Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe studioflitser kopen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nieuwe studioflitser kopen

    Aangezien ik bij fotosg geen antwoord krijg, stel ik mijn vragen hier op het forum vol experts

    Ik ben van plan om in de nabije toekomst volgende flitskop als extra flitskop aan te kopen: http://www.fotosg.nl/product_info.ph...oducts_id=7180
    Ik had die graag samen met mijn huidige flitsset gebruikt: de GN 300 AD flitsset. Is dit perfect mogelijk. Zal de synchronisatie perfect zijn, ook al is het een verschillend model van Falcon Eyes?
    Om mijn twee huidige flitsers draadloos aan te sturen gebruik ik dit product: http://www.fotosg.nl/product_info.ph...oducts_id=1307
    Kan ik met dit product mijn twee huidige studioflitsers perfect synchroniseren met de flitskop die ik wil aankopen?
    U begrijpt dus mijn doel: deze nieuwe flitskop samen gebruiken met/integreren in mijn huidige flitsset en dit draadloos.
    Kwestie dat ik geen verkeerde aankoop doe.

    Alvast bedankt voor de hulp.

    Met vriendelijke groeten,
    Tim Tronckoe
    canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

  • #2
    Re: nieuwe studioflitser kopen

    De flitser die wil kopen heeft een ingebouwde slavefunctie. Dus als die aanstaat flitst ie mee met alles wat flitst.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: nieuwe studioflitser kopen

      Door de optische slave te gebruiken gaat je nieuwe flitser zeker mee werken met het geheel, je hebt dan een combinatie van radio en optische triggering . Zolang je alleen werkt in je eigen studio heb je geen problemen, werk je op een openbare plaats waar andere fotografen ook aan het werk zijn, dan gaan die de optische trigger ook activeren door hun flits, dat vormt een probleem, en dan is een ontvanger voor iedere flits een noodzaak.

      MVG, Jeff c.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: nieuwe studioflitser kopen

        Dank voor jullie reactie. Ik heb nu net ook e-mail gekregen van fotosg. Ik ben bij deze gerustgesteld
        canon eos 5D mark II + canon eos 400D + canon 50mm f1.8 + canon 70-200mm f2.8 IS USM + sigma 24-70mm f2.8 + sigma 50-150mm f2.8 + canon 430EX

        Comment


        • #5
          Re: nieuwe studioflitser kopen

          FotoSG is niet de snelste nee...wel heel correct en veel kennis, maar check wel de voorraadstatus van de flits voor je besteld..! Kan maar zo een paar maanden duren voordat de importeur uitlevert aan FotoSG...

          Die trigger heb ik trouwens ook...moet je voor de grap eens het ontgrendel knopje van een autosleutel bij in de buurt indrukken (stond laatst in een manegehal, en elke keer als iemand zijn auto op slot deed gingen mijn flitsen af )


          Flitsers gaan goed samenwerken overigens
          Mijn objectieven zijn all round...

          Comment

          Working...
          X