Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

macro help

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • macro help

    beste mensen ik heb me nog niet voorgesteld ik ben jeroen 28 jaar uit gent/ waarschoot ,
    ik interesseer mij serieus in macro fotografie maar ik zit met een probleem .

    ik ben goed uitgerust met een Canon 50d met speedlite 430ex 2 en lenzen: efs 18-200,
    en macro lens ef 100 1:2.8 usm <= zeer goede macrolens heb ik hier gelezen

    nu mijn probleem zit in het volgende ;

    elke keer als ik dus fotos trek van insecten zijn die ofwel niet haarscherp ofwel juist het hoofdje of de poten of iets anders terwijl ik alles eraan probeer te doen voor ze volledig scherp te hebben, heb zelfs de AF punten zitten te veranderen

    ik heb al geprobeerd in AV mode , Tv mode en zelfs de M mode, verschillende instellingen enz..
    maar ik heb er duidelijk geen verstand van

    zijn er mensen die weten welke instellingen je beste gebruikt bij macro en of mij raad kunnen geven?
    ps ik gebruik statief.

    mvg jeroen

    hier een voorbeeldje

    Last edited by Jeroen50D; 7 juli 2010, 13:19.
    http://users.telenet.be/jeroenclabos/
    Canon EoS 50D + Speedlite 430ex ||+ Canon EFS 18-200mm - Canon EF 100mm 1:2.8 USM - Canon EF100-400 f/4.5-5.6 L IS USM

  • #2
    Re: macro help

    Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen50D Bekijk bericht
    beste mensen ik heb me nog niet voorgesteld ik ben jeroen 28 jaar uit gent/ waarschoot ,
    ik interesseer mij serieus in macro fotografie maar ik zit met een probleem .

    ik ben goed uitgerust met een Canon 50d met speedlite 430ex 2 en lenzen: efs 18-200,
    en macro lens ef 100 1:2.8 usm <= zeer goede macrolens heb ik hier gelezen

    nu mijn probleem zit in het volgende ;