Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onweerswolken over Oostende!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Onweerswolken over Oostende!

    Gisterenavond eens naar Oostende geweest. De lucht werd opeens donker, dacht dat ik me zou moeten schuilen....maar neen....geen spetter....gelukkig maar!!!
    gr Pascale




    Bewerkte foto.....beter zo?

    Last edited by tantine; 14 juli 2010, 19:13.
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

  • #2
    Re: Onweerswolken over Oostende!

    Mooie weerspiegeling en wolkenschap
    Goed gezien!
    Groeten!

    500px / Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Onweerswolken over Oostende!

      Goed gedaan :P Helaas had ik uw bericht te laat gezien :>
      Canon - Youtube slideshow: https://www.youtube.com/watch?v=XtytfbVcV0s

      Comment


      • #4
        Re: Onweerswolken over Oostende!

        Mooie opname Pascale..
        Zou alleen die boei weg doen.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: Onweerswolken over Oostende!

          Je had toch al natte voeten zie ik, dus spijtig dat het droog bleef Goeie opname ook al had ik de lucht dan toch iets dramatischer willen zien
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Onweerswolken over Oostende!

            Oorspronkelijk geplaatst door hogteneer Bekijk bericht
            al had ik de lucht dan toch iets dramatischer willen zien
            als je een stukje van de lucht afhaalt, krijg je dat effect.

            mooie compo trouwens.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Onweerswolken over Oostende!

              Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
              Zou alleen die boei weg doen.
              Pascal, boei is weg.....maar er lagen daar nog meer hoor....maar die heb ik niet weggetoverd

              Oorspronkelijk geplaatst door hogteneer Bekijk bericht
              Je had toch al natte voeten zie ik, dus spijtig dat het droog bleef Goeie opname ook al had ik de lucht dan toch iets dramatischer willen zien
              Ik had niet alleen natte voeten....ook natte broek en trui....maar ben dat een beetje gewoon
              De lucht was zoals je hier ziet maar heb die toch wat dramatischer gemaakt....goed nu?

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              als je een stukje van de lucht afhaalt, krijg je dat effect.
              Bouk, je hebt gelijk....wat croppen zou een mogelijkheid zijn maar dan snij ik in mijn foto waardoor mijn comp. niet meer zo mooi zou zijn!

              Bedankt voor het kijken en reageren!!
              Gr Pascale
              Eerlijkheid duurt het langst!!
              Mijn website: http://www.degrafon.be/

              Comment


              • #8
                Re: Onweerswolken over Oostende!

                Heel mooi. Prima licht en contrast. Lucht dik in orde! Knap gezien!

                Gr. Paul.

                Comment


                • #9
                  Re: Onweerswolken over Oostende!

                  Je hebt de dreigende lucht heel goed weergegeven !
                  Ik ga ook voor de update !
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment


                  • #10
                    Re: Onweerswolken over Oostende!

                    Hier begrijp ik toch een paar reacties niet: Wat is er zo mooi aan deze compositie? een spiegeling? het feit dat de branding in de linkerbenedenhoek begint? Maar de horizon staat pal in het midden, saaier kan haast niet. Er is volgens mij voor gekozen om noch de lucht noch het strand te laten overheersen omdat geen van beiden sterk genoeg waren ... en dat brengt mij bij de commentaar dat de dreigende lucht goed is weergegeven... ik denk dat sommigen nog geen dreigende lucht gezien hebben...

                    Ik wil hier helemaal geen afbreuk doen aan de moeite die werd genomen om deze foto te maken, maar het resultaat is naar mijn mening nog altijd een banaal kiekje en helemaal niet in verhouding met sommigen ophelderende commentaren.
                    Dit is slechts mijn mening hoor, en enkel als aanschouwer van de foto - ik beweer niet dat ik er in de gegeven omstandigheden een betere foto had kunnen maken, alleen vind ik dat je dat ook moet durven zeggen.

                    grt, -C.
                    People don't quit playing games when they grow old; they grow old when they quit playing games.
                    http://www.flickr.com/photos/canon_elvis/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Onweerswolken over Oostende!

