Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotovriendjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotovriendjes

    Hallo,

    Ik heb mijn camera nu een dikke maand en het bevalt me supergoed

    Ik moet echter altijd alleen op stap, en dat is als jonge vrouw niet zo evident. In vervallen gebouwen, bossen en uitgestrekte natuurgebieden voel ik mij niet veilig (ben gisteren nog gevolgd geweest), maar het zijn wel de mooiste plaatsen om te fotograferen.

    Daarom zoek ik nog 'lotgenootjes' om samen op stap te gaan. Het is veiliger en toffer als je met meerdere personen bent!
    Ik ben van Gent.

  • #2
    Re: fotovriendjes

    Hey,ik ben ook een beginnend fotograaf en ben van maldegem,dus niet zo heel ver gent,dus als je eens wil samen shooten,laat maar iets weten
    Nikon D90 + 18-105mm VR

    Comment


    • #3
      Re: fotovriendjes

      Moest je eens tussen Brussel en Leuven verzeild geraken, laat maar iets van je horen. Dan trekken we er samen wel eens op uit. Het Park en Museum van Tervuren, het zoniënwoud, ... mogelijkheden te over.
      Grtjs
      Peter
      Nikon D800 + D500, veel glas, licht, ballast, ...

      Comment


      • #4
        Re: fotovriendjes

        Oorspronkelijk geplaatst door Peter.B Bekijk bericht
        Moest je eens tussen Brussel en Leuven verzeild geraken, laat maar iets van je horen. Dan trekken we er samen wel eens op uit.
        het zelfde voor als je eens hier in de buurt komt.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: fotovriendjes

          Regio Turnhout,altijd welkom
          Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

          Comment


          • #6
            Re: fotovriendjes

            en dat is als jonge vrouw niet zo evident