Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Filipijnen ervaringen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Filipijnen ervaringen?

    Ik vertrek binnenkort voor 4 weken naar de Filipijnen. De lectuur heb ik al doorworsteld maar graag had ik enkele persoonlijke ervaringen gekregen. Laat maar komen!
    Ik kom dus toe in Manila maar ben niet van plan daar de hele te blijven.

    Groetjes Jan
    Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

  • #2
    Re: Filipijnen ervaringen?

    Binnen het uur een vriendin ,Manila whoeeehhhhhhhhh

    Comment


    • #3
      Re: Filipijnen ervaringen?

      Cultuur- of natuurfreak? Duikmaniak, snorkelaar, strandmaniak of schaduwmus? Wees specifieker met je interesses, dat maakt het wat gemakkelijker om te antwoorden.

      Persoonlijke ervaring: Spanjaarden en Amerikanen hebben hun best gedaan om de echte Filippijnse cultuur zo veel mogelijk af te vlakken, dus op dat vlak is het meestal geen echt boeiend land. Culinair is het hét zwakke broertje van Azië, tenzij je kikt op de alomtegenwoordige donuts, hamburgers,... Waar toeristen komen is er meestal wel iets lekkers te vinden. Spectaculaire natuur, zowel vulkanen, rijstterrassen, stranden als onderwaterleven. Zeer vriendelijke mensen (English very widely spoken), kinderen die je constant 'Hey Joe' toeroepen, vlot openbaar vervoer, veel corruptie waar je als toerist relatief weinig last van hebt,... Verblijf in Manilla best zo kort mogelijk houden.

      Enfin, aangenaam land waar ik zeker nog eens naartoe wil (vooral om te duiken), maar zeker niet de parel uit de regio.

      Vraag: hoeveel mensen passen er in een Jeepney?
      Antwoord: Nog altijd eentje meer!!

      Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

      Comment

      Working...
      X