Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ergernis van de dag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ergernis van de dag

    Gisteren in de namiddag even boodschappen willen doen ... komt ge buiten en wilt ge in uw auto stappen en wat ziet ge : heel uwe zijkant is kapotgereden en ribbedebie is iedereen!

    Denkt ge in een rustige woonwijk te wonen waar niet echt veel volk passeert en dan komt ge nog zoiets tegen. Grrrr, gewoon thuis voor de deur terwijl we thuis waren maar het niet eens gemerkt hebben. Wel een slag gehoord maar niet aan gedacht dat het onze auto was dat ze kapot reden.

    Plezant verlof zelle!

    Last edited by VerSeg; 15 juli 2010, 00:48.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  • #2
    Re: Ergernis van de dag : vluchtmisdrijf

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

    Plezant verlof zelle!
    Daar gaat uw verlofgeld...
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Ergernis van de dag

      Amai, hebt dat voor! Moest ik van U zijn, ik zou sowieso klacht indienen tegen onbekenden. Misschien heeft iemand uit de buurt wel iets gezien..... Kleur vd wagen, paar kentekens vd nummerplaat of dergelijke. Ik vind het alleszins niet kunnen vd chauffeur die dit heeft gedaan. Stop dan tenminste en tracht een regeling te treffen. Er bstaat toch zoiets als een verzekering. Ik hoop voor jou dat ze de dader vinden. Potje breek is potje betalen!

      Veel geluk nog met deze zaak.

      Comment


      • #4
        Re: Ergernis van de dag

        Oorspronkelijk geplaatst door tjieken Bekijk bericht
        Amai, hebt dat voor! Moest ik van U zijn, ik zou sowieso klacht indienen tegen onbekenden. Misschien heeft iemand uit de buurt wel iets gezien..... Kleur vd wagen, paar kentekens vd nummerplaat of dergelijke. Ik vind het alleszins niet kunnen vd chauffeur die dit heeft gedaan. Stop dan tenminste en tracht een regeling te treffen. Er bstaat toch zoiets als een verzekering. Ik hoop voor jou dat ze de dader vinden. Potje breek is potje betalen!

        Veel geluk nog met deze zaak.
        Wijze raad !

        Comment


        • #5
          Re: Ergernis van de dag

          Er bestaat toch zoiets als een verzekering. Ik hoop voor jou dat ze de dader vinden. Potje breek is potje betalen!
          ja maar dat zijn zo van die chauffeurs die zonder verzekering rondrijden he. of ladderzat.
          die zouden ze allemaal eens een week in den bak moeten steken.

          Voor zulke gevallen met vluchtmisdrijf bestaat toch een speciaal fonds, dat u uitbetaald? informeer eens bij uw verzekeraar.

          Comment


          • #6
            Re: Ergernis van de dag

            hier moet je zijn denk ik.

            Comment


            • #7
              Re: Ergernis van de dag

              Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
              hier moet je zijn denk ik.

              Ooit ook beroep op moeten doen; kwam wel in orde, maar je moet enorm veel geduld hebben. In mijn geval was dat zo'n 2 jaar...
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment


              • #8
                Re: Ergernis van de dag : vluchtmisdrijf

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Gisteren in de namiddag even boodschappen willen doen ... komt ge buiten en wilt ge in uw auto stappen en wat ziet ge : heel uwe zijkant is kapotgereden en ribbedebie is iedereen!

                Denkt ge in een rustige woonwijk te wonen waar niet echt veel volk passeert en dan komt ge nog zoiets tegen. Grrrr, gewoon thuis voor de deur terwijl we thuis waren maar het niet eens gemerkt hebben. Wel een slag gehoord maar niet aan gedacht dat het onze auto was dat ze kapot reden.

                Plezant verlof zelle!
                Dat zullen de ander ook gedacht hebben !!!
                'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                Comment


                • #9
                  Re: Ergernis van de dag

                  Tja, verantwoordelijkheidszin is tegenwoordig ver te zoeken. Een paar maanden geleden is één van mijn buurmannen/vrouwen in onze gesloten garage van het gebouw tegen mijn wagen gereden. Ik heb toen onmiddellijk alle eigenaars van beschadigde wagens gecontacteerd, maar allen ontkenden ze er iets van te weten.
                  Hier in jouw geval is de schade wel exponentieel groter. Ik hoop dat je ergens terecht kan om een deel van de kosten te recupereren.

                  Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ergernis van de dag

                    Da's idd Klxxte !

                    Ook ervaren, wel op parking Carrefour, waar honderden mensen passeren... kom buiten, begin koffer in te laden en op het ogenblik dat ik naar mijn portier wandel valt de verrasing. 1500 €

                    Zoals hier eerder gemeld; aangifte doen bij de politie en ctc opnemen met Fonds.

                    Succes toegewenst
                    Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

                    BD1614BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ergernis van de dag

                      Hey juppekes

                      Als de pijltjes de plaatsen zijn van de beschadiging is er op de foto niet veel van te zien

                      Maar het is wel raar om op zo veel plaatsen schade te hebben

                      De ganse zijkant beschadigd en de spiegel hangt er nog aan

                      Hopelijk vind je de dader en kan je de kosten terug krijgen
                      Bootjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ergernis van de dag

                        Ja ik snap ook niet goed dat je schade hebt over de hele zijkant, maar de spiegel hangt er nog aan...
                        Toevallig niet naar een carwash geweest? Kan je soms ook gelijkaardige schade oplopen...
                        Canon EOS 5DmkII | Canon Speedlight 580EX | Canon 50mm F1.4 - Canon 24-70mm F2.8 L - Canon 70-200mm F2.8 IS L

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ergernis van de dag

                          en als je dit als vandalisme aangeeft?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ergernis van de dag

                            van vandalisme krijg je niets vergoed als de dader onbekend is, van ongevallen met motorvoertuigen wel.
                            iedereen betaalt daarvoor via zijn verzekering mee, om het speciale fonds te spijzen.
                            ( met andere woorden, alle brave bestuurders draaien op voor degenen die vluchtmisdrijf plegen. )
                            Last edited by Control-Z; 15 juli 2010, 09:41. Reden: spelfout

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ergernis van de dag

                              Oorspronkelijk geplaatst door quint'n Bekijk bericht
                              Ja ik snap ook niet goed dat je schade hebt over de hele zijkant, maar de spiegel hangt er nog aan...
                              Toevallig niet naar een carwash geweest? Kan je soms ook gelijkaardige schade oplopen...
                              Dat wordt je toch wel gewaar zeker in de carwash? Of je moet al half verdoofd in je auto zitten.
                              Aan de schade te zien denk ik eerder aan een lichte bestelwagen die een verkeerd maneuver heeft uitgevoerd.
                              Minder glas dan vroeger, maar beter.

                              Comment

                              Working...
                              X