Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het weer weer.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het weer weer.

    33°C hier momenteel (Hasselt, in de rand).
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Het weer weer.

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    33°C hier momenteel (Hasselt, in de rand).
    Het weer weer.

    Zei de vrouw vrouw (lekker warm hier...33,9 C om 19.23...Velden, Noord Limburg, NL)
    Last edited by Mullie; 8 juli 2010, 18:32.

    Comment


    • #3
      Re: Het weer weer.

      Eindhoven 35 graden ... !!!
      >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

      Comment


      • #4
        Re: Het weer weer.

        vandaag gewoon gaan lopen van de heide wegens "te" warm , was er ni te doen, stikheet...werd er zelfs mottig van, helaas moest ik toch enkele uurtje doorbijten omdat het model nogal van ver kwam.
        http://www.jvs-photography.be/

        Comment


        • #5
          Re: Het weer weer.

          Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
          vandaag gewoon gaan lopen van de heide wegens "te" warm , was er ni te doen, stikheet...werd er zelfs mottig van, helaas moest ik toch enkele uurtje doorbijten omdat het model nogal van ver kwam.
          Sterkte
          Je mag thuis komen verven: keukentje, plafond terras
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Het weer weer.

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Sterkte
            Je mag thuis komen verven: keukentje, plafond terras
            pfff nee dank u, effe onderbreking met dit weer hoor!
            http://www.jvs-photography.be/

            Comment


            • #7
              Re: Het weer weer.

              We moesten in de namiddag even iets gaan afhalen op een 25km van bij ons, goed weer en met verlof dus eens met de moto naar daar gegaan.
              Hebben we een half uur in de file gestaan tijdens het gaan en nog eens twintig minuten in het terugkomen. En neen, zelfs met de moto geraakte ge de meeste niet voorbij omdat sommigen het plezant vinden om u klem te rijden.
              En ja ... wie denkt er nu in de volle dag tijdens de vakantieperiode op secundaire wegen vast te zitten! Pffff.
              We zijn dus kleddernat thuis gekomen want zo was het nog wat extra heet ... van miserie voor de airco gaan zitten!
              Dan maar na 22u00 gaan rijden ... met 26°C en op sommige plaatsen zelfs nog 28°C was het nog meer dan warm genoeg! Zelfs na middernacht kon je moeilijk bevriezen ... gewoon "te" warm vandaag en morgen zal het er niet op beteren!
              Gelukkig bestaat er nog zoiets dat ze een terrasje noemen.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Het weer weer.

                Tja, er zijn mensen voor wie dit een hel is, maar voor mij: lekker weertje, het hoeft niet zo warm te zijn, maar dit toch liever dan dat weekend eind juni met 13 en 14°.
                We zijn goed op weg voor de tweede mooie zomer op rij, we moeten er de relatief koude en lange winters dan maar bijnemen hé.
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #9
                  Re: Het weer weer.

                  Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Tja, er zijn mensen voor wie dit een hel is, maar voor mij: lekker weertje, het hoeft niet zo warm te zijn, maar dit toch liever dan dat weekend eind juni met 13 en 14°.
                  helemaal mijn idee. mij hoor je niet klagen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Het weer weer.

                    Momenteel 36 graden hier in Limburg.
                    Dit weer is voor niks goed !, begrijp dan ook niet waarom sommige mensen dit prachtig vinden.

                    Hier is het altijd te.... een aangename zomerdag 21 C lichtjes bewolkt niet teveel wind en je hoort mij niet klagen.
                    Last edited by sensor; 9 juli 2010, 12:41.
                    Groeten Sensor

                    Comment


                    • #11
                      Re: Het weer weer.

                      Diest. In mijn tuin in de schaduw: 5 min geleden 38,5. Mijn arme sla en kerstomaatjes...
                      EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                      Comment


                      • #12
                        Re: Het weer weer.

                        tis hier 32 graden.
                        wel een wat bleek zonnetje.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: Het weer weer.

                          Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
                          Diest. In mijn tuin in de schaduw: 5 min geleden 38,5. Mijn arme sla en kerstomaatjes...
                          Deze avond wat water geven misschien?
                          In de buurt hier staan de "sproeiers" aan 's avonds
                          Het gras in onze (grote) tuin is kurkdroog en lichtbruin.

                          Gisteren rond 13:00 uur lag hier een buurman in volle zon te bruinen

                          (momenteel > 36°C )
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Het weer weer.

                            Mijne gazon (allee weide) ziet nog rosser dan de rosse Modest.
                            Hier toch rond de 36 graden in de schaduw, overdag zitten we met alle rolluiken dicht en s'nachts met alle ramen open.
                            De honden houden we ook binnen want buiten is het te heet, het mag van mij warm zijn liever dan regen maar te is te.
                            D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                            Comment


                            • #15
                              Re: Het weer weer.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                              helemaal mijn idee. mij hoor je niet klagen.
                              Die niet klagen zijn meestal die dat de ganse dag airco hebben of niets moeten doen.
                              Mensen die moeten werken op plaatsen zonder airco hebben het nu wel hard te verduren!
                              Laat ons niet vergeten de mensen die nu in het ziekenhuis liggen of in een home vertoeven in een snikhete kamer zonder airco of deftige verluchting ... ik beklaag ze allemaal!

                              Met wat lagere temperaturen en regen kunt ge buiten niet veel doen maar wel nog deftig binnen werken en blijft de tuin wat in orde. Met zo'n hitte kunt ge nergens iets doen als je geen airco of koele plaatsen hebt en gaat op de hoop toe alles in de tuin eraan.
                              "Te" is nooit goed in geen enkele richting maar zo lang zal het niet duren ... het blijft België.

                              Maar het is waar ... eens goed weer is welkom, zeker voor de horeca.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X