Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke Bluray (re)-writable discs ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke Bluray (re)-writable discs ?

    Hallo,

    Volgende week komt mijn eerste bluray home cinema set binnen (LG 954 PB).

    Zijn er al mensen die ervaring hebben met bluray schijven ?
    Welke BD-RE (bluray re-writable's) zijn aangeraden als beste prijs/kwaliteit ?

    Duitsland met z'n gigantische electronica/informatica markt is natuurlijk voor op Ebay en heeft al heel wat types te koop :
    Shop by department, purchase cars, fashion apparel, collectibles, sporting goods, cameras, baby items, and everything else on eBay, the world's online marketplace


    Wel moeilijk om te voorspellen wat wel/niet compatible is weer
    Qua dvd's was Verbatim altijd goed.

    Deze BD-RE DL van Sony (50 GB!) is machtig, zou wel eens willen testen als die werkt op mijn LG home cinema, misschien double layer net iets minder compatible ?


    De duurzaamheid zal hetzelfde als dvd's zijn zeker qua krassen en archivering?

    Bedankt,
    CanonYouCan
    Last edited by CanonYouCan; 9 juli 2010, 19:34.

  • #2
    Re: Welke Bluray (re)-writable discs ?

    Ik ben ook van plan een aan te kopen, dus ik wacht in spanning af op de eerste reacties.

    Comment


    • #3
      Re: Welke Bluray (re)-writable discs ?

      We gaan in spanning mogen blijven wachten, de meesten werken nog met dvd denk ik
      In Free Record Shop hebben ze toch al een rek met blurays, in Billboard slechts een vakje.
      Ik kocht onlangs "Eyes Wide Shut", "Blade Runner" en "King Kong 1978", indrukwekkend scherp en veel zuiverder Trusurround geluid

      Comment


      • #4
        Re: Welke Bluray (re)-writable discs ?

        Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht

        Duitsland met z'n gigantische electronica/informatica markt is natuurlijk voor op Ebay en heeft al heel wat types te koop :
        Shop by department, purchase cars, fashion apparel, collectibles, sporting goods, cameras, baby items, and everything else on eBay, the world's online marketplace


        Bedankt,
        CanonYouCan
        Let wel dat lege beschrijfbare dvd/blu-ray niet mogen verzonden worden naar eindgebruikers in België van uit onze veel beterkope buurlanden, kwestie van het ontduiken van het auteursrecht. Of zelf afhalen mag weet ik niet ....
        Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

        Comment


        • #5
          Re: Welke Bluray (re)-writable discs ?

          Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
          Let wel dat lege beschrijfbare dvd/blu-ray niet mogen verzonden worden naar eindgebruikers in België van uit onze veel beterkope buurlanden, kwestie van het ontduiken van het auteursrecht.
          Tussen mogen en doen is een groot verschil.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment

          Working...
          X