Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Auto-ruiten tinten ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Auto-ruiten tinten ...

    Vandaag mijn autoruiten laten tinten in Belgie ...

    #1
    Voor het tinten en een vieze auto ...



    #2
    Na het tinten (3 uur later) en de auto afgespoten (weer schoon dus) ...



    #3
    Zicht van binnenuit ...



    en, is het iets geworden ??

    gr. J@siu !!

    [MOD] Hallo Jasiu, daar het hier om het resultaat van het tinten van de ruiten van uw auto gaat, en niet om het beoordelen van de foto's van uw auto als dusdanig, heb ik uw topic verplaatst naar dit forum.[/MOD]
    Last edited by Red Falcon; 2 juli 2010, 10:32. Reden: naar gepast forum verplaatst.
    >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

  • #2
    Re: Auto-ruiten tinten ...

    Sinds wanneer hoort zulks bij fotobeoordeling?
    Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

    Comment


    • #3
      Re: Auto-ruiten tinten ...

      Oorspronkelijk geplaatst door Jasiu Bekijk bericht
      en, is het iets geworden ??
      Wat bedoel je ? De getinte ruiten of de foto's ?
      Als het over de foto's gaat : helaas, het is niks geworden.
      Als het over de ruiten gaat : es vragen op een een auto-forum ...

      greetz
      Cheeta
      Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
      flickr

      Comment


      • #4
        Re: Auto-ruiten tinten ...

        Wat kost dat eigenlijk, dat laten tinten?
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment


        • #5
          Re: Auto-ruiten tinten ...

          Wat kost dat eigenlijk, dat laten tinten?
          laten tinten is natuurlijk duurder dan zelf zo'n folie plakken die toch begint te lossen en je auto zo'n johny-achig uitzicht geeft.
          laten tinten is superdegelijk en sterk.

          Ben tevreden klant van luckytuning.
          hun prijzen staan op de website, per automerk.

          Comment


          • #6
            Re: Auto-ruiten tinten ...

            [MOD] Hallo Jasiu, daar het hier om het resultaat van het tinten van de ruiten van uw auto gaat, en niet om het beoordelen van de foto's van uw auto als dusdanig, heb ik uw topic verplaatst naar dit forum.[/MOD]

            Thxs voor het verplaatsen, wist eigg. niet goed waar ik het neer moest zetten dus vandaar..

            @ Control-Z,

            ik ben bij de tinter geweest in Neerpelt ...

            is wel ietsje goedkoper dan die u aangeeft , en ik kon er op wachten
            >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

            Comment


            • #7
              Re: Auto-ruiten tinten ...

              Oorspronkelijk geplaatst door Jasiu Bekijk bericht
              Vandaag mijn autoruiten laten tinten in Belgie ...
              en, is het iets geworden ??
              geen idee, de opnamen hebben allen een ander camerastandpunt en dus niet te vergelijken?
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Auto-ruiten tinten ...

                Laat ons hier wat eerlijk zijn en "willen" verstaan wat de vraag is.

                Het is een forse verbetering die getinte ruiten! Ik vind dit persoonlijk véél mooier dan niet getint.

                De wagen is niet echt mijn ding maar dat doet er niet toe, iedereen heeft daar een andere smaak in en dat koopt ge voor uzelf.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Auto-ruiten tinten ...

                  hier ook steevast verduisterd glas achteraan.
                  meestal als optie bij aankoop.
                  nikon stuff

                  Comment


                  • #10
                    Re: Auto-ruiten tinten ...

                    Helpen getinte ruiten tegen de hitte?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Auto-ruiten tinten ...

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                      Helpen getinte ruiten tegen de hitte?
                      Als je mag geloven wat ze zelf zeggen ... bij het plaatsen van folie.

                      DE VOORDELEN VAN GETINTE AUTORUITEN

                      TEMPERATUURVERLAGING
                      TOT 86% INFRAROOD-WEERKAATSING VOOR EEN WARMTEWEREND EFFECT. DOOR HET VERLAGEN VAN DE STRALINGSWARMTE LOOPT DE TEMPERATUUR MINDER HOOG OP IN UW WAGEN IN DE ZON EN WORDT DE EFFICIENTIE VAN EEN EVENTUEEL AANWEZIGE AIRCO AANZIENLIJK VERHOOGD.

