Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestelling Foto Konijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bestelling Foto Konijnenberg

    Hey, heeft er iemand op dit forum al eens iets online besteld bij Foto Konijnenberg? Zoja, ging dit bij jullie vlot?

    Ikzelf heb op maandag 21-06-2010 een rugtas besteld voor mijn camera. Ik kreeg dinsdag sms dat pakket verzonden was en kreeg ook tracnr van TNT-post, alles verliep tot dan vlot. Donderdag keek ik eens waar paket zat met het tracnr en dan zag ik dat mijn adres incorrect was e ndat pakket retour is naar afzender? Vrijdag konijnenberg gebeld en deze vertelde me dat mijn straatnaam te lang zou zijn?? Pakket was vrijdag 25-06-2010 opnieuw in het bezit van konijnenberg, dit kon ik zien via tracnr. Deze man beloofde me dat ik mijn pakket maandag 28-06 of dinsdag 29-06 zou ontvangen. Dinsdag heb ik niets ontvangen, woensdag opnieuw gebeld en toen beloofde ze me dat ik het vrijdag 02-07 zou ontvangen, maar helaas....weer niets. Zaterdag dan maar eens gebeld naar konijnenberg turnhout en deze ging maandag contact opnemen met konijnenberg in nederland. Maandag 05-07 heb ik dan zelf moeten terugbellen naar turnhout en konijnenberg nederland belde me in namiddag terug vertelde me dat ze niet wisten waar pakket was??? Hij ging dit onderzoeken en belde me dinsdag terug en vertelde me toen dat mijn pakket dinsdag 06-07 vertrokken was en nu met DHL. Ik vroeg deze persoon naar een tracnr of zendingnr maar kon me dit niet geven, hij had deze nog niet ontvangen?? Volgens mijn krijg je dat tracnr of zendingnr toch meteen, of niet? Vandaag naar DHL gebeld of ze iets konden vinden op mijn naam of adres maar dit was hopeloos werk omdat ze dan alle zendingen moeten bekijken.

    Ik hoop dus mijn pakket toch deze week te ontvangen al vrees ik er een beetje voor omdat ik geen tracnr of zendingnr heb gekregen. Wat denken jullie?

    Mvg,
    Kevin

  • #2
    Re: Bestelling Foto Konijnenberg

    In een van je eerste zinnen staat TNT-post.. ligt daar het probleem niet? Heb er zelf alvast veel slechte ervaringen mee...
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Bestelling Foto Konijnenberg

      Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
      In een van je eerste zinnen staat TNT-post.. ligt daar het probleem niet? Heb er zelf alvast veel slechte ervaringen mee...
      Uhu, kan ik ook bevestigen!!!

      Comment


      • #4
        Re: Bestelling Foto Konijnenberg

        Weer TNT...

        Ik heb ook al eens heel lang moeten wachten op een pakje dat vanuit Nederland kwam met TNT.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Bestelling Foto Konijnenberg

          Ja TNT post kan ook in fout zijn maar vind het jammer dat konijnenberg me zolang aan het lijntje.... Vinden jullie het normaal dat ik geen zendingnr heb ontvangen van konijnenberg voor de tweede verzending via DHL?

          Kevin.

          Comment


          • #6
            Re: Bestelling Foto Konijnenberg

            Hallo,

            net een zeer slechte ervaring met TNT. Heb een camera besteld bij foto konijnenberg. Volgens TNT is die dinsdag afgeleverd op mijn adres en de leveringsbon werd ook ondertekend. Maar : Wij hebben nu éénmaal niets ontvangen en de handtekening is ons ook totaal onbekend.

            Ben momenteel over en het weer aan het mailen met Foto Konijnenberg die beloven het te onderzoeken. Wat moet ik daarvan geloven ?

            mvg,
            Hans Deveuster
            http://www.sportfotos.be

            Comment


            • #7
              Re: Bestelling Foto Konijnenberg

              Als eens geinformeerd bij de buren ?
              Heb zo eens een week op een PC scherm moeten wachten,verzonden met TNT.Dat was geleverd en afgetekend bleven ze beweren ...jaja het stond bij een buur (met mentale handicap) die vergeten was me te contacteren.
              Zelf hadden ze wel geen bericht in m'n bus achter gelaten.
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

              Comment


              • #8
                Re: Bestelling Foto Konijnenberg

                Persoonlijk heb ik heel goeie ervaring met TNT. Nog nooit een pakje verloren gegaan bij hen, ook niet internationaal, en bijna altijd komt het zonder problemen binnen de 24 à 48 uur toe. Geen idee waarom dat bij jou nu net niet zo was...

