Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

35 000 gepasseerd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 35 000 gepasseerd

    een goed jaar geleden zaten we aan de 25 000 leden http://forum.belgiumdigital.com/f59/...-a-259497.html
    heb vandaag gezien dat we de grens van de 35 000 gepasseerd zijn
    10 000 leden er bij op een goed jaar
    denk dat BD dan toch wel goed bezig is
    dus even een pluimpje voor allen die dit mogelijk maken voor ons
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

  • #2
    Re: 35 000 gepasseerd

    Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
    een goed jaar geleden zaten we aan de 25 000 leden http://forum.belgiumdigital.com/f59/...-a-259497.html
    heb vandaag gezien dat we de grens van de 35 000 gepasseerd zijn
    10 000 leden er bij op een goed jaar
    denk dat BD dan toch wel goed bezig is
    dus even een pluimpje voor allen die dit mogelijk maken voor ons
    Liliane's geluk is geen kant en klaar product het ontstaat door wat je doet.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: 35 000 gepasseerd

      Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
      ... 10 000 leden erbij op een goed jaar
      denk dat BD dan toch wel goed bezig is ...
      Dan denk je helemaal verkeerd. Er is namelijk een groot verschil tussen "laten betijen" en "goed bezig zijn".
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: 35 000 gepasseerd

        volledig akkoord mee jos.
        veel super is en niet bij gekomen.
        buiten stukken meer oeverloze "*********" die steeds moeten de bovenhand hebben.
        dees eruit en 30% van alle topic zou de helft korter zijn.

        en 500 bezoekers aan een foto en amper reactie krijgen, met 35000 leden is ook flauw.
        en dan heb ik het nie alleen over mijn posts.
        hulp/uitleg krijgen we ook niet meer, eerder afkraken van foto's ipv uitleg.
        ....
        10-tallen topics per dag waar forumregels hortig met de voeten worden geveegd.
        omdat ze gewoon niet gelezen worden.


        ik vrees dat het gewoon te groot is om deftig in de hand te houden.
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: 35 000 gepasseerd

          Hey juppekes

          En in nog geen 5 maanden zijn we reeds meer dan 1000 actieve leden kwijt

          En het blijft maar dalen

          Ik weet niet meer hoeveel het max actieve leden was, een stuk boven de 8000 geloof ik.

          Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.



          Nu zitten we amper aan 6880


          En ik heb dan nog eens dit gestart

          Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.


          Vandaag zijn de verjaardagen weer allemaal leden onder het nr 10.000
          Bootjes

          Comment


          • #6
            Re: 35 000 gepasseerd

            Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
            Dan denk je helemaal verkeerd. Er is namelijk een groot verschil tussen "laten betijen" en "goed bezig zijn".
            tja jos ik volg niet alles op de voet hé
            er zijn hier ook dingen waar ik me mateloos aan erger hoor
            maar er zijn hierover ellelange discusies gevoerd met het gevolg dat het nog niet opgelost geraakt
            voor een voorbeeld te geven, ik ben veel actief in het forum onderdeel macro en close-up
            soms staan er foto's die totaal niet scherp zijn en dan toch de hemel ingeprezen worden.
            druf dan toch eerlijkt te zijn en zeggen dat die er niet is.
            en zo zijn er nog dingen maar ja

            david_ve
            ik vrees dat het gewoon te groot is om deftig in de hand te houden.
            ik geef je geen ongelijk
            ergens zijn er ook de mensen achter de schermen die zich op vrijwillige basis inzetten om de boel draaiende te houden
            en begin alles maar eens in goede banen te leiden met zoveel mensen op een forum

            theokus
            Liliane's geluk is geen kant en klaar product het ontstaat door wat je doet.

            wij maaslanders zijn snel te vreden denk ik
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • #7
              Re: 35 000 gepasseerd

              Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
              wij maaslanders zijn snel te vreden denk ik
              Ik ga er liever vrijblijvend op bezoek
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: 35 000 gepasseerd

                Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                hulp/uitleg krijgen we ook niet meer, eerder afkraken van foto's ipv uitleg.
                niet helemaal akkoord hoor.
                dat afkraken is maar hoe je het zelf ervaart.
                sommige op BD hebben lange tenen (zowel beginners als gevorderden).
                mijn docenten hebben me altijd geleerd om "een spons" te zijn voor kritiek, positieve en nagatieve, dat helpt.

                zo schreef ik eens de volgende comment bij een portretfoto: "goed voor het familie-album".
                kreeg ik daar een striemende PM op, dat ik maar beter geen commentaar zou geven enz.
                Tja, wie niet klaar is om een centimeter na te denken over een to-the-point reactie, moet geen foto's posten op een forum, zou ik zeggen.


                Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                ik vrees dat het gewoon te groot is om deftig in de hand te houden.
                dat denk ik er ook van.