                      UV-BESCHERMING
                      ALLE DOOR ONS GEBRUIKTE FOLIE WEERKAATST 99% VAN DE ULTRAVIOLET-STRALING. DE OPLOSSING VOOR UV-GEVOELIGE MENSEN EN OM HET VERKLEUREN VAN UW AUTOINTERIEUR TEGEN TE GAAN.

                      ANTI-VERBLINDING
                      VERMINDERT VERBLINDING DOOR DE ZON OVERDAG EN DOOR (AUTO-)VERLICHTING 'S NACHTS. LICHTEN VAN ACHTEROPKOMEND VERKEER ZULLEN U 'S NACHTS MINDER SNEL VERBLINDEN IN UW ACHTERUITKIJKSPIEGEL.

                      PRIVACYVERHOGING
                      GEEN ONGEWENSTE BLIKKEN MEER. LAGERE ZICHTBAARHEID VAN BUITENAF NAAR BINNEN GEEFT U MEER PRIVACY EN SCHERMT UW GOEDEREN IN DE WAGEN AF VAN ONGEWENSTE BLIKKEN.

                      SPLINTERBESCHERMING
                      DE MEERLAGIGE OPBOUW VAN DE FOLIE HOUDT DE GLASSPLINTERS STEVIG TEGEN ELKAAR GEDRUKT BIJ GLASBREUK.
                      DE SECURLUX-FOLIE IS EEN SPECIALE KLEURLOZE ANTI-INBRAAKFOLIE DIE NOG STERKER IS DAN DE ANDERE FOLIES DOOR EEN MEERLAGIGE COMPOSIET OPBOUW.

                      INBRAAKREMMING
                      DE COMBINATIE VAN EEN LAGERE ZICHTBAARHEID VAN BUITENAF NAAR BINNEN EN HET STEVIGER SAMENHOUDEN VAN DE GLASSPLINTERS DOOR DE FOLIE ZORGT ERVOOR DAT UW WAGEN EEN MINDER INTERESSANT DOELWIT WORDT VOOR GAUWDIEVEN.

                      WAARDEVERHOGING
                      AL DEZE VOORDELEN VERHOGEN UW COMFORTGEVOEL IN DE WAGEN EN DE EFFICIENTERE WERKING VAN DE EVENTUEEL AANWEZIGE AIRCO KAN BIJDRAGEN TOT EEN VERLAGING VAN HET BRANDSTOFVERBUIK.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Auto-ruiten tinten ...

                        't help maar verwacht geen wonderen, de grootste (meestal toch) glaspartij, zijnde de voorruit warmt de wagen nog goed op hoor.
                        je kan die best ook afschermen, dan merk je het nog het meest.
                        maar warm is warm en nen auto is ook niet supergeïsoleerd he.
                        hij gaat altijd opwarmen, maar stukken minder door de vensters
                        't is ook aangenamer zitten naast een verduisterd venster, de zon brand zo niet op u.
                        nikon stuff

                        Comment


                        • #13
                          Re: Auto-ruiten tinten ...

                          Ik heb het voor mijn auto eens gevraagd bij Carglass en volgens mij was het daar betere koop en kon je zelf kiezen uit een 8tal folies met verschillende gradaties.
                          D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                          Comment


                          • #14
                            Re: Auto-ruiten tinten ...

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Als je mag geloven wat ze zelf zeggen ... bij het plaatsen van folie.
                            PRIVACYVERHOGING
                            GEEN ONGEWENSTE BLIKKEN MEER. LAGERE ZICHTBAARHEID VAN BUITENAF NAAR BINNEN GEEFT U MEER PRIVACY EN SCHERMT UW GOEDEREN IN DE WAGEN AF VAN ONGEWENSTE BLIKKEN.
                            Je bent maar politieagent die zulk een wagen moet controleren.
                            Mvg.
                            Robert
                            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                            Comment


                            • #15
                              Re: Auto-ruiten tinten ...

                              De voorste zijruiten en de voorruit zijn niet gedaan he dan zal dat wel meevallen.
                              Ik vind het wel mooi maar langs de andere kant zeer vervelend, zo staan er regelmatig grote 4X4 's naastje auto geparkeerd waar je dan achteruit op de overdrukke weg moet rijden, je ziet al zo weinig met zo een kloefer naast je en door de ruiten (als ze niet te hoog zijn) zie je ook al niks meer.
                              D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                              Comment

                              Working...
                              X