                Met DHL is mijn ervaring wat minder goed, maar ook veel beperkter.
                Normaal krijg je inderdaad meteen een tracking nummer bij verzending...
                "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                Comment


                • #9
                  Re: Bestelling Foto Konijnenberg

                  Ik heb al meer dan eens vodden gehad met UPS, een van die keren was toen ik een Coolscan had besteld bij Konijnenberg. UPS vond me niet en die hebben dan maar de boel retour gestuurd naar Konijnenberg.
                  Vervolgens heeft Konijnenberg hem gratis teruggestuurd met TNT en die vinden me wel.

                  Het hangt ook vooral af van de bezorger hoor

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bestelling Foto Konijnenberg

                    Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                    Ik heb al meer dan eens vodden gehad met UPS, een van die keren was toen ik een Coolscan had besteld bij Konijnenberg. UPS vond me niet en die hebben dan maar de boel retour gestuurd naar Konijnenberg.
                    Vervolgens heeft Konijnenberg hem gratis teruggestuurd met TNT en die vinden me wel.

                    Het hangt ook vooral af van de bezorger hoor
                    Ja, maar dat is nog altijd iets anders dan een afgetekende leveringsbon voor te leggen, terwijl er niets afgeleverd is hé.
                    http://www.sportfotos.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bestelling Foto Konijnenberg

                      heb je geen bewijs gehad in de brievenbus met evt het adres waar afgeleverd ( bij de buren waarschijnlijk ) ? Heb dat zelf ook al gehad, maar had idd een bewijs in mijn brievenbus met de opm dat het bij de buren was afgeleverd . Die kwam het ook rap brengen vanals hij mij zag. Hopelijk komt het gauw terecht.
                      Last edited by fhans; 9 december 2010, 12:31.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bestelling Foto Konijnenberg

                        Oorspronkelijk geplaatst door fhans Bekijk bericht
                        Hopelijk komt het gauw terecht.
                        Als die er nog niet, kan dat niet meer, dan is het al een 1/2 jaar zoek........dan moet het nog minstens 39 1/2 jaar duren, want dan kan het in het nieuws
                        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bestelling Foto Konijnenberg

                          Of je hebt voor zoals ik gisteren; Zie leverancier toekomen, deze begint in zijn camionette te rommelen, dus ik wacht effe (zit namelijk met PC aan venster). Ineens zie ik hem aanstalten maken om te vertrekken waarop ik het raam open en heb toeroep.

                          Ah zegt hij, ik ging er vanuit dat er niemand thuis was en heb dan maar het pakket aan de overbuur gegeven ?!?!

                          De man had niet eens de moeite genomen om aan te bellen !!! Service ?

                          Met TNT heb ik al regelmatig probs gehad, ook afgetekend en geleverd op, zelfs onbestaand n°, maar dit werd telkens door de verkoper (cameranu.nl) correct opgevolgd en rechtgezet.

                          Mijn voorkeur gaat uit naar UPS en GLS
                          Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

                          BD1614BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bestelling Foto Konijnenberg

                            Oorspronkelijk geplaatst door fhans Bekijk bericht
                            heb je geen bewijs gehad in de brievenbus met evt het adres waar afgeleverd ( bij de buren waarschijnlijk ) ? Heb dat zelf ook al gehad, maar had idd een bewijs in mijn brievenbus met de opm dat het bij de buren was afgeleverd . Die kwam het ook rap brengen vanals hij mij zag. Hopelijk komt het gauw terecht.
                            Neen niets van bewijs in de bus. Ben net ook de straat afgelopen bij alle buren. Niemand die wat in ontvangst genomen heeft en niemand die de handtekening herkent.

                            Hans
                            http://www.sportfotos.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bestelling Foto Konijnenberg

                              De chauffeur zou toch moeten weten waar het pakket geleverd is, dat zouden ze moeten kunnen navragen. Ik krijg hier regelmatig bestellingen aan, en (in theorie) mogen ze niet het pakket niet meer achterlaten op een ander adres dan op de bestelbon vermeld staat.
                              Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

                              Comment

                              Working...
                              X