Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BelgiumdigitalLive 2010

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BelgiumdigitalLive 2010

    Wanneer zijn de volgende inschrijvingen voor de 2010 editie?
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

  • #2
    Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

    Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
    Wanneer zijn de volgende inschrijvingen voor de 2010 editie?
    als je op de hoogte wil blijven.


    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      als je op de hoogte wil blijven.


      grt,bouk.
      Was ik al gaan kijken Bouk daarom mijn vraag..
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

        Ik heb mij een tijdje geleden ingeschreven voor de "Nieuwsbrief" (ik denk een kleine maand terug). Is er nog gene uitgekomen? Of is er iets mis met m'n inschrijving?
        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
        500px

        Comment


        • #5
          Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

          Wees allemaal maar gerust, mensen!

          De voorbereidingen voor BelgiumdigitalLive 2010 zijn in volle gang, en het belooft opnieuw een spetterende editie te worden.

          De beste plaats om meer informatie te vinden is inderdaad www.belgiumdigitallive.com.

          Als we over enkele weken genoeg details vastliggen hebben komt daar een flinke update van het programma enz. Tijdens de vakantieweken duurt het maken van afspraken altijd ietsje langer...

          Op de website kan je je alvast inschrijven op de e-mail newsletters (met nu al meer dan 250 geïnteresseerden), waar we binnenkort ook van start me zullen gaan,

          Opening van de inschrijvingen mag je ergens einde augustus verwachten. We kunnen nu al zeggen dat er een veel snellere werkwijze daarvoor in voorbereiding is.

          Alvast bedankt voor de interesse!

          Het BelgiumdigitalLive-team
          BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

          Comment


          • #6
            Re: BelgiumdigitalLive 2010

            Heb jullie reacties uit het oude topic verwijderd en in dit nieuw topic samengevoegd voor editie 2010.

            Comment


            • #7
              Re: BelgiumdigitalLive 2010

              Moeten wij ons echt apart inschrijven op die lijst om info te krijgen?
              Krijgen alle leden die info niet sowieso toegestuurd?
              Tot sluitertijd, Dirk

              Comment


              • #8
                Re: BelgiumdigitalLive 2010

                Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                Moeten wij ons echt apart inschrijven op die lijst om info te krijgen?
                Krijgen alle leden die info niet sowieso toegestuurd?
                ook mijn vraag, heb al maanden geleden het formulier ingevuld en/maar de enige info lees ik hier op BD zelf?
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: BelgiumdigitalLive 2010

                  Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                  Moeten wij ons echt apart inschrijven op die lijst om info te krijgen?
                  Krijgen alle leden die info niet sowieso toegestuurd?
                  Uiteraard zullen de leden via BD een verwittiging krijgen, maar via de aparte mailinglijst mag je meer en sneller updates verwachten.

                  Het is niet de bedoeling om bij elke update via voltallige BD adressenbestand een mail te sturen. Topic starten en updaten kunnen we wel doen.

                  Hou de website zeker in de gaten. Verder mag je (zodra de campagne start) ook berichten verwachten op Twitter en Facebook.

                  Comment


                  • #10
                    Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

                    Oorspronkelijk geplaatst door baloo Bekijk bericht
                    Opening van de inschrijvingen mag je ergens einde augustus verwachten.
                    Is hier al meer nieuws over. Terug met workshops? Want als ik het zo bezie gaat die info weer beschikbaar zijn net op het moment dat ik hoogstwaarschijnlijk niet in het land ben, kan ik die leuke workshops weer op mijn buik schrijven
                    Gelieve dus tot begin september te wachten .
                    Al doende leert men...

                    Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                      Is hier al meer nieuws over. Terug met workshops? Want als ik het zo bezie gaat die info weer beschikbaar zijn net op het moment dat ik hoogstwaarschijnlijk niet in het land ben, kan ik die leuke workshops weer op mijn buik schrijven
                      Gelieve dus tot begin september te wachten .
                      Nog eventjes geduld ... het zal beloond worden
                      Er zal zeker een aanbod van workshops zijn en ...

                      Hou BD & de website in de gaten, daar krijg je de eerste primeurs

                      Comment


                      • #12
                        Re: BelgiumdigitalLive Inschrijvingen

                        Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht

                        Hou BD & de website in de gaten, daar krijg je de eerste primeurs
                        OK, maar waarom dan speciaal inschrijven om op de hoogte te blijven?
                        (door middel van het geven van je Email-adres?)
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: BelgiumdigitalLive 2010

                          JA dat vind ik ook straf eigenlijk...
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

                          Comment


                          • #14
                            Re: BelgiumdigitalLive 2010

                            Ach, ik denk zo voor de vuist weg, om verschillende redenen. BDLive is er niet enkel voor de BD-leden (wiens adres men wel kent), maar ook voor het grote publiek. De software kan dan op een handige manier van die mensen die geïnteresseerd de gegevens bundelen (geef toe: van de 36.220 leden waarvan 7.165 Actieve leden, is lang niet iedereen geïnteresserd). Maakt het toch allemaal eenvoudiger en efficiënter?
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment


                            • #15
                              Re: BelgiumdigitalLive 2010

                              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                              Ach, ik denk zo voor de vuist weg, om verschillende redenen. BDLive is er niet enkel voor de BD-leden (wiens adres men wel kent), maar ook voor het grote publiek. De software kan dan op een handige manier van die mensen die geïnteresseerd de gegevens bundelen (geef toe: van de 36.220 leden waarvan 7.165 Actieve leden, is lang niet iedereen geïnteresserd). Maakt het toch allemaal eenvoudiger en efficiënter?
                              Ik hoop maar één zaak en dat is dat de "betalende leden" een voorkeursbehandeling krijgen...
                              Vorige keer alles tot in de puntjes gevolgd tot op het crussiale moment een paar dagen niet kunnen volgen en de interessantste workshops waren al "uitverkocht".
                              Kom dan toevallig te weten dat mensen speciaal daarvoor de week ervoor hadden ingeschreven op BD...leden van het eerste uur vielen wél uit de boot!
                              Ik heb toen niet gereageerd maar ik meen dat dit een unieke kans is om een kleine voorsprong te geven aan de steunende leden?
                              D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                              BD0290BE

                              Comment

                              Working...
                              X