Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herstelling onder garantie bij Mediamarkt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Herstelling onder garantie bij Mediamarkt

    Beste,

    rececent had ik bij mijn Epson Stylus printer (nog binnen de garantieperiode) het probleem dat hij 2 van de 3 inktpatronen niet meer herkende. Ik heb continu originele patronen gebruikt.
    Het toestel werd binnen gebracht bij Mediamarkt Roeselare ter nazicht onder garantie.
    Groot is nu mijn verbazing dat ik vandaag volgend schrijven krijg van Mediamarkt :
    ik heb de keuze tussen 3 mogelijkheden:
    1. Ik ga akkoord met de reparatieprijs zijnde 117,92 Euro (printer kostte mij 67 Euro)
    2. Ik wil het apparaat ongerepareerd terug, de ontstane kosten worden door mij gedragen zijnde 50 Euro
    3. Ik verzoek om een milieuvriendelijke afvalverwerking van het apparaat. De ontstane kosten worden door mij betaald zijnde 0 Euro.

    Ik heb dus wel de mogelijkheid om te kiezen maar geen van de voorgestelde opties zint me.
    De scanner van het (combinatie) toestel deed het nog goed en ik zou hem daarvoor verder kunnen gebruiken.

    Wat is volgens jullie de beste manier om dit aan te pakken. Ik wil dus minstens een vierde keuze optie namelijk toestel terug zonder kosten.

    Een misnoegde Mediamarkt klant
    Groeten
    Dirk

  • #2
    Re: Herstelling onder garantie bij Mediamarkt

    is nog onder garantie, zou toch eens meer uitleg vragen waarom u dient te betalen!
    herstellen zou ik zeker niet doen als je moet betalen, je betaald meer dan de printer koste.


    hier net een canon mp640 all-in one staan, dit ter vervanging van een epson stylus sx400 all-in one!
    epson herkende ook 1 patroon niet meer.

    moet wel zeggen, de canon is stukken beter:
    - stiller (epson zijn altijd vrij luid geweest)
    - wifi
    - betere scanfunctie (gaat sneller)
    - auto dubbelzijdig printen
    - invoerlade onder de printer én 1 achteraan
    - ...

    echt een ferme verbetering
    Last edited by david_ve; 5 juli 2010, 12:35.
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Herstelling onder garantie bij Mediamarkt

      Als het toestel nog onder garantie moet mediamarkt het toestel herstellen en de kosten op zich nemen.

      Laat je zeker niet afschepen, ik zou toch wel eens naar mediamarkt stappen en eisen dat ze het toestel herstellen.
      www.pdsfotografie.be

      Comment


      • #4
        Re: Herstelling onder garantie bij Mediamarkt

        Oorspronkelijk geplaatst door ddenolf Bekijk bericht
        Wat is volgens jullie de beste manier om dit aan te pakken. Ik wil dus minstens een vierde keuze optie namelijk toestel terug zonder kosten.

        Een misnoegde Mediamarkt klant
        Misschien kan je naar mediamarkt gaan en hen op hun plichten wijzen betreffende garantie (misschien interessant dit te doen op een druk moment wanneer er veel "oren" in de buurt zijn).
        De 3 opties zijn onaanvaardbaar en dat kan je ook nog eens per brief/mail aan MM laten weten. Als ze daarna geen aanvaardbare oplossing is kan je met je klacht misschien terecht bij wat vroeger de economische inspectie genoemd werd (link op belgium.be).
        Lees ook waarborg

        Misschien kan je ook Epson contacteren en hen melden dat MM zich niet aan de wettelijke garantie houdt na verkoop van hun producten.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: Herstelling onder garantie bij Mediamarkt

          Juist terug van MediaMarkt :

          Blijkbaar stond de printer verkeerd geregistreerd ??? Was geregistreerd als herstelling en geen garantie.
          Probleem na enig intern overleg opgelost met een tegoed bon ter waarde van de printer.

          Dus voor mij toch goed opgelost.

          grts
          Groeten
          Dirk

          Comment

          Working...
          X