Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brazilië

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Brazilië

    Ongelooflijk dat die brazilianen zich in de luren hebben laten leggen door onze noorderburen.

    Het zal voorlopig hun arrogantie niet verminderen.

  • #2
    Re: Brazilië

    Misschien ook even posten op: http://www.dutchphotozone.com/index.php ?
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: Brazilië

      inderdaad, het Brazilië is niet meer het Brazilië van vroeger.

      Als Uruguay wint zal het een vraagteken van een wedstrijd worden.
      Schepens zei op Eén dat het moeilijker zou worden indien tegen Ghana, omdat NL in de vorige wedstrijd 4-0 won en dat ze zouden wraak willen nemen, maar denkt niet dat ze dit gaan kunnen

      In Spanje zitten ook veel arrogante macho's (vooral op m'n werk mee te maken met internationale contacten).
      Ik hoop dat ARGENTINIË het WK wint, cokeman DIEGO ARMANDO MARADONNA in trouwkostuum!!!

      Comment


      • #4
        Re: Brazilië

        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
        Ongelooflijk dat die brazilianen zich in de luren hebben laten leggen door onze noorderburen.

        Het zal voorlopig hun arrogantie niet verminderen.
        Ik vond dat de laatste 15minuten de "arrogantie" van de Brazilianen er ook wel mocht zijn.
        Ze zijn duidelijk niet gewoon om te verliezen.

        Proficiat aan de Nederlanders trouwens - ze gaan verdiend door !!!

        Comment


        • #5
          Re: Brazilië

          Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
          Ik vond dat de laatste 15minuten de "arrogantie" van de Brazilianen er ook wel mocht zijn.
          Ze zijn duidelijk niet gewoon om te verliezen.

          Proficiat aan de Nederlanders trouwens - ze gaan verdiend door !!!
          Vind ik ook, zolang de Duitsers maar geen wereldkampioen worden, dat onterechte afgekeurde doelpunt van de Engelsen was een grote miskleun die het volledige vervolg van die wedstrijd beïnvloed heeft. Engelsen zouden dan de 2de helft helemaal anders gespeeld hebben en veel minder risico hebben genomen. Om nog maar te zwijgen van het onsportief gedrag van de Duitse keeper die na de wedstrijd beweerde dat hij duidelijk gezien had dat de bal over de lijn was . . . hij moest verdorie een jaar uitgesloten worden, bwa . .. onsportief gedrag, ik kan het gewoon niet hebben.
          Ik heb ooit een kampioenschap tafeltennis verloren in de beslissende set bij een 21-22 stand in mijn nadeel, de tegenstrever maakt een touchbal ( bal raakt nipt de rand van de tafel, ik had het ook gezien ) zodat hij normaal de wedstrijd wint met 23-21. De scheidsrechter daarentegen zag niks . . . ik heb toen ook eerlijk toegegeven dat er wel degelijk een touchbal was zodat mijn tegenstrever terecht de wedstrijd won. Sportiviteit, ik heb het altijd hoog in mijn vaandel gedragen en ik doe dat nog steeds, als ik wil winnen moet het op een eerlijke manier gebeuren en niet op een achterbakse.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Brazilië

            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Vind ik ook, zolang de Duitsers maar geen wereldkampioen worden, dat onterechte afgekeurde doelpunt van de Engelsen was een grote miskleun die het volledige vervolg van die wedstrijd beïnvloed heeft. Engelsen zouden dan de 2de helft helemaal anders gespeeld hebben en veel minder risico hebben genomen. Om nog maar te zwijgen van het onsportief gedrag van de Duitse keeper die na de wedstrijd beweerde dat hij duidelijk gezien had dat de bal over de lijn was . . . hij moest verdorie een jaar uitgesloten worden, bwa . .. onsportief gedrag, ik kan het gewoon niet hebben.
            Ik heb ooit een kampioenschap tafeltennis verloren in de beslissende set bij een 21-22 stand in mijn nadeel, de tegenstrever maakt een touchbal ( bal raakt nipt de rand van de tafel, ik had het ook gezien ) zodat hij normaal de wedstrijd wint met 23-21. De scheidsrechter daarentegen zag niks . . . ik heb toen ook eerlijk toegegeven dat er wel degelijk een touchbal was zodat mijn tegenstrever terecht de wedstrijd won. Sportiviteit, ik heb het altijd hoog in mijn vaandel gedragen en ik doe dat nog steeds, als ik wil winnen moet het op een eerlijke manier gebeuren en niet op een achterbakse.
            Germany 2 tegen nul
            Argentijnen spelen het betere voetbal.
            ===================================
            Germany 3 tegen nul
            .... en gemaakt door een verdediger....

            Schweinsteiger krijgt nu een standbeeld in Duitsland

            Arrogantie....
            In die tijd dat Beckenbauer nog speelde... die hadden toen arrogantie te koop.
            Of Neeskens en Cruyf en co destijds.

            't Is al dat ik het eerder zei: de Duitsers hun kwaliteiten zijn gedaald tot op menselijk niveau.
            Ik kan ze nu beter verdragen dan vroeger Francis
            Last edited by theokus; 3 juli 2010, 16:39.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Brazilië

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht

              't Is al dat ik het eerder zei: de Duitsers hun kwaliteiten zijn gedaald tot op menselijk niveau.
              Ik kan ze nu beter verdragen dan vroeger Francis
              Ik heb niets tegen de Duiters, zolang ze het WK maar niet winnen.
              Ik zal Diego zijn fratsen missen.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment


              • #8
                Re: Brazilië

                Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                Ongelooflijk dat die brazilianen zich in de luren hebben laten leggen door onze noorderburen.
                wij in Holland noemen dat voetbal; en niet luren leggen, das een heel ander spelletje.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Brazilië

                  Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  wij in Holland noemen dat voetbal; en niet luren leggen, das een heel ander spelletje.
                  grt,bouk.
                  Groot gelijk Bouk, Oranje heeft het moeilijk gehad totdat ze een beetje gelukkig tegenscoorden, maar daarna deed Brazilië nog amper mee.
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Brazilië

                    Wat heeft deze misdaan?

                    Als Belg supporter ik voor NL, ze brengen prachtig voetbal. Onze "trots" zou hier beter eens een voorbeeld aan nemen..
                    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                    500px

                    Comment


                    • #11
                      Re: Brazilië

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
                      Wat heeft deze misdaan?

                      Als Belg supporter ik voor NL, ze brengen prachtig voetbal. Onze "trots" zou hier beter eens een voorbeeld aan nemen..
                      De Belgen doen het goed op dit WK: ze hebben nog geen enkele match verloren

                      Onze trots Sancho?
                      Zagen en klagen ja.
                      Maar ok, ok, ik laat me ook soms gaan. De lijn tussen zagen en klagen en proberen
                      objectief te blijven is een zeer dunne.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Brazilië

                        Objectief en voetbal, dat past toch nooit in één zin samen.

                        Natuurlijk zouden we in België graag 'hollandse' of 'duitse' prestaties zien van ons team, maar dat zit er voorlopig niet echt in.

                        Comment

                        Working...
                        X