Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuw maandblad: Fotos gezocht!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuw maandblad: Fotos gezocht!

    Beste allen,

    Wij zijn bezig met het maken van een nieuw maandblad wat we hopelijk snel kunnen lanceren.
    Dit blad is een nieuw soort "mannenblad" ,maar niet zoals u gewend bent zoals "Ché" of "P".
    Uiteraard focussen we ons voornamelijk op wat mannen willen, maar stellen vrouwen zeker niet in een slecht daglicht, integendeel...

    Ikzelf ben amateur fotograaf en zal zelf veel fotos toevoegen aan het blad. Aan de andere kant ben ik dan ook weer veel bezig met reportages, interviews en de grafische vormgeving.
    Dus nu mijn vraag, ik ben op zoek naar fotografen waarvan ik fotos mag gebruiken om te plaatsen in deze eerste editie.
    Voorlopig kunnen we jammer genoeg niet al te veel betalen, maar moest het blad echter op gang komen hopen we op een paar vaste fotografen.
    Uiteraard word uw naam vermeld + eventueel website enz....

    Wat we nodig zouden hebben zijn bv. fotos van vrouwen uiteraard, dit mogen alle daagse fotos zijn, maar ook pikantere), mannen (idem), auto's, sportfotografie, landschappen, enz enz....

    Moest je interesse hebben, het zou een grote hulp zijn om ons verder op gang te helpen.

    Je kan me contacteren op:

    contact@skellington-ent.com

    Alvast bedankt!
Working...
X