar
                    schoonheid.
                    Wie weet zelfs waarheid?
                    De waarheid is dat hij zich de beelden van Gils, en vele mooie andere beelden hier, wilt
                    toe-eigenen, er zelf erkenning voor krijgen.
                    Hij is als een heel lief kind omdat andere kinderen veel mooier zijn.

                    Comment


                    • #11
                      Re: stretto Piemonte

                      het "hoe en waarom" van schoonheid, zowel in beeld als in taal, daar moet geen verklaring voor gezocht worden.
                      Feit is dat ik geniet, zowel van de mooie beelden hier op dit forum als van de pareltjes die hier gevormd worden met woorden...allen dank daarvoor

                      groetjes
                      hilde
                      groetjes
                      hilde

                      Comment


                      • #12
                        Re: stretto Piemonte

                        Zeer creatief
                        Greetz, Kariboe
                        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                        Comment


                        • #13
                          Re: stretto Piemonte

                          Een mooie

                          Comment


                          • #14
                            Re: stretto Piemonte

                            Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
                            het "hoe en waarom" van schoonheid, zowel in beeld als in taal, daar moet geen verklaring voor gezocht worden.
                            Feit is dat ik geniet, zowel van de mooie beelden hier op dit forum als van de pareltjes die hier gevormd worden met woorden...allen dank daarvoor
                            Hoi Hilde. Het was niet mijn bedoeling om ondankbaar of negatief te zijn. Verre van zelfs.
                            Maar Gils is de creatieve tovenaar, in mijn ogen. En jij bedankt voor je altijd vriendelijke
                            woorden.

                            Comment

                            Working...
                            X