                Comment


                • #9
                  Re: 35 000 gepasseerd

                  Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                  niet helemaal akkoord hoor.
                  dat afkraken is maar hoe je het zelf ervaart.
                  sommige op BD hebben lange tenen (zowel beginners als gevorderden).
                  mijn docenten hebben me altijd geleerd om "een spons" te zijn voor kritiek, positieve en nagatieve, dat helpt.

                  zo schreef ik eens de volgende comment bij een portretfoto: "goed voor het familie-album".
                  kreeg ik daar een striemende PM op, dat ik maar beter geen commentaar zou geven enz.
                  Tja, wie niet klaar is om een centimeter na te denken over een to-the-point reactie, moet geen foto's posten op een forum, zou ik zeggen.

                  dat denk ik er ook van.
                  Met het huidig aanbod aan camera's kan iedereen een technisch goede foto maken.
                  Dus qua ISO, F of A.
                  Een beginner moet de handleiding lezen en zich eigen maken met een paar begrippen.
                  Het verband leren tussen ISO, F of A.
                  Sorry, 1100 keren dus sorry maar als die moeite nog niet gedaan wordt....
                  Velen onder ons hebben moeten leren zonder BD en zonder internet.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: 35 000 gepasseerd

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Met het huidig aanbod aan camera's kan iedereen een technisch goede foto maken.
                    Dus qua ISO, F of A.
                    Een beginner moet de handleiding lezen en zich eigen maken met een paar begrippen.
                    Het verband leren tussen ISO, F of A.
                    Sorry, 1100 keren dus sorry maar als die moeite nog niet gedaan wordt....
                    Velen onder ons hebben moeten leren zonder BD en zonder internet.
                    In theorie zouden ze dat moeten kunnen (die technisch goede foto).
                    De handleiding lezen de meeste gewoonweg niet, ze stellen liever een domme vraag op het forum. En dan zijn ze misnoegd dat ze soms vreemde antwoorden krijgen.
                    Internet is voor velen gemakzucht.
                    Minder glas dan vroeger, maar beter.

                    Comment


                    • #11
                      Re: 35 000 gepasseerd

                      Het niveau in sommige subfora is bedroevend te noemen. Dat heel wat foto's ondermaats zijn qua techniek (scherpte, belichting, etc.) is één zaak, maar ook bij beelden die wél technisch correct zijn mis ik dikwijls het esthetisch aspect en/of originaliteit.
                      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                      Comment


                      • #12
                        Re: 35 000 gepasseerd

                        Oorspronkelijk geplaatst door ThierryM Bekijk bericht
                        Het niveau in sommige subfora is bedroevend te noemen. Dat heel wat foto's ondermaats zijn qua techniek (scherpte, belichting, etc.) is één zaak, maar ook bij beelden die wél technisch correct zijn mis ik dikwijls het esthetisch aspect en/of originaliteit.
                        OK.. maar deze site is toch "ook" voor amateurs!
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: 35 000 gepasseerd

                          Het woord amateurs zegt toch niets over het niveau?
                          En trouwens, dat is enkel mijn mening hé. Als de meerderheid plaatjes dumpen belangrijker vindt dan een bepaald niveau na te streven, dan is het maar zo.

                          Er wordt momenteel (en al heel lang) gewoon erg impulsief en veel te frequent gepost in showcase, en ik ben niet te beroerd om toe te geven dat ik daar ook aan meegedaan heb. Er staan hier wel een aantal foto's van mij die ik achteraf bekeken niet goed/origineel genoeg vond voor showcase. Enthousiasme na een gemaakte foto is dikwijls sterker dan zelfkritiek.

                          On Topic trouwens: ik denk dat de sterke stijging in het aantal leden eerder te maken heeft met het feit dat je lid moet zijn als je een foto wil inzenden voor de Shoot-wedstrijden.
                          Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                          Comment


                          • #14
                            Re: 35 000 gepasseerd

                            Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                            en 500 bezoekers aan een foto en amper reactie krijgen, met 35000 leden is ook flauw.
                            en dan heb ik het nie alleen over mijn posts.
                            hulp/uitleg krijgen we ook niet meer, eerder afkraken van foto's ipv uitleg.
                            .


                            Ik ben dat goed beu : http://forum.belgiumdigital.com/f68/...je-311108.html
                            Ik dacht oprecht een paar spectaculaire foto's gepost te hebben , maar dat mag voor de zoveelste keer niet blijken uit het aantal reacties . Enne ...dat komt niet alleen door het onverschillige gedrag van +35000 leden , maar wel door een vileine houding van "de vaste ploeg", en die zijn met veel minder.Hoe vaak heb ik al niet een mooie plaat opgevist die bengelde onderaan pagina 2 , gepost door een nobele onbekende ! En een enkele keer lukt het dan nog wel om zo'n foto haar terechte succes te geven : http://forum.belgiumdigital.com/f52/...ml#post2530646 maar meestal gaat het wegdeemsteren gewoon door . Ahja we gaan toch geen punten geven aan iemand die niet tot onze kliek behoort zeker ! Wat voor een infantiele mentaliteit is dat ? En wat heeft dat te maken met objectief foto's beoordelen ?
                            Enfin , ik post tot nader order helemaal geen foto's meer , kan mijn tijd echt beter gebruiken .



                            Walter
                            D850

                            Comment


                            • #15
                              Re: 35 000 gepasseerd

                              Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                              Enfin , ik post tot nader order helemaal geen foto's meer , kan mijn tijd echt beter gebruiken .

                              Walter
                              Ik erger me hier ook soms aan, 200+ views en geen reactie.
                              Wat jouw ballonvaartfoto's betreft, het spijt me dat ik deze niet eerder zag!
                              Ik vind ze prachtig!
                              Fotografie is een middel om dingen weer te geven die iedereen kent zonder erop te letten.

                              Comment

                              Working...
                              X