Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat aan Erven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat aan Erven

    proficiat met je overwinning deze maand de tweede op rij
    alsook Stampers en willempieke met hun tweede en derde plaats
    en aan de top 12
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

  • #2
    Re: Proficiat aan Erven

    Profitiat met je overwinning en ook aan de tweede en derde plaats alsmede de top 12
    Nikon D300s met nog wat glas en attributen
    Foto Lucky

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat aan Erven

      Proficiat Erven! Je bent een terechte winnaar! Ook een dikke proficiat aan Stampers en Willempieke gevolgd door een sterke top 12 voor hun knappe prestatie...
      groetjes,
      Karel
      http://kareldemuynck.wordpress.com/

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat aan Erven

        Yep zeer mooie gedaan die opzet en met prima resultaat met de flits.
        Zou zo in een boekje kunnen.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat aan Erven

          Proficiat Erven, dat was weer es knap gedaan
          Ook de top 3 ne dikke proficiat en eigenlijk aan alle deelnemers, omdat we met zo weinig waren kan ik ze allemaal wel proficiat wensen
          Zomergroetjes Maddy.
          Last edited by rooman; 1 juli 2010, 10:08.
          zero

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat aan Erven

            Proficiat Erven, dat was echt koel.
            Knap bedacht en vastgelegd.

            groetjes

            moniq
            Last edited by moniq; 1 juli 2010, 12:30.
            groetjes, moniq (BD1321BE)

            A picture paints a thousand words

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat aan Erven

              Gefeliciteerd Erven. Een inzending waar duidelijk aan gewerkt is ...


              En welk ingenieus systeem heb je nu gevonden om het water uit het flesje te laten lopen terwijl het op tafel staat ?
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat aan Erven

                goe zo erven,tweemaal achter elkaar,dikke proficiat

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat aan Erven

                  Bedankt, en proficiat aan stampers die met een goed doordachte foto de tweede plaats pakte en aan willempieke met zijn 3de plaats. (Ik had de foto van Willempieke als winnaar verwacht). Ook aan de ganse top 12. Een speciale vermelding voor Karel... waarvan de foto misschien niet de spectaculairste was maar volgens mij de moeilijkste en mooist uitgevoerd van belichting en zo. Ook de foto van Johnny B vond ik eens iets anders dan al de rest.
                  Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat aan Erven

                    Dankje Erven, dat is leuk om te horen.

                    Het was wikken en wegen en voor mij een ware uitdaging om het onderwerp mooi te belichten. Externe flitsers heb ik (nog) niet, dus heb ik het moeten doen met binnenvallend licht van een naburig raam (links van het flesje). Voeg daar een zelfgemaakte reflector aan toe é voilà (stuk karton de groote van een A4 blad met alluminiumfolie erover gespannen rechts voor het onderwerp). Het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn hé. Door het onderwerp dicht bij de witte wandtegels te plaatsen (yep, onze keuken dient wel eens als fotostudio) krijgen we een difuus licht (hier dienen de tegeltjes als reflector) waarmee ik het flesje aan de rechter kant zachtjes los laat komen van zen achtergrond. Het deksel van een zwarte doos diende als achtergrond. Een beetje onderbelichting en de achtergrond werd één mooi zwart vlak.

                    Nogmaals bedankt en een verdiende proficiat met je tweede overwinning op rij!
                    groetjes,
                    Karel
                    http://kareldemuynck.wordpress.com/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat aan Erven

                      Proficiat Erven, ik ben er volledig mee akkoord dat jou foto grandioos de beste is. Er waren nog goeie, maar deze stak er weer uit. Net zoals je bank vorige maand. Ik heb gelezen dat je nog maar goed twee jaar of zo fotografeert (of was het anderhalf). Heb je in die tijd er een echte zelfstudie van gemaakt of ben je gaan cursussen of heb je gewoon geleerd van dit forum ? Moet zeggen dat je je op korte tijd dan ontwikkeld hebt tot een hele goeie fotograaf ... amai. Ik zelf doe het zowat even lang, met hart en ziel, maar de factor creativiteit is oh zo belangrijk, en dat is iets dat je hebt of dat je niet hebt. Dat ligt bij mij wat moeilijker. Ik wilde inderdaad geen water en ijs op mijn foto, het moest iets anders zijn. Ik had bijna niet meegedaan totdat ik thuis op die ventilator botste. Het was inderdaad iets anders, en daar had ik van het begin wel een goed gevoel bij. Ik vind mijn 9de plaats juist ... denk dat hier goed geoordeeld en beoordeeld wordt ... Mijn zwartwit bankje vorige maand was 15de, ook correct denk ik. ( Dat ik twee keer zwart wit heb is puur toeval. Bij koeling en verfrissing hoort kleur, maar mijn foto was met kleur gewoon niet mooi ... )
                      En nu wordt het denken over die zomerse dagen ;o)

                      Groeten en bedankt voor je reactie op mijn foto.

                      Johnny B

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat aan Erven

                        Ook mijn felicitaties aan de 3 podium beesten van deze maand.

                        Dat de inzending met de frisse koele kleuren van Erven de mogelijke winnaar zou worden lag bij mij een beetje voor de hand.

                        Maar ook de foto van stampers en willempieke kan ik zeker smaken.

                        De deelname voor de maand Jun 10 was wat aan de lage kant wat betreft het aantal deelnemers, maar daarom hebben we geen minder goede kwaliteitsvolle Challenge. Kijk maar eens naar de 12 besten van deze maand en men weet dat de Challenge iedere maand goede foto's weet te brengen.

                        Kortom een proficiat aan alle deelnemers.

                        Nu maar hopen dat we wat mooie zomerse dagen hebben om de komende Challenge spannend en boeiend te maken.
                        Spookys Fotoweb
                        BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat aan Erven

                          't Was een koele challenge van hoog niveau.

                          Proficiat aan laureaten en deelnemers.
                          Vriendelijke groet,

                          Jos

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat aan Erven

                            Oorspronkelijk geplaatst door Johnny B Bekijk bericht
                            Ik heb gelezen dat je nog maar goed twee jaar of zo fotografeert (of was het anderhalf). Heb je in die tijd er een echte zelfstudie van gemaakt of ben je gaan cursussen of heb je gewoon geleerd van dit forum ?
                            Johnny B
                            Inderdaad ik heb mijn fototoestel in november 2 jaar. Ik volg geen cursussen of zo maar heb wel reeds massa's boeken over fotografie gelezen. Zeker 3 per maand. Ook veel oude boeken over analoge fotografie die ik vaak voor een appel en een ei koop. Ook tijdschriften en zo. Niet alleen heb ik daardoor wat van de techniek geleerd maar maar door de prentjes kan je veel ideeen opdoen. Ook de challenge heeft me veel bijgebracht en vooral zaken die je niet "in boekjes" leert. Zoals zeer kritisch zij en niet te vlug content zijn met het resultaat. Ook het werken naar een bepaald thema vind ik zeer leerzaam. Maar voor de challenge heb ik gelukkig 2 gaven die hier goed van pas komen en een gebrek aan ervaring op gebied van fotografie wat verdoezelen: een sterke fantasie (heeft me vroeger veel straf gekost in school) en ik ben redelijk handig.
                            Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                            Comment

                            Working...
                            X