Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotovriendjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotovriendjes

    Hallo,

    Ik heb mijn camera nu een dikke maand en het bevalt me supergoed

    Ik moet echter altijd alleen op stap, en dat is als jonge vrouw niet zo evident. In vervallen gebouwen, bossen en uitgestrekte natuurgebieden voel ik mij niet veilig (ben gisteren nog gevolgd geweest), maar het zijn wel de mooiste plaatsen om te fotograferen.

    Daarom zoek ik nog 'lotgenootjes' om samen op stap te gaan. Het is veiliger en toffer als je met meerdere personen bent!
    Ik ben van Gent.

  • #2
    Re: fotovriendjes

    Hey,ik ben ook een beginnend fotograaf en ben van maldegem,dus niet zo heel ver gent,dus als je eens wil samen shooten,laat maar iets weten
    Nikon D90 + 18-105mm VR

    Comment


    • #3
      Re: fotovriendjes

      Moest je eens tussen Brussel en Leuven verzeild geraken, laat maar iets van je horen. Dan trekken we er samen wel eens op uit. Het Park en Museum van Tervuren, het zoniënwoud, ... mogelijkheden te over.
      Grtjs
      Peter
      Nikon D800 + D500, veel glas, licht, ballast, ...

      Comment


      • #4
        Re: fotovriendjes

        Oorspronkelijk geplaatst door Peter.B Bekijk bericht
        Moest je eens tussen Brussel en Leuven verzeild geraken, laat maar iets van je horen. Dan trekken we er samen wel eens op uit.
        het zelfde voor als je eens hier in de buurt komt.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: fotovriendjes

          Regio Turnhout,altijd welkom
          Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

          Comment


          • #6
            Re: fotovriendjes

            en dat is als jonge vrouw niet zo evident
            Verbazend hoe snel er reactie komt als bovenstaande in de oproep is vermeld
            Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

            BD1614BE

            Comment


            • #7
              Re: fotovriendjes

              Al ben ik dan een jonge heer, maar met Bouk zou ik wel eens op stap willen, ik denk dat ik die dag heel wat zou bijleren als beginner.
              Nikon D7000 en wat lenzen.
              http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

              Comment


              • #8
                Re: fotovriendjes

                Hi all,
                hier ook interesse om samen op stap te gaan.
                Interesse in nagenoeg alles : macro, natuur, landschappen, architectuur, portret...
                Al een tijdje bezig met fotografie, maar de kwaliteit kan nog altijd omhoog
                Ruime regio Gent.
                Groetjes,
                Hiawatha.
                What if...

                Comment


                • #9
                  Re: fotovriendjes

                  Thx iedereen voor de reactie
                  Ik zal het onthouden en een PM sturen als ik in de buurt ben

                  Nu, als beginnend fotograaf ga ik het nog niet echt ver zoeken. In eerste instantie is het belangrijker om alles onder de knie te krijgen ipv verre mooie locaties op te zoeken....deze kan ik in een meer gevorderd stadium bezoeken.
                  De natuurgebieden in mijn buurt krijgen momenteel voorrang.

                  En Kempen 2002: ik werd wel degelijk gevolg door 4 jonge gasten, ze waren heel luidruchtig en spraken in een broebeltaalke waar ik geen jota van verstond, ze hingen altijd zo´n 20 meter achter mij aan in het park, het bospaadje, de weg....
                  Ik zeg niet dat ze slechte bedoelingen hadden, maar het geeft een gevoel van onveiligheid. Ik ben allesinds NIET het bos ingegaan.

                  Comment


                  • #10
                    Re: fotovriendjes

                    Oorspronkelijk geplaatst door framboosje Bekijk bericht
                    Thx iedereen voor de reactie
                    Ik zal het onthouden en een PM sturen als ik in de buurt ben

                    Nu, als beginnend fotograaf ga ik het nog niet echt ver zoeken. In eerste instantie is het belangrijker om alles onder de knie te krijgen ipv verre mooie locaties op te zoeken....deze kan ik in een meer gevorderd stadium bezoeken.
                    De natuurgebieden in mijn buurt krijgen momenteel voorrang.

                    En Kempen 2002: ik werd wel degelijk gevolg door 4 jonge gasten, ze waren heel luidruchtig en spraken in een broebeltaalke waar ik geen jota van verstond, ze hingen altijd zo´n 20 meter achter mij aan in het park, het bospaadje, de weg....
                    Ik zeg niet dat ze slechte bedoelingen hadden, maar het geeft een gevoel van onveiligheid. Ik ben allesinds NIET het bos ingegaan.
                    heel verstandig, altijd opletten, en zeker met "jongeren " die een "broebeltaaltje" spreken ,heb ook een dochter die graag fotografeerd , kan er van meepraten....
                    http://www.jvs-photography.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: fotovriendjes

                      Als je eens naar de haven van Antwerpen, reservaat de Kuifeend de Oude Landen gaat.

                      Fotografie is nogal een individuele hobby, spijtig genoeg misschien.

                      Als ik 'leermeesters' had op gebied van macro of concerten, zou ik een veel snellere leercurve hebben.

                      Ik ben spijtig genoeg nog nooit gevolgd geweest.
                      Canon-man. Concerten en natuur.
                      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                      Comment


                      • #12
                        Re: fotovriendjes

                        Mijn voorkeur gaat ook uit naar natuurfotografie, alhoewel ik sinds ik een paar modules digitale fotografie heb gevolgd ook wel eens graag experimenteer met andere zaken.

                        Zelf ben ik van omgeving Antwerpen, maar zelf ga ik bvb. al eens graag stappen en fotograferen in de omgeving van Lokeren en Hamme. Verplaatsen is voor mij geen enkel probleem. Dus zelfs als u in de omgeving van Gent er wilt op uittrekken en een fotomaatje zoekt, mag u dat altijd laten weten. Dan ga ik zeker proberen van hiervoor tijd vrij te maken.
                        Ik las in een ander topic dat u geïnteresseerd bent in de 100 Macro van Canon. Ik heb deze in bezit (is wel de IS-versie), dan heeft u ineens de gelegenheid om deze eens uit te testen.
                        Laat maar iets weten.
                        Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

                        Comment


                        • #13
                          Re: fotovriendjes

                          Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht

                          Fotografie is nogal een individuele hobby, spijtig genoeg misschien.
                          Hangt toch echt van jezelf af hoor En wij bezoeken dikwijls de meest bizarre/extreme locaties.
                          Gewoon iemand bellen die liefst hetzelde toestel heeft; scheelt je ook de helft aan objectieven sleuren.
                          α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                          Flickr____No place to be

                          Comment


                          • #14
                            Re: fotovriendjes

                            Wie zegt dat wat je op deze manier mee krijgt niet erger is dan wat je eventueel ontmoet?

                            Comment


                            • #15
                              Re: fotovriendjes

                              Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                              Wie zegt dat wat je op deze manier mee krijgt niet erger is dan wat je eventueel ontmoet?
                              Was ik eerlijk gezegd ook aan het denken.
                              Have fun!
                              EOS 50D - EF-S 18-55 f/4-5.6 IS - Sigma 18-50 EX f/2.8 - EF 70-300 f/4-5.6 IS USM - Sigma 10-20 EX f/4-5.6

                              Comment

                              Working...
                              X