Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tobacco sky

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tobacco sky

    20 min vroeger dan "Golden sky"
    Voor diegenen die zich afvragen welke bewerking dit is : kleuren puur natuur, belichting blend van 3 opnames.


    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Tobacco sky

    Shoon maar je moet er van houden..
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #3
      Re: Tobacco sky

      Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      Shoon maar je moet er van houden..
      Mee eens, bizar dat dit de natuurlijke kleuren zijn, maar in dat geval toch een hele speciale.
      https://www.behance.net/Lynx1966

      Comment


      • #4
        Re: Tobacco sky

        Moet hier mijn voorgangers toch bijtreden met dien verstande : als er een fiks extreem onweder gaat losbarsten heb je dergelijke lucht (kleur). Voor kenners zou dit dus prima zijn als je dan de titel aanpast (artistieke weergave), nu komt het wat te speels over. Hopelijk begrijp je wat ik bedoel ? Vind het vanuit dat standpunt een prachtige illustratie. Nu dus :
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Tobacco sky

          Bedankt voor de reacties.

          @hogteneer
          Of hoe een titel de beoordeling van een foto kan beïnvloeden
          Ik zie wat je bedoelt, en roep waarschijnlijk een filtereffect op door "tobacco" in de titel te vermelden. Heb dit dus zelf in de hand gewerkt...

          Had het misschien moeten noemen "Koffie met een wolkje melk"

          Die kleur komt door de late zon en laaghangende wolken / mist. Door de lucht iets onder te belichten wordt dit effect nog versterkt.

          Ikzelf vond dit een hele mooie, vooral omdat ik er niks aan bewerkt heb.

          Die komt op een canvas tegen een "lavabruin" geschilderde muur

          Oorspronkelijk geplaatst door hogteneer Bekijk bericht
          Moet hier mijn voorgangers toch bijtreden met dien verstande : als er een fiks extreem onweder gaat losbarsten heb je dergelijke lucht (kleur). Voor kenners zou dit dus prima zijn als je dan de titel aanpast (artistieke weergave), nu komt het wat te speels over. Hopelijk begrijp je wat ik bedoel ? Vind het vanuit dat standpunt een prachtige illustratie. Nu dus :
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Re: Tobacco sky

            ik vind hem erg mooi al vind ik dat heldere plasje in de voorgrond mij wat afleiden.
            frans
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Tobacco sky

              Ik vind 'm fantastisch mooi en wat mij betreft beter dan de golden

              Peter

              Comment


              • #8
                Re: Tobacco sky

                Ik vind dit ook een prachtige foto...het heeft wat speciaals en dat vind ik er net zo goed aan. Knap gezien en prachtig vastgelegd!

                Groetjes,
                Ann

                Comment


                • #9
                  Re: Tobacco sky

                  vind het een prachtige foto, vooral die kleuren, zou zeker niet misstaan in ons interieur
                  wanneer mag ik een exemplaar komen halen
                  groetjes Ingrid

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tobacco sky

                    Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                    Bedankt voor de reacties.

                    @hogteneer
                    Of hoe een titel de beoordeling van een foto kan beïnvloeden
                    Ik zie wat je bedoelt, en roep waarschijnlijk een filtereffect op door "tobacco" in de titel te vermelden. Heb dit dus zelf in de hand gewerkt...

                    Had het misschien moeten noemen "Koffie met een wolkje melk"

                    Die kleur komt door de late zon en laaghangende wolken / mist. Door de lucht iets onder te belichten wordt dit effect nog versterkt.

                    Ikzelf vond dit een hele mooie, vooral omdat ik er niks aan bewerkt heb.

                    Die komt op een canvas tegen een "lavabruin" geschilderde muur
                    "Koffie met een wolkje melk", allé komaan hé Danny, ik meen het hier ernstig zoals je over een goed werk moet praten denk ik toch. Ik weet ook wel van die kleur, zon en effect, het gaat hem hier over de titel. Als je een artistiek werk toont dan wordt van de auteur ook een artistieke titel verwacht, hetzij verwijzend naar de inhoud of suggestief waardoor het werk een meerwaarde moet meekrijgen. Trouwens, ik vind dit een hele mooie (had dit reeds vermeld). Je zou nu kunnen zeggen "dit is hoog gegrepen of dit vind ik zever". Toch niet hoor... Maar ga daar hier nu niet verder over uitweiden, het beste lijkt me dat we mekaar begrijpen ondanks soms meningsverschillen !
                    Groetjes, hogteneer.
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tobacco sky

                      Bedankt iedereen voor de reacties !

                      Frans, ge hebt mij nog wat werk gegeven, maar het geeft niet hoor, jouw reactie is terecht, en vind de update dan zelf ook beter. Thanks !

                      Ben ook volledig opnieuw herbegonnen met processen en blenden, met als doel minder posterisatie te hebben. Resultaat is beter, totdat ik het weer op het web gooi... Zie het hier terug. :s

                      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                      ik vind hem erg mooi al vind ik dat heldere plasje in de voorgrond mij wat afleiden.
                      frans
                      www.damafoto.be
                      Facebook Damafoto

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tobacco sky

                        Knap heel mooi van kleur
                        Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Tobacco sky

                          Bedankt hoor !
                          Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
                          Knap heel mooi van kleur
                          www.damafoto.be
                          Facebook Damafoto

                          Comment

                          Working...
                          X