                      Aangezien ik te weinig weet over technieken bekijk ik een foto altijd instinctief. En toen ik deze zal, vond ik hem meteen mooi, zeker de update. Dus voor mij

                      Comment


                      • #12
                        Re: Onweerswolken over Oostende!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Christophe_db Bekijk bericht
                        Ik wil hier helemaal geen afbreuk doen aan de moeite die werd genomen om deze foto te maken, maar het resultaat is naar mijn mening nog altijd een banaal kiekje en helemaal niet in verhouding met sommigen ophelderende commentaren.
                        Dit is slechts mijn mening hoor, en enkel als aanschouwer van de foto - ik beweer niet dat ik er in de gegeven omstandigheden een betere foto had kunnen maken, alleen vind ik dat je dat ook moet durven zeggen.
                        O.K. als jij het zegt... maar mag ik hem wel heel mooi vinden, alstublieft.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Onweerswolken over Oostende!

                          Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                          maar mag ik hem wel heel mooi vinden, alstublieft.
                          Ik heb nooit beweerd dat mijn mening de enige ware is, maar ik probeer te achterhalen waarom de mijne zo sterk lijkt te verschillen van de andere reacties. Tot nu heb ik geen argumenten gezien die mij daarin inzicht verschaffen ... het zal dus wel aan mij liggen

                          grtn -C.
                          People don't quit playing games when they grow old; they grow old when they quit playing games.
                          http://www.flickr.com/photos/canon_elvis/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Onweerswolken over Oostende!

                            Oorspronkelijk geplaatst door Christophe_db Bekijk bericht
                            Hier begrijp ik toch een paar reacties niet: Wat is er zo mooi aan deze compositie? een spiegeling? het feit dat de branding in de linkerbenedenhoek begint? Maar de horizon staat pal in het midden, saaier kan haast niet. Er is volgens mij voor gekozen om noch de lucht noch het strand te laten overheersen omdat geen van beiden sterk genoeg waren ... en dat brengt mij bij de commentaar dat de dreigende lucht goed is weergegeven... ik denk dat sommigen nog geen dreigende lucht gezien hebben...

                            Ik wil hier helemaal geen afbreuk doen aan de moeite die werd genomen om deze foto te maken, maar het resultaat is naar mijn mening nog altijd een banaal kiekje en helemaal niet in verhouding met sommigen ophelderende commentaren.
                            Dit is slechts mijn mening hoor, en enkel als aanschouwer van de foto - ik beweer niet dat ik er in de gegeven omstandigheden een betere foto had kunnen maken, alleen vind ik dat je dat ook moet durven zeggen.

                            grt, -C.
                            Tja....is het niet zo dat de regels er zijn om gebroken te worden????? Ik heb die foto bewust genomen met de horizon in het midden....vond die naar "mijn gevoel" wel goed!!
                            Jij jou mening(die ik respecteer).....ik de mijne!!!
                            Als ik de reacties leest dan ben ik tevreden....de meerderheid vindt die goed...en dit wil ik bekomen...er zal wel altijd iemand zijn die dit maar een banaal kiekje vindt!

                            Oorspronkelijk geplaatst door cwe Bekijk bericht
                            Aangezien ik te weinig weet over technieken bekijk ik een foto altijd instinctief. En toen ik deze zal, vond ik hem meteen mooi, zeker de update. Dus voor mij
                            Bedankt!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                            O.K. als jij het zegt... maar mag ik hem wel heel mooi vinden, alstublieft.
                            Ook jij bedankt Doudeke!!
                            Eerlijkheid duurt het langst!!
                            Mijn website: http://www.degrafon.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Onweerswolken over Oostende!

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              als je een stukje van de lucht afhaalt, krijg je dat effect.

                              mooie compo trouwens.
                              grt,bouk.
                              Knappe foto

                              Deel de meining van bouk
                              Alle DiaShows: https://vimeo.com/album/191898

                              Comment

                              Working...
                              X