Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van "stroper" tot "boswachter"...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Van "stroper" tot "boswachter"...

    Velen zullen het waarschijnlijk al gemerkt hebben dat ik nog weinig op BD vertoef?
    De reden....ik heb zoals reeds in een vroeger topic al eens aangehaald op mijn 57- ste het witloof voorgoed vaarwel gezegd (met wat spijt in het hart)
    Soms had ik hier het aan "de stok" met de "groene jongens".
    Nu ben ik ook die richting ingeslagen en sta ik in voor het groenbeheer van een bepaalde gemeente.
    Natuur en alles wat ermee verbonden is heeft mij steeds geboeid vandaar die opmerkelijke keuze.
    Ik moet wél bekennen dat het wel even wennen is...alternatieven zoeken om toch niet te moeten spuiten
    Ik hoop dat ik gezond mag blijven en kan bijdragen tot een "gezond groenbeheer", dat ik binnen een paar maand voldoende ben ingewerkt en ik terug de tijd vind voor mijn geliefde hobby...
    mvg
    Henri
    PS : mijn avatar zal ik ook maar best aanpassen zeker?
    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
    BD0290BE

  • #2
    Re: Van "stroper" tot "boswachter"...

    Die avatar mag blijven.
    Doet me steeds denken aan "scherpe tanden"
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Van "stroper" tot "boswachter"...

      Laat die avatar maar mooi staan. Zo kenden we je en zo zullen-willen we je blijven (her)kennen.
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

      Comment


      • #4
        Re: Van "stroper" tot "boswachter"...

        Als ik de titel lees denk ik aan mijn vroegere maat en gebuur waar je dat echt letterlijk kan pakken. (ga zen naam niet noemen maar das echt waar).
        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

        Comment


        • #5
          Re: Van "stroper" tot "boswachter"...

          Laat die avatar maar mooi staan. Zo ben je voor velen zeer herkenbaar.

          En niet zo een "extreme" groene jongen worden hé, die zijn er al genoeg.
          Groetjes
          ----JO

          Comment


          • #6
            Re: Van "stroper" tot "boswachter"...

            Oorspronkelijk geplaatst door jo99841 Bekijk bericht
            Laat die avatar maar mooi staan. Zo ben je voor velen zeer herkenbaar.

            En niet zo een "extreme" groene jongen worden hé, die zijn er al genoeg.
            Extreem ben ik nooit geweest en zal het nooit zijn! Vandaar dat die "scherpe tanden" misschien moesten verdwijnen
            Een portie "gezond verstand" moet toch voldoende zijn? Een beetje nemen, een beetje geven laat de ....in vrede leven
            D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
            BD0290BE

            Comment


            • #7
              Re: Van "stroper" tot "boswachter"...

              Een beetje 'groen' mag je toch wel zijn; de natuur verdient iemand die het voor haar opneemt. Er zijn al misbruiken genoeg en groen te weinig.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment


              • #8
                Re: Van "stroper" tot "boswachter"...

                Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                Een beetje 'groen' mag je toch wel zijn; de natuur verdient iemand die het voor haar opneemt. Er zijn al misbruiken genoeg en groen te weinig.
                Volledig mee akkoord;

                Maar als je sommigen bezig hoort/ziet begin je je toch vragen te stellen.

                Oorspronkelijk geplaatst door Aquarius
                Een portie "gezond verstand" moet toch voldoende zijn? Een beetje nemen, een beetje geven laat de ....in vrede leven
                Dat is de juiste ingesteldheid. Zo krijg je het meeste gedaan en krijg je het meeste respect.
                Groetjes
                ----JO

                Comment

                Working...
                X