Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vriendelijkheid en behulpzaamheid, het bestaat nog

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vriendelijkheid en behulpzaamheid, het bestaat nog

    Gisteren moest ik gaan fotograferen voor een bevriende muziekgroep, die op een show in het jeugdhuis speelden. Voor het optreden al gezien dat er nog enkele fotografen rondliepen (eentje van het jeugdhuis zelf, en nog een die ik niet kende).

    Na de eerste band aan de praat geraakt met de onbekende fotograaf, ontdekt dat we hetzelfde toestel hadden, wat gepraat over de lichtomstandigheden enz... En aangezien ik nog maar pas bezig ben met fotografie heb ik enkel een body en kitlensje, dus het was behelpen.

    Af en toe eens zijn flitser mogen lenen, ook even zijn 50mm 1.8 lensje, zonder dat ik hier naar gevraagd had

    Wat wil ik hiermee nu zeggen? Niks speciaals, gewoon dat er nog mensen zijn die spontaan tegen je beginnen te praten zonder er iets voor terug te willen, die je helpen en zelfs even hun materiaal lenen om je op weg te helpen, en dat soort fotografen (en niet-fotografen) mag van mij wat meer voorkomen

  • #2
    Re: Vriendelijkheid en behulpzaamheid, het bestaat nog

    Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
    Gisteren moest ik gaan fotograferen voor een bevriende muziekgroep, die op een show in het jeugdhuis speelden. Voor het optreden al gezien dat er nog enkele fotografen rondliepen (eentje van het jeugdhuis zelf, en nog een die ik niet kende).

    Na de eerste band aan de praat geraakt met de onbekende fotograaf, ontdekt dat we hetzelfde toestel hadden, wat gepraat over de lichtomstandigheden enz... En aangezien ik nog maar pas bezig ben met fotografie heb ik enkel een body en kitlensje, dus het was behelpen.

    Af en toe eens zijn flitser mogen lenen, ook even zijn 50mm 1.8 lensje, zonder dat ik hier naar gevraagd had

    Wat wil ik hiermee nu zeggen? Niks speciaals, gewoon dat er nog mensen zijn die spontaan tegen je beginnen te praten zonder er iets voor terug te willen, die je helpen en zelfs even hun materiaal lenen om je op weg te helpen, en dat soort fotografen (en niet-fotografen) mag van mij wat meer voorkomen
    Het leven kan mooi zijn he Yakke
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Vriendelijkheid en behulpzaamheid, het bestaat nog

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Het leven kan mooi zijn he Yakke
      jup, en vooral warm op dit moment

      Comment


      • #4
        Re: Vriendelijkheid en behulpzaamheid, het bestaat nog

        heel leuk verhaal.
        welke BDer was dat?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Vriendelijkheid en behulpzaamheid, het bestaat nog

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          heel leuk verhaal.
          welke BDer was dat?
          grt,bouk.
          Geen idee, volgens mij zit hij niet op het forum hier, toch niet dat ik weet...

          Comment


          • #6
            Re: Vriendelijkheid en behulpzaamheid, het bestaat nog

            Dat is het leuke er aan, je mag die persoon zijn spullen gebruiken zonder dat hij er iets voor in de plaats moet hebben of een tegen prestatie verwacht. Zeer zeldzaam tegenwoordig

            mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

            Comment


            • #7
              Re: Vriendelijkheid en behulpzaamheid, het bestaat nog

              Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
              Dat is het leuke er aan, je mag die persoon zijn spullen gebruiken zonder dat hij er iets voor in de plaats moet hebben of een tegen prestatie verwacht. Zeer zeldzaam tegenwoordig

              mir
              Helemaal niet zeldzaam hoor.
              Als je geeft, krijg je steeds meer.
              Van waardering geniet ik.
              Van kritiek leer ik.

              Comment


              • #8
                Re: Vriendelijkheid en behulpzaamheid, het bestaat nog

                Er is ook het feit dat mensen zoveel zaken maar als "normaal" aanzien dat ze niet eens meer beseffen dat ze geholpen worden.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Vriendelijkheid en behulpzaamheid, het bestaat nog

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Er is ook het feit dat mensen zoveel zaken maar als "normaal" aanzien dat ze niet eens meer beseffen dat ze geholpen worden.
                  Klopt helemaal, jammer eigenlijk... een bedankje kost namelijk niets

                  Comment

                  Working...
                  X