Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Naakt in natuur of binnen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Naakt in natuur of binnen?

    Hallo,

    en goede vriendin van mij wilt naakt fotos ...
    heb genoeg ervaring buiten, maar om daar een degelijke locatie voor te vinden, lijkt me niet zo simpel ...
    als iemand hiermee ervaring heeft omstreken Limburg, of eender waar, let me know ...

    alsook ben ik aan het overwegen om het binnen tedoen ...
    wat zijn dan de opties? een proffesionele flitsstudio afhuren? kost dat veel geld?

    alle tips & trucs zijn welkom !!!

    thaaanks& grtzzzz

  • #2
    Re: Naakt in natuur of binnen?

    Hangt er een beetje vanaf welke naaktfoto's je vriendin wil he, je kan kiezen voor functioneel naakt te doen en dat maakt het voor een deel gemakkelijker, met functioneel naakt bedoelen ze naakt op een plaats waar dat als normaal ervaren wordt.
    je zou dus kunnen kiezen voor de badkamer of de slaapkamer of het zwembad.
    Om te starten zou ik werken met het bestaand licht in die plaatsen en eventueel de iso wat optrekken, en werken op een grote opening geeft een kleine dieptescherpte en maakt het model los van de achtergrond.

    Als je naakt buiten wil doen lijk me een afgesloten tuin het meest aangewezen, zolang de voorbijgangers niets kunne zien doe je wat je wil, ik zou niet starten met naakt op openbare plaatsen, misschien later als er meer ervaring is.

    Vraag zeker aan je model om geen spannende lingerie te dragen voor de shoot, maar vraag haar naakt te zijn onder een los kleedje, aldus vermijdt je striemen op het lichaam die uren zichtbaar kunnen blijven.

    Een fotostudio is ook een alternatief en kost zo rond de 30 euro per uur, maar je hebt wel een beetje studio-ervaring nodig om het gewenste resultaat te behalen.

    Succes met de shoot !
    MVG, jeff c.
    Last edited by Digipics357; 2 juli 2010, 09:25.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: Naakt in natuur of binnen?

      Oorspronkelijk geplaatst door Arnerd Bekijk bericht
      Hallo,

      en goede vriendin van mij wilt naakt fotos ...
      heb genoeg ervaring buiten, maar om daar een degelijke locatie voor te vinden, lijkt me niet zo simpel ...
      als iemand hiermee ervaring heeft omstreken Limburg, of eender waar, let me know ...

      thaaanks& grtzzzz
      Je mag mijn tuin gebruiken..
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Naakt in natuur of binnen?

        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Je mag mijn tuin gebruiken..

        Mooi voorstel zou ik zo zeggen, maar probeer wel een tribuneplaats te verkrijgen hé.

        MVG, Jeff c.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: Naakt in natuur of binnen?

          Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
          Mooi voorstel zou ik zo zeggen, maar probeer wel een tribuneplaats te verkrijgen hé.

          MVG, Jeff c.
          IK zal klaar staan met mijn lens...
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: Naakt in natuur of binnen?

            een studio huren moet je rond de 10 euro rekenen per uur , een echt grote proffessionele studio met veel ruimte en alle toeters en bellen het dubbel (een 20 euro)
            als jou meeste ervaring buiten is zou ik zeker de shoot buiten doen
            locaties kan je overal vinden in overvloed, elke heide of bos is geschikt, eventueel aan de kust , strand , leegstaande gebouwen enz....
            het hangd ook een beetje af van hoe "bescheiden" jou vriendin is he, ik doe geregeld naaktshoots op de heide (kalmthout) nooit niks problemen gehad, een enkele keer dat er eens wat wandelaars even blijven kijken vanop afstand maar dat was het dan , ....

            om er in een studio iets deftig van te maken moet je toch al wat ervaring in studiogebruik hebben....
            http://www.jvs-photography.be/

            Comment

            Working...
            X