Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plockton (II)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Plockton (II)

    Last edited by Red Falcon; 1 juli 2010, 19:15. Reden: slotje eraf
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

  • #2
    Re: Plockton (II)

    Oei...weinig reactie tot nu toe. Tis waarschijnlijk veel te warm
    Verdeling en inhoud zijn goed gekozen. De oranje kleur in de lucht vind ik pers. een beetje teveel opgekrikt. Ook de voorgrond is gezien de lage stand van de zon nog wat te helder. De boot is zowat belicht alsof het klaarlichte dag is. De voorgrond net wat donkerder maken komt de sfeer ten goede. Ik constateer dat jij toch ook heel veel goeie dagen gehad hebt in Schotland....je hebt enorm veel foto's gemaakt. De moeite
    Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
    http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

    Comment


    • #3
      Re: Plockton (II)

      Voor mij is dit toch wel 'zalig kijken'.

      groetjes

      moniq
      groetjes, moniq (BD1321BE)

      A picture paints a thousand words

      Comment


      • #4
        Re: Plockton (II)

        ik vind persoonlijk de boot rechts wat krap in het kader zitten

        greets
        Nikon D60 + 18-55mm Tokina 12-24mm DX II

        Comment


        • #5
          Re: Plockton (II)

          Bedankt voor de reacties iedereen !

          @Rupselkopke,
          Heb de voorgrond lichtjes, en het bootje iets meer, verdonkerd.
          Zie update.
          Ja, het was een fotoreis, op en top : ben nog steeds aan het processen
          Het weer is meegevallen, maar eerder wolken en mistig dan zonnig. Dikwijls een combinatie, wat voor dramatische landschappen zorgt, maar niet echt met de gekleurde luchten, zoals ik het me voorgesteld had.
          Ik plan in december terug te gaan voor een dag of 10. Maar denk dat de dagen dan wel heel kort zijn daar in het noorden.

          UPDATE



          Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
          Oei...weinig reactie tot nu toe. Tis waarschijnlijk veel te warm
          Verdeling en inhoud zijn goed gekozen. De oranje kleur in de lucht vind ik pers. een beetje teveel opgekrikt. Ook de voorgrond is gezien de lage stand van de zon nog wat te helder. De boot is zowat belicht alsof het klaarlichte dag is. De voorgrond net wat donkerder maken komt de sfeer ten goede. Ik constateer dat jij toch ook heel veel goeie dagen gehad hebt in Schotland....je hebt enorm veel foto's gemaakt. De moeite
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment

          Working...
          X